فایل اعمال و رفتار های خلاف قانون جناب آقای حسن روحانی

برخی اعمال و رفتار های خلاف قانون جناب آقای حسن روحانی از گذشته تا کنون، موجب بدبینی بسیاری از مردم نسبت به روحانیت و نظام اسلامی شده است. از آنجا که طبق اصل دوم قانون اساسی، همه آحاد مردم در برابر قانون یکسان هستند، لذا به نظر می رسد که رسیدگی به جرائم و تخلفات و موارد عدم اجرای وظایف قانونی از سوی آقای روحانی ، به طور جدی می بایست توسط دستگاه قضایی کشور مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد. جرائم آقای حسن روحانی بسیار زیاد بوده که در اینجا فقط به برخی از این موارد، اشاره می گردد.

اهم موارد جرائم و تخلفاتی که متوجه آقای حسن روحانی است ، عبارتند از :
1 ـ جعل عنوان دکترا و تحصیلات خارج فقه حوزه
2 ـ اهانت به رهبری نظام
3 ـ نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی و تبلیغ علیه نظام
4 ـ  اخلال در نظام اقتصادی کشور
5 ـ همکاری با دول خارجی متخاصم با جمهوری اسلامی ایران
6 ـ اشاعه فساد و فحشا در جامعه از طریق باز گذاشتن فضای مجازی برای دشمنان نظام
7 ـ افساد فی الارض از طریق اخلال شدید در نظم کشور و وارد آوردن خسارات عمده به افراد و اموال عمومی و خصوصی در اغتشاشات دی ماه 96 به واسطه حمایت از تلگرام و اینستاگرام
8 ـ جلوگیری از اجرای احکام قضایی
9 ـ عدم اجرای احکام بودجه مصوب مجلس
10 ـ عدم پایبندی به سوگند ریاست جمهوری  
11 ـ نقض و استنکاف از اجرای اصول 2 ، 3 ، 9 ، 10 ، 31 ، 43 ، 77 ، 115 ، 121 ، 122 ، 125 ، 152 ، 153 و 154 قانون اساسی
آنچه که در اینجا ارائه شد ، فقط گوشه ای از جرائم و تخلفات آقای حسن روحانی بود . در اینجا از ریاست محترم قوه قضائیه سؤال می کنیم آیا ضرباتی که امثال سلطان سکه و سلطان ارز و سلطان قیر به اقتصاد کشور وارد کردند و به خاطر آن حکم اعدام هم گرفتند ، بیشتر بود یا ضربات و خساراتی که به واسطه تصمیمات و اقدامات غلط آقای حسن روحانی به وضعیت اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی کشور وارد شده ؟  لذا درخواست می کنیم که طبق قانون ، به موارد متعدد جرائم و تخلفات آقای حسن روحانی رسیدگی و طبق بند دهم اصل 110 قانون اساسی ، دیوان عالی کشور موضوع عزل و برکناری آقای روحانی را در دستور کار خود قرار دهد .

برگرفته از کانال رسمی کامران غضنفری

فايل‌ها:
فایل تخلفات حسن روحاین داغ
(2 امتيازات)
تاريخ 1398-05-19 05:41:38 حجم فايل 40.95 KB دانلود 317 دانلود