کیفیت احضار روح چگونه است؟

پرسش:

سال هاست كه مشتاقم درباره كيفيت خلع روح و احضار و الحاق روح و احضار جنّ، مطالبي را بدانم و اين كه چه عملي است و چه كساني و چگونه به آن مراتب مي‏رسند.

پاسخ:

با سلام و ادب سلامتي، سعادت و موفقيت شما را از درگاه ايزد منان خواستاريم
از ارتباطتان با سایت طلبه پاسخگو سپاسگزاریم

ارتباط با ارواح، در صد معيّني قابل مطالعه و بررسي است، اگر چه ارتباط با ارواح را به عنوان يك واقعيّت مي‏توان براي افراد خاصّي پذيرفت، ولي نبايد از نظر دور داشت اين مسئله مورد سوء استفاده عده زيادي قرار گرفته و يا افراد ساده ذهني، بدون اطلاعات علمي با يك ميز چرخان، يا يك استكان، يا يك صفحه كاغذ، پر از حروف الفبا با ارواح مي‏توانند تماسي بگيرند! اينان به دنبال آن بازي كم كم سر از تناسخ و بازگشت ارواح به بدن‏هاي جديد (عود ارواح) درآورده‏اند كه امري مردود و غير مقبول و خلاف نصّ آيات مي‏باشد.

گذشته از قرآن، برهان و دليل نيز آن را ابطال مي‏كند. ارتباط و احضار ارواح، غير ار خلع و الحاق روح مي‏باشد. احضار يا ارتباط با ارواح امكان وقوعي دارد. براي اطلاع بيشتر و نيز احضار جنّ مي‏توانيد به كتاب آيت اللَّه مكارم شيرازي به نام عود ارواح و ارتباط با ارواح، معاد انسان و جهان، نگارش آيت اللَّه جعفر سبحاني، جنّ و شيطان، نوشته رجالي تهراني مراجعه كنيد. نيز به كتاب معاد از نظر عقل و دين، نوشته استاد شريعتي.

تفسير نمونه و الميزان را ذيل آيه "يسئلونك عن الروح، قل الروح من امر ربّي" مطالعه بفرماييد.

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما

وبگــــــــــردی طلبۀ پاسخگو

دانــــــلود های مفیـــــــــــــــــــد

حمایت از سایت

برای حمایت از سایت لوگوی زیر را در سایت خود درج نمایید.

بیشترین دانلود ها

جدیدترین مطالب سایت