تشرف یک خانواده سنی مذهب به تشیع در سایت طلبه پاسخگو

تشرف به شیعه

با سلام

بحمدالله با عنایت های خدای متعال و کرامت های آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام در این ماه محرم یک خانواده ایرانی که در مذهب اهل تسنن بودند به مذهب شیعه تشرف پیدا کردند که خدمت همگی آنها این هدایت مبارک را تبریک عرض میکنم و ان شالله که همیشه در صراط مستقیم که همان راه امیرالمومنین علی علیه السلام می باشد ثابت قدم بمانید و از خطرات و تهدید ها هیچ باکی نداشته باشید چرا که خدا حافظ جان و مالتان می باشد.

 

چند مدتی بود که از طریق ایمیل و تلفن با این بزرگواران بحث شد که توضیحات آن مفصل است و بحمدالله آخرین ایمیل آنها باعث خوشحالی و شور و شعف بنده شد که نتیجه، شیعه شدن این خانواده بود.این از افتخارات سایت ماست که امید است همیشه و به کرار شاهد چنین قضایایی باشیم.

 

متن آخرین ایمیل این خانواده شیعه شده:

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما برادر بزرگوارم.قبل از اینکه با شما صحبت کنم دچار اضطراب واسترس زیادی بودم ولی وقتی با شما صحبت کردم همه انها از بین رفت.و همان شبی که با شما صحبت کردم من و خانواده ام شهادتین مان را گفتیم و شیعه شدیم.از ان شب  به بعد احساس خوبی داریم وخیلی خوشحالیم که از راه جهل و نادانی به راه راست هدایت یافتیم.ما خیلی دوست داریم بیاییم در قم زندگی کنیم ولی ما در انجا هیچ کسی را نداریم که ما را کمک کند.با تشکر ...

 

برای امنیت جانی این خانواده و حل مشکلات آنها دعا کنید.

 

 

نظرات (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام - مردی هستم حدودا 50 ساله و متاهل ولی سالهاست از همسرم دور زندگی میکنم و با همسرم در شهری دور ، فاصله ای 1000 کیلومتری داریم و وقتی برای دیدن ایشان به آنجا هم می روم و یا ایشان به اینجا می آیند از لحاظ جنسی مبلی بهم نداریم و اصلا ایشان...

با سلام - مردی هستم حدودا 50 ساله و متاهل ولی سالهاست از همسرم دور زندگی میکنم و با همسرم در شهری دور ، فاصله ای 1000 کیلومتری داریم و وقتی برای دیدن ایشان به آنجا هم می روم و یا ایشان به اینجا می آیند از لحاظ جنسی مبلی بهم نداریم و اصلا ایشان به علت یائسگی از این کار بدشان می آید و البته قبل از یائسگی نیز سرد مزاج بودند . تازگی با خانمی آشنا شدم که احساس میکنم به هم علاقمندیم ولی امکان ازدواج علنی با هم را فعلا نداریم ایشان 12 سال است که طلاق گرفته و حدودا 40 ساله می باشد . میخواهم ابتدا عقد موقت کنم تا با روحیات هم آشنا شویم و اگر خدا خواست به ازدواج دائم تبدیل کنیم ولی مشکلی که هست ایشان اهل سنت و مذهب حنفی هستند . من با صحبت ، ایشان را مجاب کردم که به مذهب حقه تشیع در آیند و ایشان هم قبول کردند ولی از علنی شدن این مسئله از ترس برادران و اقوام خیلی وحشت دارند من میخواستم بصورت مخفیانه این تشرف انجام شود تا اگر دیدیم با هم توافق اخلاقی و روحی داریم عقد را به صورت دائم و علنی کنیم راهنمایی بفرمائید .
====================
با سلام و ادب
خیره ان شالله . سعی کنید حساب شده و همه فکرهاتون رو بکنید تا بعدا به مشکل بر نخورید.
بله ان شالله در اولین فرصت تشرف به شیعه پیدا کنند و اعمال خاص رو مخفیانه انجام دهند تا هر موقع صلاح بود علنی کنند.
موفق باشید

ادامه مطلب
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما

وبگــــــــــردی طلبۀ پاسخگو

دانــــــلود های مفیـــــــــــــــــــد

حمایت از سایت

برای حمایت از سایت لوگوی زیر را در سایت خود درج نمایید.

بیشترین دانلود ها

جدیدترین مطالب سایت