خطر بهائیت در کمین دانشجویان شیراز

"حامد پهلوانی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ممانعت مسئولان دانشگاه صنعتی شیراز برای برپایی نمایشگاه بهائیت گفت: مردم ما سال‌های گذشته قربانی جنایات کسانی بوده‌اند که درصدد تحمیل عقاید و افکار فاسد خود به روش زور و ترور هستند و در این راه و حفظ آرمانهای خود هزاران شهید تقدیم کرده‌اند.

وی تصریح کرد: پرونده حوادث تروریستی در ایران نام ۱۷ هزار قربانی بیگناه را در خود ثبت کرده است که گواهی روشنی بر خشونت گروه‌های افراطی و سندی تاریخی و غیرقابل انکاری بر این واقعیت است که کشورمان بزرگ‌ترین قربانی تروریسم در قرن بیستم بوده است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شیراز با بیان اینکه توجه ویژه دشمنان این مرز و بوم به دانشگاه‌های کشور است که دانشگاه شیراز نیز از این امر مستثنی نیست، گفت: وابستگی انجمن اسلامی منحله دانشگاه صنعتی شیراز به طیف غیر قانونی علامه و ارتباط آنان با منافقین و پس از آن ارتباط موثر افرادی از درون دانشگاه با عناصر سازمان مجاهدین خلق برای مخابره اخبار دانشگاه در سال گذشته امری کاملا مشهود است که علی‌رغم تذکرات جدی تشکل‌ها و فعالان دانشجویی دانشگاه، متاسفانه با انفعال مسئولان دانشگاه مواجه شدیم.

وی بیان داشت: شیراز خاستگاه بهائیت است و با اشاره به صحبت‌های اخیر نخست وزیر انگلیس که جمهوری اسلامی ایران را حامی تروریست نامید، انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی شیراز با همکاری تشکل‌های دانشجویی دانشگاه شیراز و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز نمایشگاهی را با عنوان "بصیرت" راه‌اندازی کردند که از برپایی آن جلوگیری شد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شیراز اظهارداشت: مسئولان دانشگاه باید علت اقدامات و رفتارهای ناشایست خود را توضیح دهند و این مطالبه جدی دانشگاه و انجمن اسلامی مستقل دانشگاه و بسیج دانشجویی صنعتی شیراز است.

پهلوانی با تاکید بر اینکه هیأت نظارت دانشگاه صنعتی شیراز اجازه ورود به نقد فرقه بهائیت و برپایی نمایشگاه را به انجمن اسلامی مستقل این دانشگاه نداد، گفت: انجمن اسلامی مستقل با همکاری بنیاد هابیلیان به صورت تخصصی به واکاوی چهره منافقین، مجاهدین، گروهک‌های تروریستی و انجمن‌های بهائیت، حجتیه پرداخته و نمایشگاه‌های تصویری در نقد و بررسی این موضوعات را آماده کرده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه برای انجمن اسلامی مستقل دانشگاه شیراز حائز اهمیت زیادی است،‌ تصریح کرد: چرا که انجمن اسلامی سابق این دانشگاه چهار سال پیش به طیف غیر قانونی و منافقین وصل شد و در ادامه این حرکت سال گذشته چندین خبر از دانشگاه صنعتی شیراز بر روی سایت مجاهدین خلق قرار گرفت و همه این اسناد و مدارک موجود است و اگر قرار باشد آن را به دانشجویان ارائه می‌دهیم.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شیراز با اشاره به اینکه این خطر را به ریاست دانشگاه صنعتی شیراز اعلام کردیم که عده‌ای در کمین دانشجویان این دانشگاه هستند، گفت: متاسفانه با اعلام این زنگ خطر دانشگاه هیچ پیگیری و ترتیب اثری نداد.

پهلوانی در پایان خاطر نشان کرد: این برای ما جای سوال است که چرا هیات نظارت دانشگاه اجازه برگزاری نمایشگاه نقد بهائیت را به تشکل‌های دانشجویی نمی‌دهند؟

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما

وبگــــــــــردی طلبۀ پاسخگو

دانــــــلود های مفیـــــــــــــــــــد

حمایت از سایت

برای حمایت از سایت لوگوی زیر را در سایت خود درج نمایید.

بیشترین دانلود ها

جدیدترین مطالب سایت