فأین تذهبون جناب رئیس جمهور؟

نقد حسن روحانی

به نام خدا
با سلام
جناب رئیس جمهور :
شنیده ام برخی مدیران مسئله دار، ناکارآمد، غیر متخصص از جمله آنها معاون عطاء الله مهاجرانی خائن و وطن فروش را در دولت شما در وزارتخانه ای منصوب کرده اند؟
شنیده ام برای آثار صادق هدایت آن بیمار ذهنی مذهب ستیز نمایشگاه برگزار کرده اید؟ روشنفکری که خودکشی را سعادت کار خود قرار داده آیا ارزشش را داشت برای او نمایشگاه برگزار کنید؟ چقدر برای علما و مراجع و آثار گرانبهای آنها دغدغه ایجاد نمایشگاه داشته اید که برای این شخص داشته اید؟ فاین تذهبون جناب زئیس جمهور؟
شنیده ام خواننده تک خوان زن در تالار وحدت به خوانندگی پرداخته است؟و یا از شاعر هتاک خارج نشین جهت شعرخوانی در فجر دعوت کرده اید؟ آیا این بود آرمان انقلاب و امام راحل(ره)؟این بود ثمره خونه شهدا؟
متاسفم برای این تدبیر و امید که اینگونه بودجه فرهنگ اسلامی را از بیت المال برای ضد فرهنگ هزینه می کنند،برای کسانی که دنبال تخریب دین و اسلام بودند، و بعد افرادی مثل ما باید برای کار فرهنگی و اداره مالی سایت گدایی کنیم و یا از شکم زن و بچه مان بزنیم.
جناب روحانی ساده نباشید و به اصالت طلبگی خودتون بازگشت کنید و دست این اجانب وطن فروش و غرب زده را از مسولیت ها کوتاه کنید.دیگر بس است،دل رهبری را خون نکنید ،دل مردم متدین و خانواده شهدا را خون نکنید. نمی دانم خوابید و نمی بینید یا واقعا ارزش و غیر ارزش ها برای شما دگرگون شده که در مقابل این همه کار ضد دینی دولتتان،سکوت کرده اید.
این نقدها رو تضعیف دولت ندادید بلکه احساس کنید برادرانه نصحیت می کنیم و کمی در آن تأمل کنید! به راحتی در نشریات و رسانه های شما به اسلام و دین توهین می شود و به جای اینکه غیرت شما به جوش آید تلویحا دفاع می کنید! وای بر این مردم ما که رئیس جمهورش که روحانی است اینگونه عکس العمل نشان می دهد!شما لباس دین به تن دارید تا دیر نشده اقدامی کنید.
مگر رهبری عزیز در سخنرانی أخیر نفرمودند نگران فرهنگ هستم؟ رئیس جمهور محترم فکر نکردید چرا رهبری این خطاب را داشتند؟ چه شده که این نگرانی بوجود آمده؟ چه شده در دولت شما اینگونه نگران شدند؟ آیا این نشان از کارهای ضد فرهنگی دولت شما نیست؟ آیا این بی تدبیری دولت و خصوصا ارشاد اسلامی شما نیست؟آن بیانیه وزیر ارشادتان که لبیک به رهبری بود را باور کنیم یا کارهای ضد فرهنگی که ادامه دارد؟
ما نگران شما هستیم، حضرتعالی عمری برای انقلاب زحمت کشیده و تلاش کرده اید و حال اینگونه باید بازیچه عده ای غرب زده شوید. بازیچه کسانی که منافق هستند و اسلام را قبول ندارند اما در لباس اسلام دنبال تخریب مقدسات دینی هستند.
بیایید کمی در انتخاب مسئولین دقت نمایید،چرا باید بیش از 3000 مدیر ارزشی را در طول شش ماه در دولت به ظاهر تدبیرتان کنار بزنند و شما اعتراضی نکنید؟ اجازه ندید دلسوزان و بچه مذهبی ها گوشه نشین شوند چرا که فردا به آیندگان و روز قیامت به دادگاه عدل الهی باید پاسخگو باشید.
امیدوارم نصیحت فرزند خود را دلسوزی بدانید و تأملی در تدبیرهای خود نمایید.


هادی فلاح همدانی
قم مقدسه
21 اسفند نود و دو.