انحراف عده ای در شیعه!

انحراف در شیعه

بسم الله الرحمن الرحیم
شاید باورش براتون سخت باشه که افردی از شیعیان آیت الله بهجت و شهید مطهری و مقام معظم رهبری و بسیاری از مراجع را مرتد بدانند باورش سخت است اما متاسفانه این موضوع واقعیت داره.و البته خیلی سخت نیست که حدس بزنید این افراد مورد حمایت چه کشوری هستند!
بله، مثل همیشه انگلیس.

نمی دانم اینها با چه توجیه شرعی و عقلی دست به دشمنی با انقلاب اسلامی و توهین کردن های بیشمار به بزرگان و مراجع می کنند.وقتی شخصی لندن نشین باشد و امکانات فراوان مالی هم داشته باشد و منبع درآمدی هم ندارد مشخص است از کجا حمایت می شوند.اینها ما را به یاد ابن زیاد و عمر سعد می اندازند که عالمان دینی بودند اما چقدر منحرف و بی بصیرت.

سید صادق شیرازی شنیده ام 13 شبکه ماهواره ای دارد و حال نمی دانم چطور هزینه این همه تشکیلات برای او فراهم می شود! ایشان و افرادی که در فکر اعتقادی او هستند جوابگوی ریخته شدن خون بسیاری از شیعیان هستند و حال نمیدانم چطور فردای قیامت پاسخگو خواهد بود! وقتی در شبکه های خود توهین به عائشه و اهل سنت و قمه زنی و ... را ترویج می دهد یقینا خون شیعه را وهابی ها خواهند ریخت.

 روشنگری های دقیقی از خانواده شیرازی هست که در لینک زیر مشاهده کنید:

شناخت افراطیون در شیعه و انحرافی بودن اونها

نظرات (14)

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام علیکم بزرگوار
ممنونم از زحماتی که برای این سایت متحمل شدید.
از شما که یه طلبه ی روشن فکر هستید بعیده که این طور قضاوت کنید.به این فکر کردید که شماو امثال شما هم بااین قضاوت های بی جاتون باید توی اون دنیا پاسخگو باشید.در باب قمه زنی نه تنها...

سلام علیکم بزرگوار
ممنونم از زحماتی که برای این سایت متحمل شدید.
از شما که یه طلبه ی روشن فکر هستید بعیده که این طور قضاوت کنید.به این فکر کردید که شماو امثال شما هم بااین قضاوت های بی جاتون باید توی اون دنیا پاسخگو باشید.در باب قمه زنی نه تنها آیت الله سیدصادق شیرازی بلکه بسیاری از مراجع دیگر ازجمله علما و مراجع زیر این عمل را مستحب یا مباح میدانند.
میرزا محمدحسین نائینی
سید ابوالحسن اصفهانی
شیخ حسین کاشف الغطاء
سید ابوالقاسم خوئی
سید احمد خوانساری
سید عبدالله شیرازی
طباطبائی بروجردی
محمد تقی بهجت
سید محسن حکیم
سید علی سیستانی
سید محمد شیرازی
میرزا جواد آقا تبریزی
سید صادق شیرازی
شیخ وحید خراسانی
سید صادق روحانی
محمدرضا گلپایگانی
شیخ بشیر نجفی
سید حسن قمی
صافی گلپایگانی
سید تقی قمی
واعظ خراسانی
طباطبائی قمی
سید رضا صدر
مدنی تبریزی
علامه نوری
شاهرودی
لنگرودی
وحیدی
ابطحی
حائری
نجفی
حجت
اراکی
علامه آملی
نمی تونیم بگیم که تمام این بزرگواران، العیاذبالله نادانند و وهن مذهب و باقی مسائل رو نمی فهمند!!
در مورد لعن اهل سنت هم احادیث و روایاتی هست که شما بهتر از بنده میدونید و در صورت تمایل بفرمایید تا بیان کنم.
تعجبم که چرا توی این دوره و زمونه اگه کسی بخواد شعائر حسینی رو زنده کنه مجرم شناخته میشه و حرف پشت حرف..
حضرت آقاسید صادق شیرازی امر به سکوت کردند و فرمودند اگر ما بخوایم جواب این توهین ها رو بدیم ممکنه بین شیعه اختلاف بیوفته..
بنده قصد جسارت نداشتم بزرگوار فقط ازتون میخوام بیشتر فکرکنید راجع به این موضوع.
ان شالله موفق باشید.
علی ع یار و یاورتون باشه.
==================
پاسخ:
با سلام و ادب
دوست عزیز بنده همه این نظرات رو دیدم و من در مورد درست یا غلط بودن قمه زنی شخصا استدلالی نداشتم اما بدونید این مراجع بزرگوار غالبا برای گذشته بودند و بحث ما الان و دنیای حاضر هست که کار شیعیان رو می بینند و منعکس می کنند به عالمیان.
جالبه ! تا جایی که من تو بحث ها میبینم متاسفانه طرفداران سید صادق بدترین توهین ها و فحش ها رو به رهبری و ماها میدند و این ما هستیم که هیچ توهینی نمی کنیم.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

ممنونم از این مطلب به جای شما

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
من بحثی نمی کنم اما به نظر شما اگر کسی عالم باشه و از دین اگاهی داشته باشه ایا به افرادی که مورد تایید و احترام عده ای هستند توهین میکنه؟ایا قران نمیگه به هم احترام بگذارید؟
جناب الهیاری که در شبکه ی اهل بیت صحبت میکنند نمی گم اطلاعات دینی...

سلام
من بحثی نمی کنم اما به نظر شما اگر کسی عالم باشه و از دین اگاهی داشته باشه ایا به افرادی که مورد تایید و احترام عده ای هستند توهین میکنه؟ایا قران نمیگه به هم احترام بگذارید؟
جناب الهیاری که در شبکه ی اهل بیت صحبت میکنند نمی گم اطلاعات دینی ندارند بلکه از نظر اطلاعات بالا هستند اما از نظر شعور زیر خط فقر هستند.گذشته از سابقه ی درخشان ایشون بنده خودم بارها شاهد توهینشون به ایة الله خامنه ای،مکارم،بهجت بودم.ایشون به افرادی که اقای خامنه ای و علما رو قبول دارند میگند دجالیه.ایا این توهین به ما نیست؟
ایا این درک این فرد طلبه نما از دینه؟کسی که با اهل سنت به نام مناظره تماس میگیره و همه نمونه توهین میکنه ایا اسمش شیعه است؟
یا شبکه ی فدک که در روز مرگ عایشه ساز و دهل و دست راه میندازه شیعه است؟اینها خودشون رو به عنوان نماینده ی عده ای از شیعیان معرفی میکنند و باعث بدترین نگرش به سمت شیعه میشند.حتی شبکه ی کلمه که وهابی هم هست اینطوری با شیعیان برخورد نمیکنه که جناب الهیاری میکنه.انشاا... به زودی اخبار جناب الهیاری لو میره ببینیم ایا باز هم اسلام و شیعه رو در شبکه ی اهل بیت دنبال میکنید؟
تو رو خدا عادلانه ببینید لطفا.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام علیکم.
آیا تنها راه عالم دین شدن و به مقام اجتهاد رسیدن تحصیل پیش علما در حوزه است؟ آیا امکان ندارد فردی خود کتابهایی که باید را بخواند و بیندیشد و آنقدر بخواند و یادبگیرد تا عالم شود؟
بگذارید بهتر بگویم با یک مثال: فردی میخواهد اسلام را...

سلام علیکم.
آیا تنها راه عالم دین شدن و به مقام اجتهاد رسیدن تحصیل پیش علما در حوزه است؟ آیا امکان ندارد فردی خود کتابهایی که باید را بخواند و بیندیشد و آنقدر بخواند و یادبگیرد تا عالم شود؟
بگذارید بهتر بگویم با یک مثال: فردی میخواهد اسلام را بشناسد می رود آنقدر می خواند که قبول میکند و باز هم ادامه میدهدو میدهد تا عالمی برجسته شود.آیا مشکلی هست؟ آیا لازم است کسی اورا تایید کند؟ آیا بایدوقت خود را در مدارس بگذراند؟ شاید بهره وری او خیلی بیشتر باشد وقتی درخلوت خود است.اصولا آیا می شود به این روش به جایی رسید؟
میشه توضیح بدید؟
========================
پاسخ:
با سلام
دوست عزیز این کار امر محالی نیست اما اگر این شخص واقعا می خواهد مجتهد و عالم قوی شود چاره ای جزء استاد دیدن ندارد.
علت هم این است که بسیاری از مباحث دینی مشکل و نیاز به پرسش و فهم درست آن است و خیلی از سوالات هستند که جواب آن در هیچ کتابی پیدا نمی شود.
لذا چاره ای جز شاگردی در محضر بزرگان نیست.مگر خدا مثل اهل بیت علم لدنی دهد.
موفق باشید

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
خدمتتون عرض کنم شما منظور منو اشتباه برداشت کردین. من هم موافق رژیم فاسد و کثیف شاهنشاهی نسیتم و نخواهم بود و اگر العان رژیم شاهی بود من تمام تلاشمو برای تبلیغ صحیح دینم میکردم اما تیلیغ صحیح. من هم با شما سر جنگ ندارم. در ضمن شما از کجا...

با سلام
خدمتتون عرض کنم شما منظور منو اشتباه برداشت کردین. من هم موافق رژیم فاسد و کثیف شاهنشاهی نسیتم و نخواهم بود و اگر العان رژیم شاهی بود من تمام تلاشمو برای تبلیغ صحیح دینم میکردم اما تیلیغ صحیح. من هم با شما سر جنگ ندارم. در ضمن شما از کجا میدونید من با مباحث فقهی آشنایی ندارم. چون من راحت و عامیانه صحبت کردم دلیل بر ندونستن و آشنایی نداشتن من نیست.
حاج آقا یه سئوال که فکر منو سالهاست درگیر کرده اینه که آیا امام زمان مانند ما حضور فیزیکی دارند یا نه؟ و این نیابتی که به آقای خامنه ای نسبت داده شده مورد تایید آقا امام زمان هست یا نه؟ اگر هست خواهشا با دلیل قاطع از کتب معصومین نقل بکنید نه از کتب آقای خمینی یا امسال ایشون.
ممنون میشم جوابه من رو کامل و دقیق فرمایش بکنید. سئوالات دیگری هم دارم که حتما مطرح خواهم نمود. البته اینم بگم شما روی سئوالات قبلی ایراد منطقی نکردید. شما از آقای خمینی جواب واسه ی من آوردید ، که ایشون هم مانند ما هستند نه معصومند که حرفاشون برای ما حجت باشه و نه از جانب معصومین حدیث گفته اند.
بسمه الله ، بفرمایید.
===============
پاسخ:
نه خیر عامیانه صحبت نکردید بلکه عالمانه و طبق اصول بحث نمیکنید. کسی که آشنا به علوم فقهی باشه میدونه یک بحث باید چطور پیش بره.
کدام نیابت؟ و تعریفتون از نیابت اول چیه؟ مشخص کنید تا بحث کنیم در موردش و اینکه ما میگیم نائب منظور چیه؟
دوستان دیگه شاهد بحث ما هستند و قضاوت می کنند که منطقی بوده یا نه.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
اتفاقا این احادیث باید عامیانه برداشت و تفسیر بشه چون اهل بیت این احادیث رو زمانه عرب جاهلیت گفتن و اگه قرار بود اون زمان این همه فلسفی و عمیق صحبت میکردند که دیگه واویلا بود. این احادیث تمام به زبون و در حد شعور اون زمون گفته شده و من...

با سلام
اتفاقا این احادیث باید عامیانه برداشت و تفسیر بشه چون اهل بیت این احادیث رو زمانه عرب جاهلیت گفتن و اگه قرار بود اون زمان این همه فلسفی و عمیق صحبت میکردند که دیگه واویلا بود. این احادیث تمام به زبون و در حد شعور اون زمون گفته شده و من فکر میکنم این شماها هستید که برای ادامه حکومتتون نیاز به این دروغها داشته باشین مثل خلافای راشدی که برای جلب مردم و انکار حکومت فاسدشون دست به خیلی کارا از جمله درست کردن احادیث دوروغین زدن. کیو میخواین گول بزنید، بیدار شید. خدای من شاهده که کوچیکترین مضلوم نمایی نمیکنم. شما جماعت به اهل تسنن میگید غرور و غریت بی جاتونو کنار بزارید و حق رو قبول کنین اما خودتون این کارو نمیکنین. شما جماعت کسانی هستید که برای حضرت مهدی (عج) نایب دوروغین قائل شدید اونم چه نایبی...؟! و چند روز دیگه هم میگید حدیث صحیح از امام زمان هست که این آقا باید نایب من بشه ، دروغ که کنتر نداره. خدا بدادتون برس. بازم میگم خدا بدادتون برسه.
==================
پاسخ:
با سلام
دوست عزیز عامیانه برداشت نکردن به معنی فلسفی و عمیق بودن حدیث نیست.من چی بگم خدمت شما که از حدیث و رجال هیچ اطلاعاتی ندارید؟ کاش اطلاعات طلبگی با حداقل در زمینه حدیث معلوماتی داشتید که راحت می شد باهتون بحث کرد.
خب از کجا معلوم ما خواب هستیم و شما بیدارید؟ به نظرتون بر عکس نیست؟ای کاش خود شما به جای غرور کمی مثل دو سه نظر اول بحث علمی می کردید نه اینکه تا دو تا اشکال بهتون شد شروع کردید به تهمت و بحث و دعوا.اینطور فایده نداره دنبال حقیقت هستید بسم الله بیاید بحث علمی کنید نمیتونید بزرگترتون رو بفرستید بیاد.
بله طبق گفته شما اما زمان حکومت شاه و ظالمین رو از حکومت یک فقیه که خود امام زمان فرموده در غیبت به او رجوع کنید بهتر است و وای بر شما با این تهمتی که به امام زمان نسبت می دهید.
حکومتی که اگر نبود انقدر اسلام و دین تبلیغ نمی شد.بعضی مسائل انقدر واضح هستند توضیح دادنشونم سخته.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
حاج آقا دست شما درد نکنه. واقعا من استفاده کردم. اگه من یک درصد هم روی این احادیث و افکارم شک داشتم شما با این مطالبی که گذاشتین کاملا شکم برطرف شد و فهمیدم که راه حقیقت اون چیزی نیست که شماها با افکارتون دارید ترویج میکنید. شماها فکر...

با سلام
حاج آقا دست شما درد نکنه. واقعا من استفاده کردم. اگه من یک درصد هم روی این احادیث و افکارم شک داشتم شما با این مطالبی که گذاشتین کاملا شکم برطرف شد و فهمیدم که راه حقیقت اون چیزی نیست که شماها با افکارتون دارید ترویج میکنید. شماها فکر میکنید چون معمم هستید و طلبه هرچیزی که بگید کاملا درسته و بقیه دارن اشتباه میکنن و هر شیعه ای که از دستورات ساختگی شما پیروی نکند شیعه نیست. و شیعه واقعی اون کسیه که این ولایت رو قبول داشته باشه ، نه برادر من اینطور نیست. در زمان عاشورا هم تعداد افراد به ظاهر مسلمان خیلی زیادتر از مسلمانان واقعی بود و همه فکر میکردند چون یزید نماز میخونه و دم از اسلام میزنه و تعداد افرادش زیادتره حق با اونه ولی همه ی اونها گول خوردن. دقیقا العان هم متاسفانه همینطوره. فقط اینو بهتون میگم که ما همه قیامت پاسخ گو خواهیم بود اون هم در مقابل چشمان اهل بیت ، البته اگه اعتقادی به قیامت بود که احادیث صریح اهل بت رو به نفع خودتون تغییر نمیدادید. اهل بیت خیلی واضح صحبت کردند اون وقت شماها میگید نه منظور اهل بیت چیزی دیگه ای بوده آخه شماها از کجا میدونید مگه اونجا بودید؟! شماه کسانی هستید که حاضرید به خاطر رهبرتون فرمایشات معصومین رو هم زیر پا بزارید. بله حقیقت چیزی جز این نیست.
ما با برادران اهل سنت هم که صحبت می کنیم و احادیثی از کتب خودشون بر علیه خودشون که میاریم اونها هم دقیقا همین حرفهارو میزنند و همین بهانهارو میارن ، چون پذیرفتن حقیقت خیلی سخته.
به امید روزی که آقا امام زمان ظهور کنن و حقیقت پرده بگشاید.
وسلام...
=================
پاسخ:
با سلام
دوست عزیز بحث ولایت و معمم بودن و ... نیست.
شما ادعایی کردید و باید ثابت کنید بنده هم اشکال کردم و پاسخ دادم.ای کاش به جای این مظلوم نمایی و تهمت زدن ها یک بحث علمی میکردید.
به نظرم مباحث دقیق رجال و درایه رو به علما بسپارید که عمری تو این زمینه تخصصی کار کردند و نه اینکه حدیث رو عامیانه برداشت و تفسیر کنید.
موفق باشید

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
من نمی دونم چرا شماها انقدر پا فشاری دارید روی افکارتون.
برادر من دقت کن ، خواهشا دقت کن : در حدیثی که از امام علی (ع) نقل شد ، حضرت فرموده اند اگر قیام کردند قیام کنید و اگر سکوت کردند سکوت کنید. من هم می دانم که همه اهل بیت قیام نکردند...

با سلام
من نمی دونم چرا شماها انقدر پا فشاری دارید روی افکارتون.
برادر من دقت کن ، خواهشا دقت کن : در حدیثی که از امام علی (ع) نقل شد ، حضرت فرموده اند اگر قیام کردند قیام کنید و اگر سکوت کردند سکوت کنید. من هم می دانم که همه اهل بیت قیام نکردند پس شیعیان هم ذر آن زمان باید سکوت می کردند. دوما مشکل اینجاست که کلا حضرت علی فرموده قیام و انقلاب فقط مخصوص معصومین که همان اهل بیت پیامبر (ص) هستند ، است. یعنی هرکس غیر از معصومین انقلابی کند شرعیتی ندارد و آن قیام شاید اسما اسلامی باشد ولی از دیدگاه حضرت علی و سخنانشان کاملا انقلاب دنیوی است و هیچ ربطی به اسلام واقعی ندارد.
انشاءالله که همه ما شیعیان ظاهری یک روز احادیث معصومین را درست درک کرده و از شیعیان واقعی آنان گردیم ، به امید آن روز...
والسلام...
================
پاسخ:
با سلام
دوست عزیز پافشاری نمیکنم. شما که نمیتونید حدیث رو به دلخواه خودتون تغییر بدید و برداشت غلط داشته باشید. من چیزی که میگم طبق حدیث هست.
اما حدیثی که از کتاب اسرارآل محمد ذکر کردید رو پیدا نکردم و خواهش میکنم متن کامل و دقیق با ذکر صفحه و متن عربی رو بفرمایید تا خودم ببینم.
در این دو لینک بنده خیلی از این احادیث رو بررسی کردم و پاسخ دادم ببینید:
http://www.t-pasokhgoo.ir/%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D9%82%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D9%82%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85-%DA%A9%D9%84%D8%A7%D9%85/%D9%88%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%81%D9%82%DB%8C%D9%87-%D9%88-%D8%AD%DA%A9%D9%88%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%A2%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D9%85%D9%86%D9%87-%D8%A7%DB%8C/398-%D8%AA%D8%B4%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D8%AD%DA%A9%D9%88%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B9%D8%B5%D8%B1-%D8%BA%DB%8C%D8%A8%D8%AA-%D8%A2%D8%B1%DB%8C-%DB%8C%D8%A7-%D9%86%D9%87-%D8%9F.html

http://www.t-pasokhgoo.ir/%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D9%82%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D9%82%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85-%DA%A9%D9%84%D8%A7%D9%85/%D9%88%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%81%D9%82%DB%8C%D9%87-%D9%88-%D8%AD%DA%A9%D9%88%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%A2%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D9%85%D9%86%D9%87-%D8%A7%DB%8C/242-%D8%B7%D8%A8%D9%82-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%8A%D8%AA-%D9%82%D9%8A%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%BA%D9%8A%D8%A8%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B7%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D8%AA.html
لطفا هر دو رو به دقت بخونید مفصل و دقیق جواب همین سوال شماست.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

خطبه 97 نهج البلاغه ، انتهای خطبه.
امام علی : مردم ! به اهل بیت پیامبرتان بنگرید ، از آن سو که گام بر می دارند بروید ، قدم جای قدمشان بگزارید ، آنها هرگز شمارا از راه هدایت بیرون نمی برند ، و به پستی و هلاکت باز نمی گردانند. اگر سکوت کردند سکوت...

خطبه 97 نهج البلاغه ، انتهای خطبه.
امام علی : مردم ! به اهل بیت پیامبرتان بنگرید ، از آن سو که گام بر می دارند بروید ، قدم جای قدمشان بگزارید ، آنها هرگز شمارا از راه هدایت بیرون نمی برند ، و به پستی و هلاکت باز نمی گردانند. اگر سکوت کردند سکوت کنید ، و اگر قیام کردند قیام کنید ، از آنها پیشی نگیرید که گمراه می شوید ، و از آنها عقب نمانید که نابود می گردید.
با سلام
اگر یکمقدار به فرمایشات حضرت علی (ع) در این خطبه توجه کنیم ، در میابیم که حضرت فرموده اند اگر اهل بیت قیام کردند قیام کنید . اگر سکوت کردند سکوت کنید. همانطور که در حدیث 57 کتاب اسرار آل محمد (ص) نیز میبینیم که حضرت علی فرموده اند : تشکیل حکومت اسلامی فقط و فقط مخصوص اهل بیت پیامبر است و کسی جز اهل بیت پیامبر حق تشکیل حکومت اسلامی را ندارد ، زیرا آنان معصومند و مردم را گمراه و به راه کج نمیکشانند.
پس با توجه به فرمایشات حضرت علی در این دو حدیث در میابیم که هیچ احدی به غیر از معصومین حق تشکیل حکومت یا قیامی را ندارند. در ضمن این فقط و فقط دو حدیث از دریایه احادیث ائمه اطهار است.
در مورد حدیث اولی هم خدمتتون عارضم که تنها کسی که می تواند قیام کند در زمانه ما حضرت مهدی (عج) است ولی ما به ظاهر شیعیان این دستورات را نادیده گرفته و حکومت مثلا اسلامی تشکیل داده ایم که این تشکیل حکومت از نظر حضرت علی ، که باز هم احادیث دیگری دارم که عرض خواهم کرد ، کاملا رد است و غیر از این است که ما انسانهای به ظاهر شیعه می خواهیم در امور اهل بیت دخالت کنیم؟
منتظر احادیث بعدی باشید.
والسلام...
=======================
پاسخ:
با سلام
اگر طبق این حدیث ما به اهل باید نگاه کنیم پس به قیام امام حسن علیهالسلام باید بنگریم و قیام کنیم و بهتر می دانید دیگر اهل بیت شرایط برای قیام نداشتند.
پس شما در واقع با این حدیث حرف خودتون رو نقض کردید و به نفع ما سخن گفتید.
در ضمن خودتون رو زحمت ندید این روایت هایی رو که میخواید ذکر کنید بنده غالبا جواب هاشون رو دادم قبلا. در منو بخش اعتقادات زیر مجموعه ولایت و حکومت اسلامی.حتما مطالعه کنید

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام برادر خسته نباشی
من بد چند وقتی دوباره اومدم
لوگوتونو قرار دادم تو وبلاگ
خوشحال میشم هر چند وقت یکبار سر بزنید و اگه جایی احتیاج به تذکر بود مشتاقانه می پزیرم
یاحق
http://kh-alghadir.blogfa.com

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام مجدد
فرمایشات جنابعالی کاملا محترم ، خدمت حضور مبارک عرض کنم من هم بسیاری از احادیث صحیح ائمه اطهار را مطالعه نموده و سند و مدرک کافی برای اثبات عرایضم دارم. اگر میخواهید ارائه می نمایم ، هر چند من فکر میکنم جنابعالی از بنده اشراف کاملتری...

با سلام مجدد
فرمایشات جنابعالی کاملا محترم ، خدمت حضور مبارک عرض کنم من هم بسیاری از احادیث صحیح ائمه اطهار را مطالعه نموده و سند و مدرک کافی برای اثبات عرایضم دارم. اگر میخواهید ارائه می نمایم ، هر چند من فکر میکنم جنابعالی از بنده اشراف کاملتری بر کلیه احادیث داشته باشید؟
================
پاسخ
با سلام
خواهش میکنم هر نکته ای هست بفرمایید.
یقین بدانید اسلام آن چیزی نیست که اینها در لندن تبلیغ می کنند.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام و عرض ادب.
به نظر من اینطور که شما قضیه رو گنده کردین نیست و اسلام واقعی البته با توجه به فرمایشات صریح اهل بیت گرامی همون چیزیه که در شبکه اهل بیت ترویج میشه.
==================
پاسخ:
با سلام
توصیه میکنم فرمایشات اهل بیت رو بیشتر مطالعه...

با سلام و عرض ادب.
به نظر من اینطور که شما قضیه رو گنده کردین نیست و اسلام واقعی البته با توجه به فرمایشات صریح اهل بیت گرامی همون چیزیه که در شبکه اهل بیت ترویج میشه.
==================
پاسخ:
با سلام
توصیه میکنم فرمایشات اهل بیت رو بیشتر مطالعه کنید و از شبکه های این افراد هم نشونید تا بدونید دقیقا چه فرمودند.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام برادر
تقوا تقوا تقوا

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام برادر.من خیلی خوشحالم همیشه شما واقعیت ها رو رک و رو راست میزنید و مثله بعضی ها مردم رو سرکار نمیزارید..حاج آقا به قرآن خیلی دوست دارم دمت گرممممممممممممم
=====================
پاسخ:
با سلام
ممنونم آقا اشکان شما لطف دارید.

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما

وبگــــــــــردی طلبۀ پاسخگو

دانــــــلود های مفیـــــــــــــــــــد

حمایت از سایت

برای حمایت از سایت لوگوی زیر را در سایت خود درج نمایید.

بیشترین دانلود ها

جدیدترین مطالب سایت