نقد شبهات مطرح شده از سخنرانی سید حسن آقا میری

با سلام

جدیدا کلیپ هایی از سخنرانی یک طلبه جوان در فضای مجازی و موبایل ها پخش است که نسبتا طرفدارانی برای خود جمع کرده است و در عین حال موجب ناراحتی قشر فرهیخته و علمی و نیز طلاب شده است.

بنای ما اینجا فقط بحث علمی و نقد طلبگی است و اگر ایشان و یا دوستارانشان پاسخی دارند عالمانه و به دور از توهین بفرمایند.

در مورد شخصیت ایشان و خط فکری او که از چه جایی نشأت می گیرد فعلا حرفی به میان نمی آورم چرا که هنوز مستندات محکمی برایش ندارم اما نسبت به سخنان ایشان نقدهایی است که به عنوان یک طلبه وظیفه دانستم تا شبهاتشان را پاسخ دهم.

چند نقد کلی به سخنان و عملکرد ایشان:

1. این بنده خدا در با اینکه خطیب توانایی هستند و بیان نسبتا خوبی دارند اما از نظر علمی توانایی بالایی ندارند و هچنین از حیث اعتقادی بسیار ضعیف هستند و تعجب است که چگونه با این سطح علمی, مطرح شدند که خود جای شبهه و سوال است.

2. ایشان خلاف صریح آیات قرآن و روایات صحیح سخن می گویند که هیچ جایی برای توجیه ندارد.

3. مغالطه های متعددی در بحث های ایشان وجود دارد که حتی یک بچه هم متوجه آن می شود .

4. بسیار ساده لوحانه در مباحث سیاسی سخن گفته اند که نشان از بی بصیرتی ایشان می باشد مثل سخنرانی ایشان در مورد اسید پاشی.

5. چه کسی یا کسانی سایت ایشان را اداره می کنند؟ از ایشان کلیپ های حرفه ای پخش است که جای سوال است چه افرادی با کدام پشتوانه مالی این کارها رو انجام می دهند؟ چگونه انقدر راحت و سریع در فضای مجازی پخش می شود؟ چه گروهی پشت این قضیه است و دنبال چه منفعتی می باشند؟ چه اهدافی را دنبال می کنند؟

اما نقد های جزئی:

الف . در جایی می گویند که چطور خدا بخاطر چند تار مو ،خانمی رو هزار سال در آتش جهنم می سوزاند و عذاب می دهد و وقتی تشنه شد زقوم( چرک و خون جوشیده ) چرک می دهد. چطور می شود عاشق چنین خدایی شد؟ اگر اینطوره که داعشی ها بهترند . خدا بدتر از داعشی ها عمل می کند و ....(نقل به مضمون)

پاسخ:

در جواب به این شبهه باید عرض کنم:

1.طبق گفته ایشان سوالی مطرح می شود: آیا کسی که به عمد و از روی نافرمانی خدا موهای خودش را بیرون می گذارد و توبه نکرد نباید عذاب شود؟ پس فرق شخص با حجاب و بی حجاب چه می شود؟ عدالت خدا چه می شود؟ کسی که با سختی حجاب داشته با کسی که بی اهمیت بوده برابر شود؟ آیا حق شخص با حجاب بخاطر سختی های حجاب داشتن ضایع نمی شود؟ شما چنین خدایی که حق ضایع می کند و عدالتی ندارد را دوست دارید؟

2. بالاخره این روایات عذاب بی حجاب درست هستند یا نه؟ اگر درست هستند چطور تفسیر می کنید؟ اگر درست نیستند چطور ایراد وارد می کنید؟ در حالی که روایات های بیشمار و صحیحی در این زمینه داریم که به یک نمونه اشاره میکنیم:

امام رضا (ع) فرمود: پیامبر اکرم (ص) در شب معراج گروهی از زنانی را دیدند که به عذاب دچار شده بودند. در آن شب، زنی را دیدند که صورت و بدنش را با قیچی جدا می کردند، و او کسی بود که خود را بر مردان [نامحرم] عرضه می کرد .

در این روایت بالا آمده است که پیامبر اکرم (ص) در شب معراج، زنی را دیدند که به موهایش آویزان شده بود، و مغز سرش می جوشید و آن زنی بود که موهایش را از مردان نامحرم نمی پوشانید .
شیخ صدوق، عیون اخبار الرضا (ع)، ج 2، ص 10 و 11، انتشارات جهان، 1378 ق.

3. طلبه گرامی شما فکر می کنید که یک خانم فقط چند تار مو بیرون گذاشته  و دیگر هیچ؟ در ظاهر کار بله فقط چند تار مو بیرون است اما به عوارض کار او دقت نکرده اید چرا که او با این کار ممکن است خیلی ها رو به گناه کشانده باشد و جوانان زیادی تصویر ذهنی از گناه همیشه برای خود ایجاد کنند و یا مردی با دیدن این حجاب او، نسبت به همسرش بی میل شود و بعد طلاق و بچه طلاقی و نسلی که بعدا با چنین وضعی ایجاد می شود. آیا این زن مستحق عذاب نیست؟

4. گاهى قانونگذار قانونى وضع مى کند که هرکس مرتکب فلان خلاف شود باید فلان مقدار جریمه مالى بدهد، یا فلان مدت در زندان بماند، مسلماً در چنین جایى باید تناسب «جرم» و «جریمه» در نظر گرفته شود، هرگز براى یک کار کوچک مجازات اعدام یا حبس ابد نمى توان قرار داد، و به عکس براى کار مهمى همچون قتل نفس یک روز زندان بى معنى است، حکمت و عدالت ایجاب مى کند که این دو باهم کاملاً متناسب باشد.

ولى کیفرهائى که در حقیقت اثر طبیعى عمل است و خاصیت تکوینى آن محسوب مى شود، این گفتگوها را نمى پذیرد، خواه در مورد آثار عمل در این جهان باشد یا در جهان دیگر.

مثلاً اگر گفته شود کسى که از مقررات رانندگى تخلف کند و با سرعت غیر مجاز و سبقت بى دلیل و عبور از مناطق ممنوع رانندگى کند ممکن است به خاطر همین چند لحظه تخلف، چنان تصادفى کند که دست و پاى او بشکند و یک عمر زمینگیر شود، در اینجا کسى نمى گوید، این نتیجه ی تلخ براى آن تخلف کوچک عادلانه نیست، زیرا مسلّم است که این، از قبیل جریمه هاى قرار دادى اداره راهنمائى نیست که در آن مسأله ی تناسب و هماهنگى جرم و جریمه در نظر گرفته شود، بلکه این، اثر طبیعى عمل است که انسان آگاهانه به سراغ آن رفته، و خود را گرفتار آن کرده است.

همچنین اگر گفته شود سراغ مشروبات الکلى یا مواد مخدر نروید، چرا که در مدت کوتاهى قلب و معده و مغز و اعصاب شما را تباه مى کند، حال اگر کسى رفت و گرفتار ضعف شدید اعصاب، و بیمارى قلب و عروق و زخم معده شد و در برابر چند روز هوسبازى تا پایان عمرش در عذاب الیم و رنج شدید بود، هیچکس ایراد عدم تناسب جرم و جریمه را در اینجا مطرح نمى کند.

حال فرض کنید چنین انسانى به جاى یکصد سال، هزار سال عمر کند و یا یک میلیون سال در دنیا بماند، مسلماً باید تحمل آن رنج و عذاب را در این مدت طولانى به خاطر مثلاً چند روز هوسبازى بنماید.

در مورد عذابها و کیفرهاى اخروى مسأله از این فراتر است، آثار طبیعی اعمال و نتائج مرگبار آن ممکن است براى همیشه دامان انسان را بگیرد، بلکه خود اعمال در برابر انسان مجسم مى شود، و چون آن جهان جاویدان است اعمال نیک و بد، جاودانه با انسان خواهند بود، و او را نوازش یا کیفر مى دهد.

با این حال، جایى براى این سؤال باقى نمى ماند که چرا تناسب میان «جریمه» و «جرم» در نظر گرفته نشده است؟

5. شما زقوم یا در کل غذاهای بد جهنمی ها را زیر سوال می برید در حالی که از آیات صریح خدا در قرآن می باشد در نتیجه شما آیات صریح قرآنی را منکر می شوید و حال چه جوابی برای این کار خود دارید؟

در این لینک آیات غذای جهنمی ها را مشاهده کنید:

خوردنی‌ها و نوشیدنی‌های اهل دوزخ چیست؟

6. خدا هم رحمت دارد و هم غضب . و رحمت او سبقه دارد( یا من سبقت رحمته غضبه) و بندگانش را با کمترین توبه می بخشد.

خداوند چون جامع همه خیرات و کمالات است بدیهی است که اسمای جمالیه اش بر اسماء جلالیه اش سبقت دارد که از خیر محض جز نکویی نیاید. ولذا تابلوی رحمت رحمانیه و رحیمیه اش را در ابتدای هر سوره ای از سوره های قرآنی بر همگان آشکار نموده و فرموده است بسم الله الرحمن الرحیم.

پس اگر هرگاه اسمای جلالیه خداوند همچون اسم منتقم ظهوراتی دارند و غضبی را نشان می دهد این اظهار به جهت قوابل است که مقتضی دریافت غضب برای ترقی و صعود به عوالم مافوق اند. بنابراین اگر جهنم را نیز به عنوان عقوبت ظالمان و گناهکاران مقرر می کند این جهنم و آتشش نیز حکم پاک کنندگی برای انسان دارند همچنان که آتش در دنیا نیز پاک کننده است. لذا خود آن آتش جهنم نیز که ظاهرا جز قهر وغضب نیست حکایت از رحمت و شفقت خداوند بر بندگانش دارد همچنان که وقتی پدری فرزند خردسالش را با تشر زدن از نزدیک شدن به پرتگاهی میراند این قهر و غضب پدر به عینه دلالت بر دلسوزی و محبتش نسبت به فرزند دارد.

ب. در جایی می گوید این خدا چطور ممکن است نمایندگانی مثل حضرت علی علیه السلام داشته باشد که می خواهد قاتلش را ببخشد؟ یا بخاطر بیرون آمدن خلخالی از پای پیر زن می فرماید جدا دارد بمییریم و ...

در جواب عرض میکنیم شما چرا مغالطه می کتید؟

چرا به خشم های امام نگاه نمی کنید؟ چرا به شجاعت های او در کشتار کفار نگاه نمی کنید؟ چرا به قصاص های حضرت توجه ندارید؟ طلبه گرامی حضرت خشم و غضب هم داشتند اما بخاطر خاطر خدا بوده و بخاطر هدایت خود بنده بوده نه اینکه مغالطه کنید و جنبه غضب رو نادیده بگیرید.

اگر اینطور که شما می گویید باید امام علی ابن ملجم را می بخشید نه اینکه قصاص می کردند.

نقدها ادامه دارد.... ادامه نقد ها در انجمن و در این لینک صورت می گیرد:

نقد شبهات مطرح شده از سخنرانی سید حسن آقا میری

 

این کلیپ رو حتما مشاهده کنید پاسخ شهید مطهری به نقد این طلبه می باشد:

نقد قرآنی سخنان سید حسن آقامیری توسط دکتر مهرداد ویس کرمی,عضو هیأت علمی گروه معارف اسلامی دانشگاه علوم پزشکی

نظرات (215)

This comment was minimized by the moderator on the site

خلع لباس شدن چیز تازه و دلیل محکمی برای بی ثباتی حاج آقا میری نیست،تواین جامعه وتواین دولت ک بصلاح اسم اسلام‌رو یدک میکشه هرکی حقیقت رو بگه باهاش همین برخوردمیشه برعکس چون ایشون خلع لباس شدن نشون میده حرفاشون عین حقیقت بوده اگ خلع لباس نمیشدن...

خلع لباس شدن چیز تازه و دلیل محکمی برای بی ثباتی حاج آقا میری نیست،تواین جامعه وتواین دولت ک بصلاح اسم اسلام‌رو یدک میکشه هرکی حقیقت رو بگه باهاش همین برخوردمیشه برعکس چون ایشون خلع لباس شدن نشون میده حرفاشون عین حقیقت بوده اگ خلع لباس نمیشدن باید بهشون شک میکرد.من پدربزرگم شیخ بود ک چن سالی هست ب رحمت خدا رفتن ومن خودم تو یک خانواده مذهبی بزرگ شدم و میفهمم چی ب چیه شماهم بجای غیبت و نمیدونم بقول خودتون روشن نگری برین ب فکر آخرت خودتون باشید ک باحرفاتون چقد ممکنه گناه کرده باشین

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
دوست عزیز ما نقد عملکرد و مباحث ایشون رو کردیم که غیبت نیست اینها.
جالبه خودتون تهمت می زنید که ما غیبت می کنیم و این تهمت بدترین گناه است.
خلع لباس شدن ایشون ربطی به حقیقت گویی هاش نداره و خود منم با حقیقت هایی که گفته میشه موافقم. مشکل...

با سلام
دوست عزیز ما نقد عملکرد و مباحث ایشون رو کردیم که غیبت نیست اینها.
جالبه خودتون تهمت می زنید که ما غیبت می کنیم و این تهمت بدترین گناه است.
خلع لباس شدن ایشون ربطی به حقیقت گویی هاش نداره و خود منم با حقیقت هایی که گفته میشه موافقم. مشکل ایشون مبانی خطرناک اعتقادی هست و به سیاست ربطی نداره.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

فکر کنم شما تخیلات خودتون رو به اسم دین به مردم میخورانید که اینقدر جوانان دین گریز هستن.
بهتره کمتر با کسی دشمنی کنید که به دین دعوت میکنه

This comment was minimized by the moderator on the site

مشکل دین گرزیری جوانان چیزای دیگه است.

This comment was minimized by the moderator on the site

من خوندم این پاسخ های شمارو.
کوتاه میگم شاید قابل درک باشه براتون
لطفا چندین بار گوش بدید چی گفته آقامیری شاید فهمیدید منظورش چیه و انقدر دشمنی نکردین
اصلا اصل داستان واسه شما قابل درک نیستش که خدا مهربون و بخشنده است
شما و داعش تفکراتتون خیلی...

من خوندم این پاسخ های شمارو.
کوتاه میگم شاید قابل درک باشه براتون
لطفا چندین بار گوش بدید چی گفته آقامیری شاید فهمیدید منظورش چیه و انقدر دشمنی نکردین
اصلا اصل داستان واسه شما قابل درک نیستش که خدا مهربون و بخشنده است
شما و داعش تفکراتتون خیلی شبیه به هم هست

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

چون متوجه حرفاشون شدم میگم خطرناک هستند.
فک کنم با حکم خلع لباس شدنشون بیشتر این مطالب بنده درست بودن خودش رو نشون میده.
اینکه ما میگم خدا عذاب و جهنم داره تفکر داعش هست؟ خب اینکه حرف صریح خدا در قرآنه دوست عزیز

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
سيد آقاميرى اتفاقا باعث نماز خون شدن خيليا شده و خيليارو ترغيب به فكر كردن درباره مسائل دينى كرده، كارى كه چهل سال تفكرات اشتباه نتونست و بدتر باعث گند زدن به جامعه شد، جامعه فعلى كه ايجاد شده و اينهمه فساد رشد كرده باعثش آقا ميرى بوده يا...

سلام
سيد آقاميرى اتفاقا باعث نماز خون شدن خيليا شده و خيليارو ترغيب به فكر كردن درباره مسائل دينى كرده، كارى كه چهل سال تفكرات اشتباه نتونست و بدتر باعث گند زدن به جامعه شد، جامعه فعلى كه ايجاد شده و اينهمه فساد رشد كرده باعثش آقا ميرى بوده يا تفكرات شما؟! فساد هايى كه طبق نقدهاى شما وزنش هزاران برابر بيشتر از وزن تار مو بيرون بودن هست نسبت به چهل سال قبل بيشتر شده يا كمتر؟ و چه كسانى مسببش بودن؟ برادر شما هم ى كم بيشتر فكر كن، حكم مراجع قم را كه خدا و پيامبر صادر نكرده اند، آنها هم انسان اند، هر حرفى كه بيان ميكنند ١٠٠٪‏ درست نيست، بارها در قرآن خدا انسان را به تفكر دعوت كرده ، اگه ى عده از حرف هاى سيد برداشت اشتباهى كردن دليل بر اشتباه بودن مطلق حرفاى ايشون نيست. بهرحال ايشون هم انسان أندر و ممكن است بعضى مواقع حرفاى اشتباهى به زبان بيارند.
به نظر من شما هم به جاى اينكه نگران سخنرانى هاى ايشون باشى و نقد بر حرفاى ايشون داشته باشيد بهتره به نقد كسانى بپردازيد كه به اسم دين فساد را در اين مملكت رواج دادن.
ان شالله خداوند متعال هدايت به راه راست را روزى همگى ما قرار دهد

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
اینکه کسانی فساد رو ترویج میدند دلیل نمیشه هر کسی هر حرف غلط دیگه ای رو ترویج بدند.
به نظرم با حکم خلع لباس ایشون حقایق کمی روشنتر شد.

This comment was minimized by the moderator on the site

چرا اینقدر جفنگ میگید.
هر کس انتقاد کرد بده شما خوبید خوبه خوب ارواح مرده هاتون.
هر کس تو این مملکت امام زمان بخواد روشنگری کنه منحرفه!!! کدوم انحراف
دیگه داریم می بینیم مملکت گل و بلبلی که برامون ساختند، همه مایوس , و سرگردان ،از دین گریزان،...

چرا اینقدر جفنگ میگید.
هر کس انتقاد کرد بده شما خوبید خوبه خوب ارواح مرده هاتون.
هر کس تو این مملکت امام زمان بخواد روشنگری کنه منحرفه!!! کدوم انحراف
دیگه داریم می بینیم مملکت گل و بلبلی که برامون ساختند، همه مایوس , و سرگردان ،از دین گریزان، نگران از آینده...
شما هم اگر چشمان باباقوری گرفته تون را اگر بیشتر باز کنید و منافعتون را لحظه ای کنار بگذارید میفهمید که ایشون همه حرفهاش صحیحه و کاملا بجاست...
البته اگر خودتون بخواهید که نمیخواهید درک کنید.
بخدا این ملت گناه دارند، این حقشون نیست .
از خدا بترسید...
تو را به ناموست قسم این نظر را حذف نکن.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
دوست عزیز خودتون رو کنترول کنید.
نقد که چیز تازه ای نیست بنده هم نقد میکنم

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
اول یک انتقاد میکنم از دارنده سایت که اگر اینجا قضاوت یک طرفه نیست چرا برای گفتن حرفهایمان و شنیدن ان برای عموم نیاز به تایید ناظر هست از چیزی ترس نداریم یا اگر داریم بهتر اینجور کوبنده و یک طرفه برای قضاوت بنده خدایی نرویم.
تگلیفمون اول با...

سلام
اول یک انتقاد میکنم از دارنده سایت که اگر اینجا قضاوت یک طرفه نیست چرا برای گفتن حرفهایمان و شنیدن ان برای عموم نیاز به تایید ناظر هست از چیزی ترس نداریم یا اگر داریم بهتر اینجور کوبنده و یک طرفه برای قضاوت بنده خدایی نرویم.
تگلیفمون اول با خودمون برای شنیدن روشن کنیم بعد وارد بحث نظر انتقاد شویم.
یا علی

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام علیکم
علت نیاز به تایید بخاطر بعضی نظرات که حاوی دشنام و حرف های بسیار زننده و ... است می باشد. و الا از نظر بحث نگاه کنید هر نظر مخالفی رو تایید کردم.

This comment was minimized by the moderator on the site

این حجاب وبی حجابی شما رو کشته

This comment was minimized by the moderator on the site

آقاتواصلاخودت کی هستی اون علماحوزه علمیه هم که میگی یه مشت گردن کلفت هستند که ۴۰ساله خون مردم توی شیشه کردن وقتی یکی پیدامیشه کثافت کاریهای شماروآشکارمیکنه شماهم اینقدربرافروخته میشید

This comment was minimized by the moderator on the site

کدوم علما؟؟؟
برید زندگی همین طلبه رو ببینید و زندگی علما بعد از چهل سال رو هم ببینید. بعد متوجه میشید کی خون مردمو تو شیشه کرده.
خوبه همه اختلاس و دزدی ها توسط همین افراد غیر طلبه است!!!

This comment was minimized by the moderator on the site

خب دیگه روحانیته ما هنوز که هنوزه اصلا نمیتونه به زبونه خوده مردم ، به زبونه خوده حوونا مفاهیمه دینیو تبیین کنه...

This comment was minimized by the moderator on the site

واقعا جالبه،جناب اقای روحانی محترم / دیدم شما در جواب یک بنده خدا بیان کردین که ما لباس روحانیت به تن کردیم و وظیفه داریم که جلوی بدعت در مذهب و دین رو بگیریم/واقعا ملت مخصوصا بچه شیعه های کار درست که از منابع دست اول شیعه تحقیق میکنند،نه از...

واقعا جالبه،جناب اقای روحانی محترم / دیدم شما در جواب یک بنده خدا بیان کردین که ما لباس روحانیت به تن کردیم و وظیفه داریم که جلوی بدعت در مذهب و دین رو بگیریم/واقعا ملت مخصوصا بچه شیعه های کار درست که از منابع دست اول شیعه تحقیق میکنند،نه از جعلیات و تحریف های حکومتی رو چی فرض کردین//شما رهبرتون در مذهب چندین بدعت ویران کننده گذاشته،چرا صدایی از شما در نمیاد/چرا اقای خامنه ای رو به چالش نمیکشید،نکنه شماهم استغفرالاه اعتقاد دارین که ایشون نایب آقا صاحب زمان{عج}هست؟یا نکنه شماهم ایشان رو مانند سینه چاکانش هم مقام با معصومین میدانید و از القابی همچون برابر با حسین فاطمه {س}و ....استفاده میکنید؟راستی چرا فریاد نمیزنید که اقا اصلا این حکومت در زمان حال هیچ مشروع نیست، مگر غیر از این هست که،حتی فیلمش هم تمام ملت دیدن،و حقیقت را میدانند اما، ملت دارن درگوش هم میگن که حومت ظالم و کفر بی رحم هست و اگر اعتراض کنیم به صغیر و کبیر ما رحم نخواهد کرد/این حکومت حکومت یزید هست و حتی طفل شیرخواره را میکشد که مبادا روزی اون طفل بزرگ شود و بخواهد خون خواهی پدر را بکند/واقعا مگه وظیفه شما نیست حق رو بگین،بیاید به ملت بفهمانید که جهاد در مقابل ظالم یعنی چه و چه زمانی باید جهاد کرد؟چرا اینها رو نمیاید بگید/شما بهتر هست اول خودتون رو و حکومتتون رو نقد کنی کت نیان از ملت مسلمان سرنوشت یک ملت رو پنهان کنن برای مقاصد و منافع شخصی/مگر خود این یک ظلم بزرگ نیست؟مگر قرار نبود در سال شصت و هشت رفراندوم برقرار کنن پس چی شد؟

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
دوست عزیز اینکه حکومت رو قبول ندارید قرار نیست نسبت های ناروا و غلط بدید.
هنوز از خواب غفلت بیدار نشدید؟!!!

This comment was minimized by the moderator on the site

جالب هست

This comment was minimized by the moderator on the site

آقا میری داره کاری رو میکنه که خود پیامبر و اهل بیتش انجام میدادن یعنی مسلمون کردن کسایی که دیگه از دین و اینهمه دروغ حاکم و تزویر خسته شدن!شاید 2تا حرف اشتباه بگه 2جا هم اغراق کنه ولی هدفش بزرگه و کارش به تمام این نظام ارزش داره!
آقامیری داره...

آقا میری داره کاری رو میکنه که خود پیامبر و اهل بیتش انجام میدادن یعنی مسلمون کردن کسایی که دیگه از دین و اینهمه دروغ حاکم و تزویر خسته شدن!شاید 2تا حرف اشتباه بگه 2جا هم اغراق کنه ولی هدفش بزرگه و کارش به تمام این نظام ارزش داره!
آقامیری داره جوونای دین گریزو برمیگردونه و شما دلتون خوشه 2تا بسیجی و خشکه مذهب دورتون هستن!اگه خیلی کارتون درسته بشین با دوتا جوون که از اسلام گریزانن حرف بزن!اصلا نمیتونی حرف بزنی اصلا دیگه به حرفتون گوش نمیدن ولی آقا میری داره اندک آبروی اسلامو برمیگردونه حالا شما 4تا روایت و نمیدونم سخن فلانی رو بیار و حرفشو نقض کن هیچ اهمیتی نداره!
حتی اگه هرچی شما میگید درست باشه ولی دیگه باید روشتون رو تغییر بدید یا تمومش کنید چون راه اسلام اینی نیست که شما میگید!سند حرفم وضع جامعه!وضع جامعه ی اسلامی این نیست برادر عزیزم یه جای کار میلنگه برو دنبالش ببین کجاس

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
بله متاسفانه راه دین ما باید بشه اسلام آمریکایی تا همه خوششون بیاد!!
سخنان قرآن و روایات صریح و مشخص در همین چیزهایی است که گفته میشه و عوض کردن اینها توسط اشخاصی مثل آقا میری چیزی رو حل نمیکنه.

This comment was minimized by the moderator on the site

هیچ کدومتون درست نمیگین نه شما نه سید حسن جمع کنین بساطتونو بابا مردم دارن از گشنگی میمیرن شما از دین و مذهب پول در میارین جمع کنین بابا همتون دستتون تو یه کاسست دارین پول مردومو میخورین به اسم دین شما اگه دین داشتین ماهیانه فلان قدر پول...

هیچ کدومتون درست نمیگین نه شما نه سید حسن جمع کنین بساطتونو بابا مردم دارن از گشنگی میمیرن شما از دین و مذهب پول در میارین جمع کنین بابا همتون دستتون تو یه کاسست دارین پول مردومو میخورین به اسم دین شما اگه دین داشتین ماهیانه فلان قدر پول نمیگرفتین که من کارگر الا ماهانه خرج زنو بچمو نتونم بدم جمع کنبن برین پی کارتون بابا

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام دوست عزیز
شما در ماه ده روزم کار داشته باشید درآمدتون از ما بیشتره.

This comment was minimized by the moderator on the site

سید حسن دنیای خیلیا رو عوض کرده
خدا خیرش بده...
خیلیا که مرگ رو به زندگی ترجیه میدادن الان راحت و با عشق دارن زندگی میکنن
میگید که از کجا پول آورده کلیپ ساخته؟؟؟؟ الان یه بچه ده ساله هم با نرم افزار های رایگان وب یه هفته کار کنه از اینا بهتر...

سید حسن دنیای خیلیا رو عوض کرده
خدا خیرش بده...
خیلیا که مرگ رو به زندگی ترجیه میدادن الان راحت و با عشق دارن زندگی میکنن
میگید که از کجا پول آورده کلیپ ساخته؟؟؟؟ الان یه بچه ده ساله هم با نرم افزار های رایگان وب یه هفته کار کنه از اینا بهتر میتونه بسازه ، اینستاگرام و تلگرام هم که رایگانه . شما چرا نمیگید پولتون رو از کجا میارید؟ شما که واسه انجام واجباتتون از خزانه حقوق میگیرید.
خدا از سر گناهانتون مخصوصا دروغ هاتون بگذره، سید به ما یاد داده که واسه امسال شما دعا کنیم.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

دین و خدای با گناه و بدون جهنم برای همه جذابه

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام خیلی از آدمها اصلا اعتقادی به دین ندارند وخیلی خوش و خرم وسرخوش زندگی میکنند. یکی از ملاکهای باطل همینه که فکر کنیم هرجوری خوب و خوش زندگی کردیم همون درسته!!!! خوب و خوش زندگی میکنیم بدون خوف از خدا و حرفهایمان و أعمالمان!!!!! خیلی خوبه....

سلام خیلی از آدمها اصلا اعتقادی به دین ندارند وخیلی خوش و خرم وسرخوش زندگی میکنند. یکی از ملاکهای باطل همینه که فکر کنیم هرجوری خوب و خوش زندگی کردیم همون درسته!!!! خوب و خوش زندگی میکنیم بدون خوف از خدا و حرفهایمان و أعمالمان!!!!! خیلی خوبه. دقیقا چه کسی این زندگی خوب و خوش رو برای ما می پسنده؟؟؟

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
این نوع ادبیات شما با حرفاتون متناقض هست. ای کاش دنیای شما هم عوض میشد با صحبت آقای ایشون.

ما هم دعاگوی شما هستیم.

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام حاجی
اگه واقعا نقد شما درسته اگه حرف اون اشتباهه اون کج رفت و شما میخاین ماهارو از اشتباه در بیارن این راهش نیست
من از اون خدا ک ب تعریف شماهاست متنفرم چون خدایی ک معطل بنده ش گناه کنه خرشو بچسبه مجازاتش کنه این دنیامون ک جهنم اون دنیامونم...

سلام حاجی
اگه واقعا نقد شما درسته اگه حرف اون اشتباهه اون کج رفت و شما میخاین ماهارو از اشتباه در بیارن این راهش نیست
من از اون خدا ک ب تعریف شماهاست متنفرم چون خدایی ک معطل بنده ش گناه کنه خرشو بچسبه مجازاتش کنه این دنیامون ک جهنم اون دنیامونم جهنم
من الان یه جون ۲۱سالم ک ۴ساله نماز نمیخونه چون همه چیز و با عقایدش شما بهم تحمیل کردن
نمیخام بگم طرفدارسیدم ولی حرفام من و اروم کرد باعث شد بیشتر با خدا حرف بزنم بیشتر روش حساب کنم
چرا شماها طرز فکر و راهتونو اگر فکر می کنید دریسه مثل سید نمیگین؟؟؟؟الان همه از دین برگشتن هیچکس خداو قبول نداره تو سن من چندتارو میتونی معرفی کنین ک نماز میخونن؟حالا اول وقت و اخر وقتش پیشکش........
خاهشا پاسخگو باشی

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
دوست عزیز مشکل شما اینه که تعریف درست ما از خدا رو ندونستید و الا هیچ وقت متنفر نمی شدید.همین جوون های هم سن و سال شما با صحبت های این آقا سید با خیال راحت دارند گناه می کنند و میگند خدای ما داعش نیست و میبخشه و حتی پدری به من زنگ زده بود...

با سلام
دوست عزیز مشکل شما اینه که تعریف درست ما از خدا رو ندونستید و الا هیچ وقت متنفر نمی شدید.همین جوون های هم سن و سال شما با صحبت های این آقا سید با خیال راحت دارند گناه می کنند و میگند خدای ما داعش نیست و میبخشه و حتی پدری به من زنگ زده بود و میگفت پسرم اهل نماز و خدا بود و بعد از صحبت های این شخص دیگه رفته سراغ رابطه حرام و میگه خدا سختگیر نیست.
حرف ما اینه که معارف دین درست باید گفته بشه. خدای ما همونه که تو قران که شکی توش نیست ذکر شده .
اگر صحبت های این سید طرفدار داره چون خدایی رو داره ترویج میده که کاری به گناه نداره و هر غلطی بکنیم رو میبخشه و ... طبیعه همه طرفدارش باشند و ...
در هر صورت ارزش داره دوست عزیز کمی بیشتر در مورد درست یا غلط بودن صحبت های ایشون بیشتر تحقیق کنید و البته با اهل علم و متخصص دین.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

حسن اقا میری هیچموقع نگفت که خدا کاری با گناه نداره!چطور یه حرف به این سادگی رو تفسیر کردید و چندین خط در موردش نوشتید؟
اقا میری گفت خدا بخاطر بیرون بودن 4تا تار مو 1000سال اویزون نمیکنه و ذقون نمیده به خورد کسی!نگفت که کلا کاریش نداره،گفت فوقش...

حسن اقا میری هیچموقع نگفت که خدا کاری با گناه نداره!چطور یه حرف به این سادگی رو تفسیر کردید و چندین خط در موردش نوشتید؟
اقا میری گفت خدا بخاطر بیرون بودن 4تا تار مو 1000سال اویزون نمیکنه و ذقون نمیده به خورد کسی!نگفت که کلا کاریش نداره،گفت فوقش یه روز دو روز سه روز و ...!یه بار دیگه ببینید صحبت هاشو.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

دوست عزیز همه کلیپ های ایشون رو ببینید تا متوجه بشید.
ایشون اصلا به جهنم اعتقادی نداره

This comment was minimized by the moderator on the site

حرف حق اقامیری به دل می شینه و طرفدار جذب می کنه حرف های تکراری و بی منطق شما اصلا برام قابل قبول نبود خدا شما رو هدایت کنه
من ب عنوان کسی این نظر رو می دم که الان چهار ساله مطالعه مذهبی دارم فکر نکنید ادم هستم که اطلاعات دینیم در حد کتابای دینی...

حرف حق اقامیری به دل می شینه و طرفدار جذب می کنه حرف های تکراری و بی منطق شما اصلا برام قابل قبول نبود خدا شما رو هدایت کنه
من ب عنوان کسی این نظر رو می دم که الان چهار ساله مطالعه مذهبی دارم فکر نکنید ادم هستم که اطلاعات دینیم در حد کتابای دینی دبیرستان
امیدوارم شما چشماتونو باز کنید و این همه کامنت رو ببینید که ناراحت شدن از حرف های متعصبانه شما در نقد اقامیری

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
دوست عزیز چهار سال مطالعه کردن دلیل بر درست بودن نظر شما نیست.
نظرات دوستان همگی محترم است اما در این زمینه فقط نظر کارشناسان دین و طلاب است که مهم و راهگشاست. بارها تذکر دادم که دقت کنید حرف درست رو از شخص کارشناس بگیرید.

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام خدا خیر به طلبه هایی مثل شما که به خاطر رضای خدا و روشنگری شبهات این از خدا بیخبرها هم توهین برخی طرفداران رو تحمل میکنید و هم در کمال ارامش جواب مدید

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام بزگوارید شما.

This comment was minimized by the moderator on the site

آیا یکبار شد که جنابعالی بنا به حسب وظیفه ای که بر گردن داری از مشکلات واقعی که گریبان مردم را گرفته سخن بگویی ؟ حال که این طلبه پاک طینت این سید اولاد پیغمبر بعضی از موارد را مطرح کرده حسادت میکنید ؟ تو هم آدم خوبی باش تا سخنرانی هایت محبوب مردم...

آیا یکبار شد که جنابعالی بنا به حسب وظیفه ای که بر گردن داری از مشکلات واقعی که گریبان مردم را گرفته سخن بگویی ؟ حال که این طلبه پاک طینت این سید اولاد پیغمبر بعضی از موارد را مطرح کرده حسادت میکنید ؟ تو هم آدم خوبی باش تا سخنرانی هایت محبوب مردم بشود .

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

به گفته حضرت علی (ع) :
ببین چه میگوید ، نه آنکه که میگوید

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
خیلی جالبه سریعا درمورد شخصیت یک فرد اینقدر شبهه ایجاد میکنیم
بی سواده از نظر علمی سطح پایینه پول از کی میگیره کی پشت سرشه چجوری اینقدر سریع رشد کرده
واقعا جالبه

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
شما میتونید قبول نکنید اما حتما از چند بزرگ حوزه علیمه در مورد ایشون تحقیق کنید تا براتون روش شود.

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام متشکرم از شما که اینقدر دقیق و کامل به این مطلب پرداختید متاسفانه بنده امروز مطلب خوندم که ایشون باحلا ل دونستن حرام اون هم به نقل از آقا امام رضا شراب رو که در قرآن حتی از شغلهای مربوط به آن نهی شده ایم آن هم ازبیان امام معصوم ،من نمی...

سلام متشکرم از شما که اینقدر دقیق و کامل به این مطلب پرداختید متاسفانه بنده امروز مطلب خوندم که ایشون باحلا ل دونستن حرام اون هم به نقل از آقا امام رضا شراب رو که در قرآن حتی از شغلهای مربوط به آن نهی شده ایم آن هم ازبیان امام معصوم ،من نمی دونمبعضی از ما جوونا چراقبل از شناخت خودشون دنبال شنیده های به ظاهر موجه میرن فقط به اونها می تونم اینو بگم حداقل اگر نمی خواید بپرسید الان منابع بسیار خوبی هست که امام رو می تونید باتمام ویژگیهاشون بشناسید یعنی چی آخه مگه امام که خودشون معصوم بودن میان درمورد حرام خدا می گن حلال به نظر عقلی هم آخه با قرآن و احادیث جور در نمیاد کسی که مبلغ است سعی می کنه مثل‌امام و پیامبر مطالب رو ابلاغ کنه ایشون یکی از خدا می گه ودرادامه یه چیزی می گه که کل صحبتهای خودش رو نقض می کنه اگه غرضش خوب و موجه بود که اینجوری نمی گفت مگر اینکه انسان ناقص العقل باید باشن که اینجور به نظر نمیاد چون کاملا هوشمندانه است .خداوند خیردنیا و آخرت را به شما عطا کند

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام و ارادت
این فرموده شما در همین بخش است :
3. طلبه گرامی شما فکر می کنید که یک خانم فقط چند تار مو بیرون گذاشته و دیگر هیچ؟ در ظاهر کار بله فقط چند تار مو بیرون است اما به عوارض کار او دقت نکرده اید چرا که او با این کار ممکن است خیلی ها رو به...

سلام و ارادت
این فرموده شما در همین بخش است :
3. طلبه گرامی شما فکر می کنید که یک خانم فقط چند تار مو بیرون گذاشته و دیگر هیچ؟ در ظاهر کار بله فقط چند تار مو بیرون است اما به عوارض کار او دقت نکرده اید چرا که او با این کار ممکن است خیلی ها رو به گناه کشانده باشد و جوانان زیادی تصویر ذهنی از گناه همیشه برای خود ایجاد کنند و یا مردی با دیدن این حجاب او، نسبت به همسرش بی میل شود و بعد طلاق و بچه طلاقی و نسلی که بعدا با چنین وضعی ایجاد می شود. آیا این زن مستحق عذاب نیست؟
حالا من داغ کردم یا شما بجای اینکه قاضی در اجرای حکم حاکم مطلق باشید با ورود نظریه به قانون وحی دارید مغلطه میفرمائید؟مگر نه اینکه در سوره عبس خداوند به رسول مکرم خود فرمود (لا عبس؟)آقا جان خدا خودش بلده چه کنه من و شما داریم از کاه کوه میسازیم!!!
شما حقیر رو میشناسید که قضاوت میکنید؟شما فرمودید اگر مطالعه دینی داشتی این حرفهارو نمزدی؟(شاید کمی مطالعات دینی داشتید و متخصصانه نظر میدادید اینچنین سخنانی رو نمی فرمودید.)
خب بزرگوار در این کامنت های زیر هرکسی هرچیزی گفته شما فرمودید نظر و نقد مارو متوجه نشدید،خب واضح بفرمائید ببینیم چی هست؟!؟شما و دکتر یونسی که مطمئنم دکتر نیستند چقدر راحت تهمت و تشکیک دارید و از عدالت و قضاوت خدا صحبت میکنید؟فرق سیدحسن آقای آقامیری با دکتر یونسی اینه که آقاسید 10ساعت حرف میزنه و بعدش باز شوق گوش دادن برای مخاطب پیش میاد و بعد سخنانش شوق نماز اما دکتریونسی برای 2ساعت سخنرانی 12بار خواهش میکنه و با زور و کلکِ پذیرائی و... 50نفرو مجبور به گوش دادن سخنرانی،حالا کدومش حرف امروز هست و کدومش حرف زور و داعش؟!؟برادر من کمی حسینی تر تفکر کنیم نه سیاه و مغضوب،بخدای واحد دارید با لباس پیامبر راه میرید مواظب باشید بجای عدالت به سمت شقاوت نرید،بنده بیسواد و دور از علک دین و شما باسواد و عالم به دین ولی اینو میدونم که خداوند رحمان و رحیم هست نه چاقو بدستی که دکتر یونسی با کمال بیسوادی فرموده
یا حق

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
دوست عزیز تمام اساتید حوزه به ایشون نقد دارند و روز به روز حرف های بیخود جدید از ایشون زیاد شنیده میشه. بله ما با این لباس طلبگی متعهد هستیم که در مقابل بدعت ها بایستیم و اجازه ندیم دین تحریف بشه.
شما نظر بنده رو هم قبول نکن و پیش متخصصتر...

با سلام
دوست عزیز تمام اساتید حوزه به ایشون نقد دارند و روز به روز حرف های بیخود جدید از ایشون زیاد شنیده میشه. بله ما با این لباس طلبگی متعهد هستیم که در مقابل بدعت ها بایستیم و اجازه ندیم دین تحریف بشه.
شما نظر بنده رو هم قبول نکن و پیش متخصصتر از بنده یعنی مراجع و اساتید سطح بالا تشریف ببرید ببینید نظرشون چی هست.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

حاج اقا یه سوال از شما دارم....ب نظر شما خیلی زود قضاوت نمیکنیم؟یه سوال دیگ....آیا شما میدانید ک خدا من نماز خون رو بهشتی میکنه یا کسی ک نماز نخونده،؟(منظورم از این سوال قضاوت نکردن هست)در حقوق جمهوری اسلامی ایران یه ماده هست ک میگ(اصل بر برائت...

حاج اقا یه سوال از شما دارم....ب نظر شما خیلی زود قضاوت نمیکنیم؟یه سوال دیگ....آیا شما میدانید ک خدا من نماز خون رو بهشتی میکنه یا کسی ک نماز نخونده،؟(منظورم از این سوال قضاوت نکردن هست)در حقوق جمهوری اسلامی ایران یه ماده هست ک میگ(اصل بر برائت است مگر اینکه ثابت شود)استاد من برادر من این غیبت حق الناسه(اگر شک ی هست مذاکره شه و برطرف بشه دیگ چرا انقدر حاشیه؟یا علی مدد...

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
طبق آیات و روایات شخصی که نماز نخوانده است فردای قیامت باید جوابگو باشد .
امام صادق در روایتی صحیح می فرماید کسی که نماز رو سبک بشمارد مورد شفاعت ما نیست. یعنی کسی که با تاخیر می خونه چه برسه کسی که نخونه.

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام شما که روحانی هستید باید شفاف بگید
سبک شمردن نماز با تاخیر نیست
زبون سادش میشه دو روز بخونه سه روز نخونه دوباره دو روز بخونه دو روز نخونه

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
نه خیر اشتباه می فرمایید. شهید مطهری هم فرموده سبک شمردن یعنی با تاخیر خوندن و ...
اینکه دو روز نماز نخونی سبک شمردن نیست بلکه اصلا ارزش قائل نشدن به نمازه.

This comment was minimized by the moderator on the site

من نمیفهمم شما تو ذهنتون چی میگذره؟؟
مارو چی فرض کرین؟؟
فکر نکنین شما بشینین تو جاتون هر چیزی که بگینو ما قبول میکنیم
انگار شما عادت کردین همه باهاتون موافق باشن
یه اخوندی پاشه از جاشو با شما مخالف باشه شما میگین طرف عِله و بِله؟؟:o
ینی چی؟؟
بزاری...

من نمیفهمم شما تو ذهنتون چی میگذره؟؟
مارو چی فرض کرین؟؟
فکر نکنین شما بشینین تو جاتون هر چیزی که بگینو ما قبول میکنیم
انگار شما عادت کردین همه باهاتون موافق باشن
یه اخوندی پاشه از جاشو با شما مخالف باشه شما میگین طرف عِله و بِله؟؟:o
ینی چی؟؟
بزارین ما یه ذره فکر کنیم
چرا میترسین فکر کنیم؟؟
همه ش که نباید به شماها گوش داد دوبار شما سومین بارم این اقا
انگار کلا شما با تفکرر مشکل دارین
بزارین ما فکر کنیم اصن شاید حرف خوده شما ها درست باشه
ولی میترسین
میترسین ما بفهمیم عقایدمون اشتباه س
شما تعصبو دوس دارین مردمو متعصب میکنین
در حالتی که تعصب مغز رو میبنده چشمو کور میکنه
ماهم خدامونو دوس داریم پیامبرو امامونو دوس داریم
میخوایم فکر کنیم نمیخوایم مث خیلیا به خاطر اینکه عقاید خانواده مونه اونارو قبول داشته باشیم
مگه به ما نگفتن فکر کنیم؟؟؟؟

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام حرف این آخوند و اون آخوند نیست دین رو باید از منبعش که قران و سنت و عقل تخصصی است گرفت این آخوندها به عنوان مشاورند،مشورت و راهنمایی برای فکر کردن است اصلا حرف روحانیون عزیز هم این است حال ببینیم این سید حرفش با قران همخوانی دارد یا نه......

سلام حرف این آخوند و اون آخوند نیست دین رو باید از منبعش که قران و سنت و عقل تخصصی است گرفت این آخوندها به عنوان مشاورند،مشورت و راهنمایی برای فکر کردن است اصلا حرف روحانیون عزیز هم این است حال ببینیم این سید حرفش با قران همخوانی دارد یا نه... شما آیه 43 سوره مدثر را مطالعه فرمایید فکر کنید چرا خداوند بخاطر ترک نماز باید کسی را جهنمی کند مطلب فراتر از این حرفهاست بحث شرک است که خدا میگوید بخوان نفست میگوید نخوان و تو حرف نفس را ترجیح میدهی و این شرک است در بحث حجاب هم همینطور

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
اتفاقا نقد ما برای همینه که بیشتر فکر کنید. بدونید که این سخنان ایشون مورد تایید علما و بزرگان حوزه نیست. منظورم خودم نیستم چون من عددی نیستم بلکه بزرگانی که الان موضع گرفتند به سخنان ایشون.
ایشون کسی هستند که میگن امام رضا بساط شراب یک...

با سلام
اتفاقا نقد ما برای همینه که بیشتر فکر کنید. بدونید که این سخنان ایشون مورد تایید علما و بزرگان حوزه نیست. منظورم خودم نیستم چون من عددی نیستم بلکه بزرگانی که الان موضع گرفتند به سخنان ایشون.
ایشون کسی هستند که میگن امام رضا بساط شراب یک لاتی رو جور کرده و ...

این پیام رو هم بخونید:
سوار تاکسی شدم و سلام کردم. راننده بعد از پاسخ به سلامم گفت: حاج آقا حرف‌های آقا میری(سخنران) را شنیده‌اید؟ قبول دارید؟
او می‌گوید: جهنم جای عذاب نیست و راه ورود به بهشت است. جهنم جای بدی نیست! مثل یک بیمارستان است که افراد مریض را عمل می‌کنند و ملائکه عذاب، حکم پرستار را دارند! نگران نباشید در نهایت همه به بهشت می‌رویم! این حرف‌ها را ما منبری‌ها به شما مردم، بد گفته‌ایم!
من مانده بودم چه بگویم که راننده با ناراحتی ادامه داد: پسرم بعد از شنیدن حرف‌های او، سهل انگار شده ... دیگر نماز نمی‌خواند! چه کنم؟

دقت کنید حرف دین رو باید از یک عالم گرفت نه هر کسی

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام اقا

This comment was minimized by the moderator on the site

علیک السلام آقا محمد

This comment was minimized by the moderator on the site

طلبه عزیز سلام مجدد
یک سئوال برام پیش اومد؟
چه اصراری دارید و همچنین دکتر ویس کرمی که بگید اسلام دینی خشن و دستورات اسلام همراه با خشونت هست؟
چه اصراری دارید بجای عطوفت اسلام خشونتشو غالب کنید؟
جالبه برام،شما بجای بشین و بفرما و بتمرگ چرا عاشق...

طلبه عزیز سلام مجدد
یک سئوال برام پیش اومد؟
چه اصراری دارید و همچنین دکتر ویس کرمی که بگید اسلام دینی خشن و دستورات اسلام همراه با خشونت هست؟
چه اصراری دارید بجای عطوفت اسلام خشونتشو غالب کنید؟
جالبه برام،شما بجای بشین و بفرما و بتمرگ چرا عاشق بتمرگ هستید؟این بده یکنفر از اینور وارد بشه و بجای خشن کردن دین ، عطوفتهاشو بیان کنه؟یعنی شما میفرمائید اسلام فقط جنگ،حمله،عقوبت و اعدام و شلاق هست؟
با این طرز تفکر برای معاویه دلم تنگ میشه باور کنید

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

یه بار دیگه مطلب ما رو بخونید و جواب به نظر قبلیتون رو ببینید تا متوجه منظور ما بشید.
شاید کمی مطالعات دینی داشتید و متخصصانه نظر میدادید اینچنین سخنانی رو نمی فرمودید.

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام طلبه پاسخگو
اتفاقا شهید مطهری فرمود خدا و شخص میدونه نه شما و غیبت دوست دانای من،پارادکس چرا آخه؟!؟!
اول انقلاب تیغ زدیم به افرادی که پیراهن آستین کوتاه داشتن و آپشن ملایم ترمون اسپری رنگ بود؟کجای قرآن خداوند نوشته بود؟
پونز زدیم به پیشونیه...

سلام طلبه پاسخگو
اتفاقا شهید مطهری فرمود خدا و شخص میدونه نه شما و غیبت دوست دانای من،پارادکس چرا آخه؟!؟!
اول انقلاب تیغ زدیم به افرادی که پیراهن آستین کوتاه داشتن و آپشن ملایم ترمون اسپری رنگ بود؟کجای قرآن خداوند نوشته بود؟
پونز زدیم به پیشونیه خانومهائی که روسریشون عقب بود؟ کجای قرآن خداوند یا ائمه طاهر و معصوم نوشته بود؟یک حدیث مسجل و مستند لطفا که قبل از امر به معروف و توصیه این اعمال واجبه؟
اومدیم گفتیم هرکسی ریش نداره اجنبیه؟کجای قرآن اومده بود؟جز اینکه در صحیفه سجادیه مولا فرمودند زهد و تقوی به ریش و سبیل نیست؟
کجای فرمایشات مولا یا قرآن هست که به زور اسلحه حجاب بیارید؟
کجای قرآن اومده ولی مطلق فقیه و نایب آقا صاحب الزمان غیر معصوم میتونه باشه که ما امروز ولی مطلق ساختیم؟
آیا شما تمام قرآن خدا و عدالت اسلام رو در یک روسری و یا یک تار مو میبینید؟
امروز خلاف دستور پیامبر خدا مگه در قم صیغه موقت بصورت رسمی روزانه نیست؟این دستور خداست؟
آقاسید آقامیری محبت خداوندو میگه مشکل داره؟مگه به سیدجواد ذاکر رحمت الله علیه که جوان 30ساله بود تکفیر نبستیم؟تاکجا دنبال ایراد گرفتن هستیم بجای برطرف کردن ایراد؟خودتون به این راحتی تهمت میزنید به کسیکه راحت میتونید اول قبل از غیبت با خودش صحبت کنید؟غیبت کجای قرآن آزاده؟
بسته لطفا،خشونت جواب نداد،شما منکر عطوف خدا و رسول خدا هستید؟مگر مولا علی(ع) انگشت بریده دزد را شفا ندادند؟از مهر و عطوفت بود یا غیظ؟چقدر داعشی فکر میکنید شما آخه؟!؟به عدالت خدا شک کردید؟تشکیک در اولوهیت پروردگار میدونید ارتداد هست در علم اصول؟خداوند شمارو هدایت کنه نه آقاسید آقا میری اخوی ...
ضمنا برای مناظره حضوری با استناد هم حاضر به حضور هستیم بزرگوار

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام و ادب
دوست عزیز خیلی داغ نکنید چون مطلب و نقد و قصد ما رو متوجه نشدید.
با خیلی از کارهایی که اوایل انقلاب می کردند ما هم مخالف هستیم و اتفاقا این کارها رو کسانی میکردند که گوش به حرف بزرگان و علما نمی دادند و مثل بعضی مداح ها افراطی و یا...

سلام و ادب
دوست عزیز خیلی داغ نکنید چون مطلب و نقد و قصد ما رو متوجه نشدید.
با خیلی از کارهایی که اوایل انقلاب می کردند ما هم مخالف هستیم و اتفاقا این کارها رو کسانی میکردند که گوش به حرف بزرگان و علما نمی دادند و مثل بعضی مداح ها افراطی و یا سخنرانان تحریف در دین درست می کردند.

خدا مهربان و بخشنده است و نمونه اش رو در سرنوشت حّر دیدیم اما باید مراقبت کنیم تفسیر درستی از مهربانی و رحمت و محبت خدا داشته باشیم. دیگه از قرآن که کسی کاملتر نیست و کافیه یکم بخونید تا متوجه منظور ما بشید.
از خداوند برای همگی خصوصا خودم آگاهی و بصیرت در دین میخوام.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام خدمت شما طلبه پاسخگو
اصل و اساس عملکرد آقای میری رو با شنیدن سخنرانی های مختلف ایشون رو در یک جمله بیان میکنم
ایشون معتقد است با تصویر کردن مهر و محبت خداوند هست که میشود انسان را هدایت کرد نه با تصویر کردن خشونت خداوند.
همانند فرزندی که...

با سلام خدمت شما طلبه پاسخگو
اصل و اساس عملکرد آقای میری رو با شنیدن سخنرانی های مختلف ایشون رو در یک جمله بیان میکنم
ایشون معتقد است با تصویر کردن مهر و محبت خداوند هست که میشود انسان را هدایت کرد نه با تصویر کردن خشونت خداوند.
همانند فرزندی که با محبت والدین به حرفهای اونها گوش میکنه تا از روی ترس از تنبیه . و البته در این زمینه خیلی موفق بودند چنانچه خود بنده رو که از عملکرد نادرست علما در این سالها از دین فاصله گرفته بودم رو به تامل وا داشت.
در اینکه هر کسی دارای قصور هست شکی نیست اما در حال حاضر روش ایشون در بازسازی دین در جامعه ای که هر روز ار آن فاصله میگیرد هوشیارانه است.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام سی ساله شما اشتباه کردین حالا اقا میریم یه اشتباه

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام تومملکتی که یه دفعه امام درست میشه نایب امام زمان میسازن کله ها همه داغه اقا میری راست میگه کلا گند زدیم به همه چی شما ها. خودتون چیکار کردین حالا که حمله میکنین به میری میدونین چیکار کردین میگم رضا شاه به زور چادر از سر زنا بر میداشت خوب...

با سلام تومملکتی که یه دفعه امام درست میشه نایب امام زمان میسازن کله ها همه داغه اقا میری راست میگه کلا گند زدیم به همه چی شما ها. خودتون چیکار کردین حالا که حمله میکنین به میری میدونین چیکار کردین میگم رضا شاه به زور چادر از سر زنا بر میداشت خوب دوره شما راحتر شد خودشون با رضایت برداشتن اق میری خوب میگه نترسین 9

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
حالتون خوبه عمو؟!!!
این حرفاتون چه ربطی به نقد ما داره؟ مطلب رو درست بخونید و اشکال درست و حسابی بکنید.

This comment was minimized by the moderator on the site

هیچکس به اندازه اقا میری منو از بزرگی حقیقی خداوند با خبر نکرد...با حرفای ایشون تازه میفهمم که خداااای بزررررگگگ ینی چییی...خداوند بخششی داره که در عقل ناقص خیلی ها نمیگنجه

This comment was minimized by the moderator on the site

در دین باید خوف و رجا به یک میزان باشه هیچ کدوم هم از دیگری سبقت نگیره آگه هر کدوم از این دو بر دیگری سبقت بگیره جز گمراهی نیست

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
بخشش خدا و عذاب خدا همگی از روی حساب و کتاب هست و هیچ وقت دینتون رو ناقص نگیرید که همانند خوارج و امثالهم نشوید.

This comment was minimized by the moderator on the site

خداوکیلی اگر بحث اسلام ی بحث کلی داشته باشید نه اینکه هر کسی بیاد ی حرفی بزنه اگه اشتباه سخنرانی میکنه پس چرا جلو شا نمیگیرید کی جواب این مردم را میده اگه خدایی نکرده گناه انجام دادند

This comment was minimized by the moderator on the site

رحمت و بخشش خداوند خیلی عیظیم و زیاده . ولی من حس میکنم اقای اقامیری یکم زیاده روی میکنه . توی همه موارد. خیلی چیزا هم راست میگه اما در خیلی موارد هم خیلی زیاد زیاده روی میکنه

This comment was minimized by the moderator on the site

آقای طلبه پاسخگو اینو بدون که انسان وقتی سخن حق میشنوه باید قبول کنه و حمایت کنه. ولی شما متاسفانه ...

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
حرف شما صحیح اما چطور انقدر مطمئن هستید که شما حق رو تشخیص میدید اما دیگرانی که انتقاد به ایشون دارند نمی تونند تشخیص دهند؟ بهتر نیست انقدر با اعتماد به نفس سخن نگویید؟

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام من فقط از سید اقا میری یه چیزه مهم یاد گرفتم اونم این که برا کسایی که دارن اشتباه میرن و فک میکنن که راهشون درست دعا کنم حالا منم میخوام دعا کنم
ایشالا خدا شما رو هدایت کنه تا ارزش ایشونو بدونید که کاری کرد که من بی نماز و روزه رو با اون...

سلام من فقط از سید اقا میری یه چیزه مهم یاد گرفتم اونم این که برا کسایی که دارن اشتباه میرن و فک میکنن که راهشون درست دعا کنم حالا منم میخوام دعا کنم
ایشالا خدا شما رو هدایت کنه تا ارزش ایشونو بدونید که کاری کرد که من بی نماز و روزه رو با اون وضع حجاب الان دیگه همه رو رعایت میکنم با اینکه من خانوادم مذهبی بودن و هزار تا سخنرانی روحانیه های دیگرو که امثال شماهستند رو شنیدم که نه تنها هدایت نشدم بلکه حتی یکمم دلم نلرزید
اجر سید اقا میری با امام حسین

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
ما با حرف های درست ایشون مشکلی نداریم. با حجاب شدن و نماز خون شدن شما هم دلیل بر درست بودن حرف های ایشون نمیشه. دین رو باید با منطق و دلایل محکم فهمید نه احساساتی.

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام اول این رو به شما طلبه جوان عرض کنم فقط و فقط حرف چهارده معصوم برای ما حجت میباشد و قرآن دومآ از پیامبر رحمت گرفته تا فرزند ایشان قطب عالم امکان مهدی موعود همشون جز رحمت و گذشت و خوبی چیزی نمی توان یافت.حال مگر پیامبران قبلی اشتباه وخطا...

با سلام اول این رو به شما طلبه جوان عرض کنم فقط و فقط حرف چهارده معصوم برای ما حجت میباشد و قرآن دومآ از پیامبر رحمت گرفته تا فرزند ایشان قطب عالم امکان مهدی موعود همشون جز رحمت و گذشت و خوبی چیزی نمی توان یافت.حال مگر پیامبران قبلی اشتباه وخطا نمی کردند ما بالا تریم یا پیامبران خدا .خدای ما خدایی هست که می گوید من از مادر به شما مهربان تر هستم بعدشم که شما طاب آخر دین هستید می دانید چرا خدای مهربان برزخ رو قرار داده ؟ چرا در قیامت چهارده معصوم رو می آوره تا بندگان گنه کار رو شفاعت کند ؟ چون خودش می گوید بنام خداوند بخشنده و مهربان .بعد در جایی می فر ماید من در قیامت درون قلب مومن گنه کار می شوم وبا هم حساب کتاب می کنیم که نه آن دو ملک نه هیچ موجودی از این گفتگو و از این حساب و کتاب بویی نمی برد چون من ستاراویوب هستم.همه این هارو عرض کردم که بگم مشکل دین این چند تار مو و روسری نیست هر کسی با تفکری می تواند خدارو قبول داشته باشه انسان زنده وکیل وصیع نمی خواهد مگر قبل از ظهور اسلام خاندان ابوطالب مسیحی نبودن ؟ شما طلاب فکر می کنید کل عالم هفت میلیاردو خرده ای میرن جهنم ما مسلمونا بعد ما مسلمون ها می ریم بهشت کنار حوری لب رود شیرو عسل ....
نه آقا جان مردم ما و یم عده خشکه مذهب می خواهند اون خدای تصور نشدنی و بی نهایت مهربان رو درون مغز تهی و کوچک خود جای دهند و بجای او تصمیم بگیرند هرکس را هم که حرف دل مردم را می زند یا آمریکایی هستش یا یهودی چون حرف حق زده .
شما اگر می خواهید به وظیفه دینیت عمل کنی به آقا زاده ها بگو چگونه وام های چند هزار میلیاری می گیرند اون وقت دو تا جوان برای وام یکی دو ملیونی باید چندین ماه بدوند
چطور نماینده ای که خودش چندین ملیون در ماه حقوق اش هست تازه بدونه فوق العاده هاش برای من کارگر تعین می کنه ماهی ششصدو خورده ای عدالت یعنی این

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام به شما
مشخص است تحیصلات کمی دارید و در زمینه دینی مطالعات نداشتید.چون غالب نوشته هاتون غلط و برداشت سطحی خودتون از دین بوده است.
ما هیچ وقت هفت ملیارد رو جهنمی ندونسته ایم و نمی دانیم.
خدا انسان رو خلق کرد و برای هدایتش قرآن و اهل بیت رو...

با سلام به شما
مشخص است تحیصلات کمی دارید و در زمینه دینی مطالعات نداشتید.چون غالب نوشته هاتون غلط و برداشت سطحی خودتون از دین بوده است.
ما هیچ وقت هفت ملیارد رو جهنمی ندونسته ایم و نمی دانیم.
خدا انسان رو خلق کرد و برای هدایتش قرآن و اهل بیت رو قرار داد با دستوراتی مشخص برای رسیدن به تکامل که هر کس عمدا مسیر رو غلط رود فردای قیامت باید پاسخگو باشد و این رو عقل می گوید نه حدیث و روحانیت و...
قضیه آقازاده و ... هم چه ربطی به این مطالب داشت؟؟!!

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام . از زمانی که من کلیپ های آقای آقا میری را گوش میدهم احساس میکنم که آدم بهتری نسبت به گذشته شده ام . گویا افردی مانند شما میخواهید ایشان را خراب کنید . ایشالا که خدا به شما اجر الهی بده(:

This comment was minimized by the moderator on the site

دوست عزیز سخنرانی ایشون مورد اعتراض همه اساتید حوزه هست. متاسفانه ابتدا جلوشون رو نگرفتند و تازه متوجه عوارض صحبت های ایشون شدند.
این پیام یک طلبه است بخونید:
سوار تاکسی شدم و سلام کردم. راننده بعد از پاسخ به سلامم گفت: حاج آقا حرف‌های آقا...

دوست عزیز سخنرانی ایشون مورد اعتراض همه اساتید حوزه هست. متاسفانه ابتدا جلوشون رو نگرفتند و تازه متوجه عوارض صحبت های ایشون شدند.
این پیام یک طلبه است بخونید:
سوار تاکسی شدم و سلام کردم. راننده بعد از پاسخ به سلامم گفت: حاج آقا حرف‌های آقا میری(سخنران) را شنیده‌اید؟ قبول دارید؟
او می‌گوید: جهنم جای عذاب نیست و راه ورود به بهشت است. جهنم جای بدی نیست! مثل یک بیمارستان است که افراد مریض را عمل می‌کنند و ملائکه عذاب، حکم پرستار را دارند! نگران نباشید در نهایت همه به بهشت می‌رویم! این حرف‌ها را ما منبری‌ها به شما مردم، بد گفته‌ایم!
من مانده بودم چه بگویم که راننده با ناراحتی ادامه داد: پسرم بعد از شنیدن حرف‌های او، سهل انگار شده ... دیگر نماز نمی‌خواند! چه کنم؟

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

شما یه جا میگی ب جز 14 معصوم هیچکس معصوم از خطا و اشتباه نیست!حالا همه جا میگی همه اساتید حوزه نقد کردن!
همه اساتید حوزه شاید اشتباه میکنن!اینکه اساتید نقد میکنن ک نشد دلیل بر اشتباهه اقا میری!روایات که نشد دلیل بر تکذیب!روایات ممکنه تحریف شده...

شما یه جا میگی ب جز 14 معصوم هیچکس معصوم از خطا و اشتباه نیست!حالا همه جا میگی همه اساتید حوزه نقد کردن!
همه اساتید حوزه شاید اشتباه میکنن!اینکه اساتید نقد میکنن ک نشد دلیل بر اشتباهه اقا میری!روایات که نشد دلیل بر تکذیب!روایات ممکنه تحریف شده باشه!سندیت واسه تکذیب فقط میتونه نص قران باشه حتی تفسیرش هم شاید اشتباه باشه!

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
قربون آدم چیز فهم. خب دوست عزیز ایشون جهنم رو منکر هست و این همه آیات عذاب و جهنم داریم.
کسی که خودشو به خواب زده نمیشه بیدارش کرد.

This comment was minimized by the moderator on the site

بسم الله الرحمن الرحیم
پیشنهاد میکنم حتما معنی سوره رعد رو مطالعه کنید بخصوص آیات 14 تا 26 انشاالله که حقیقت براتون روشن میشه

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام ادامه این نقدها کجاست ؟؟؟

This comment was minimized by the moderator on the site
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام علیکم أسعدالله أیامکم ، اجر شما با ذوات مقدسه معصومین ، نقدهای بجایی داشته اید ، ب نظر حقیر ایشان وجه شهرتشان قاعده خالف تعرف میباشد یعنی بامشهورات مخالفت کن معروف شوی گرچه مطالب غیرمفیدو سست بنیان باشد ، بهرحال حرکت جالبی کردید دوستانی ک...

سلام علیکم أسعدالله أیامکم ، اجر شما با ذوات مقدسه معصومین ، نقدهای بجایی داشته اید ، ب نظر حقیر ایشان وجه شهرتشان قاعده خالف تعرف میباشد یعنی بامشهورات مخالفت کن معروف شوی گرچه مطالب غیرمفیدو سست بنیان باشد ، بهرحال حرکت جالبی کردید دوستانی ک میگویند حرف دل مارا میزند ، هرکس حرف دل شما رازد دلیل بر عالم بودنش و علمی بودن مطالبش نیست ، حقیرآماده کمک ب مدیر محترم هستم درنقدها .

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

فهم بنده از دین بازی با کلمات نیست. هیچکس هم تو این دنیا به جز امام زمان در حال حاضر معصوم نیست. این رو عرض کردم که متهم به طرفداری و تعصب روی ایشون نشم. ولی باید بگم که صحبت های ایشون رو نه با دلم بلکه با عقلم پذیرفتمش. و به نظرم پافشاری روی روش...

فهم بنده از دین بازی با کلمات نیست. هیچکس هم تو این دنیا به جز امام زمان در حال حاضر معصوم نیست. این رو عرض کردم که متهم به طرفداری و تعصب روی ایشون نشم. ولی باید بگم که صحبت های ایشون رو نه با دلم بلکه با عقلم پذیرفتمش. و به نظرم پافشاری روی روش های قدیمی که جوون ها رو روز به روز از اسلام دور تر و دورتر میکنه توی دنیای امروز جایی نداره.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
دوست عزیز مشکلما با این شخص تو روش نیست که قدیم و جدید داشته باشه. بحث مبانی دینی و اعتقادی هست که قدیم و جدید یکی هست.

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام و ادب
ممنونم از لطف شما دوست عزیز
هر نقدی داشتید خوشحال میشیم ارسال کنید تا در سایت درج کنید.

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
اقا هرکی تو این مملکت حرف دل مردم رک زد یا بیسواد یا ...اگه من جوون طرفدا ایشون هستم چون داره حرف دل ما رو میزنه ما خودمون چشم داریم میبینیم

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
ما حرف ها درست ایشون مشکل نداریم و خود من بیشتر ایشون رو میزنم.
مشکل ما حرف های غلط ایشونه.

This comment was minimized by the moderator on the site

بسمه تعالی
سلام
آیا اگر یک طلبه ای امد و نظریاتی داشت و انان را مطرح نمود و مورد استقبال قرار گرفت و مورد بخت جمعی قرار گرفت و با فصاحت کلام توانست جوانان را مجذوب سازد باید به او حمله شودباید او را در فضای مجازی شدیدا تخریب کرد بهتر نیست تمامی...

بسمه تعالی
سلام
آیا اگر یک طلبه ای امد و نظریاتی داشت و انان را مطرح نمود و مورد استقبال قرار گرفت و مورد بخت جمعی قرار گرفت و با فصاحت کلام توانست جوانان را مجذوب سازد باید به او حمله شودباید او را در فضای مجازی شدیدا تخریب کرد بهتر نیست تمامی حرف هایش را شنید و اگر می شود که می شود دعوتش کرد و جلسه گذاشت و آگاهش کرد!!!!!! و از او استفاده کرد اینکه بیاییم تخریبش کنیم کار یک روانی است که از عقل پیروی نمی کند! کسی که در اکثر سخنرانی های خود از شهید مطهری حرف میزند باید اینگونه مقایسه شود درست نیست به والله درست نیست این کار جزءتفکر نوین اسلامی نیست و نخواهد بود به جای دعوا درست کردن توان خود را برای کار فرهنگی پویا و صحیح به کار ببندید والسلام العبد الحقیر سید حسین رضایی

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
اولا جذب کردن جوانان به چه قیمت؟ به قیمت تحریف در دین و تشویق به گناه و فساد؟
ثانیا ما نقد کردیم و بین نقد و تخریب فرق است دوست عزیز.
ثالثا ایشان بارها توسط طلبه ها دعوت به بحث شدند اما نیومدند و حتی در جلساتشون وقتی طلبه ها هستند از این...

با سلام
اولا جذب کردن جوانان به چه قیمت؟ به قیمت تحریف در دین و تشویق به گناه و فساد؟
ثانیا ما نقد کردیم و بین نقد و تخریب فرق است دوست عزیز.
ثالثا ایشان بارها توسط طلبه ها دعوت به بحث شدند اما نیومدند و حتی در جلساتشون وقتی طلبه ها هستند از این بحث ها نمی کنند چون اشکال می کنند و همون جا نمی توانند پاسخ دهند.
دقت کنید که هر کاری جای خودش رو دارد. کار فرهنگی جای خود جلو تحریف دین و بدعت رو هم جای خود باید گرفت.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

به نام خداوند بخشنده مهربان
تمام نقدهاتون ، كپي و پيست هايي هست كه از هم ميكنيد.
تا حالا نقدي مورد قبول نزاشتيد و حسادت بيشتر چاشني نوشته هاتون، در ضمن كاملا واضح كه به درك درستي از مطالب نرسيديم، هم شما مذهبيون هم اونايي كه از مطالب برداشت ديگه...

به نام خداوند بخشنده مهربان
تمام نقدهاتون ، كپي و پيست هايي هست كه از هم ميكنيد.
تا حالا نقدي مورد قبول نزاشتيد و حسادت بيشتر چاشني نوشته هاتون، در ضمن كاملا واضح كه به درك درستي از مطالب نرسيديم، هم شما مذهبيون هم اونايي كه از مطالب برداشت ديگه اي دارند.
هميشه گفتن اعتدال رعايت كنيم،
جالب تر فيلتر كردن ايشون، كه نشانه عدم سواد كامل شماها هست، شماها هم مثل اون حركت كنيد.
جالب همه چيز به اين سيد ميچسبونيد ، فيلتر ميكنيد و ميگيد خطيب توانايي ، افرادي مثل رائفي و ... رو شما نميگيد خطيب توانا، همه حرف ها درست، فيلتر هم نميشن.
به اميد بيداري، كه هيچوقت تو اين مملكت ظهور نخواهد كرد.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

دوست عزیز نقد های بنده هیچ کدوم کپی پیس نیست.
ثانیا کپی پیس باشد هم دلیل نمیشه نتونید پاسخ بدید. حرف وقتی درسته کپی پیس باشه و هزار جا هم پخش بشه تا جلوی انحرافات و بدعا در دین گرفته شود.
حسادت چی بزرگوار؟ آیا می دانید این تهمت شما از گناهان بزرگ...

دوست عزیز نقد های بنده هیچ کدوم کپی پیس نیست.
ثانیا کپی پیس باشد هم دلیل نمیشه نتونید پاسخ بدید. حرف وقتی درسته کپی پیس باشه و هزار جا هم پخش بشه تا جلوی انحرافات و بدعا در دین گرفته شود.
حسادت چی بزرگوار؟ آیا می دانید این تهمت شما از گناهان بزرگ است؟ این همه سخنران و منبری ایشونم یکی مثل بقیه. دلیلی بر حسادت نیست.یا رفیقم نیست که حسود باشم.
جالبه حالا از کجا متوجه شدید که متخصصان در دین به فهم صحیح از صحبت های ایشون نرسیدند بعد شماها به اون درک رسیدید. خیلی جالبه
فیلتر شدنش هم باید دید علت چیه من موافق نیستم اما اینکه ایشون ساده لوحانه بازیچه دشمنان انقلاب باشند هم درست نیست.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

حرفهای این سید بزرگوار حقیقتیه ک برای دنیاطلبانی ک دین و خدا رو بر اساس هوس خودشون تعریف کردند و ب خورد جامعه دادند خیلی تلخه

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
مراقب باشید فریب هوای نفس و شیطان رو نخورید. و تشخیص درست و غلط بودن حرف های ایشان رو به اهل فن و متخصصان دین بگذارید.

This comment was minimized by the moderator on the site

واقعا دلایل قاطعی رو برای رد این سخن ها اوردید.

This comment was minimized by the moderator on the site

بی منطق هستید واقعا بی منطق
از خدا یک غول درست کردید
دوست عزیز همین آقا با حرفاش خیلی ها رو مسلمان کرده
کاری که شما با ده سال منبر رفتن نمیتونید انجام بدید
لطفا در مواردی که علم شما جواب نمیده اظهار نظر نکنید

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
قطعا علم شما هم جواب نمیده اما چرا اظهار نظر می کنید؟ خودتون به گفته خودتون عامل نیستید!!!
فعلا که خلع لباس شدند!

This comment was minimized by the moderator on the site

کلیپ سخنرانی رهبر در مورد نقد آقامیری در کانال من : http://www.aparat.com/ahmadreza.y

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام..
حاجی یه سوال دارم..
من الان یه ساله طلبه شدم اما چون یه ساله درس نخوردم پشتم باد خورده نمیتونم درس بخونم من خیلیییییی علاقه یه دروسش دارم اما برنامه ریزی ندارم.لطفا یه برنامه ریزی بهم بدید خیلی مهمه منتظز پاسختون هستم...من طلبه جامعه...

سلام..
حاجی یه سوال دارم..
من الان یه ساله طلبه شدم اما چون یه ساله درس نخوردم پشتم باد خورده نمیتونم درس بخونم من خیلیییییی علاقه یه دروسش دارم اما برنامه ریزی ندارم.لطفا یه برنامه ریزی بهم بدید خیلی مهمه منتظز پاسختون هستم...من طلبه جامعه الزهرام...

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
برای حل این مشکل و دادن انگیزه و برنامه ریزی باید حضورا خدمت مشاور و اساتید برسید.
همین که زود به فکر اصلاح افتادید خیلی خوبه و حتما مشکلت رو رفع کنید تا از ابتدا با هدف و برنامه پیش برید.

This comment was minimized by the moderator on the site

Che rabti dare aghaye tolab!!! Zanan bayad hamisje khodeshoono to maxooriat gharar bdan ziire 4 metr lebas ja bokhoran k chiii marda b gona va dashte mishan,in bi orzegii va bi erzegi a shoma mardast,chera hamash hagho b khode marda...

Che rabti dare aghaye tolab!!! Zanan bayad hamisje khodeshoono to maxooriat gharar bdan ziire 4 metr lebas ja bokhoran k chiii marda b gona va dashte mishan,in bi orzegii va bi erzegi a shoma mardast,chera hamash hagho b khode marda midin!!!balr harfe in haj agha miri shayad khozabolat bashevali khilii chizasham raste tooo mage khodaro fidi khodaro mohabatasho didi!!? Hamash hrjab hejab pishe shomaha kec k y khal moo ham maloom bashee oon nafar piishe khoda aslan jaigahii nadare!!aghaye tolab hami shomaa sheykha akhoonda baa rahaye gheyre ahlebeyto edehaye mosalmooniat ramame mardoomo a dinemoon door kardiin!! Eslam.shirine khoda vagheean mehraboone ghorano ag khode shoma bkhooninmidoonin k harfai k khoda mizaneto ghoran avorde haminamsale shomaa haab oon amal nrmikonan,hamii shomaaha k mgin mosalmoonin mgin azabe akhrrat hast enghad edehatoon mishepas chera enghad dorogh migin

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

اقایون یه عمر گفتن اسلام مهم تره .اما هیچ وقت بهمون نگفتن که مهم تر از اسلام ،انسانیته وگرنه داعشی ها همشون قران رو از حفظ هستن.
وقتی که امام زمان بیاد اولین کسایی که با اون به مشکل بخورد شمایید
حر در کربلا با چند رکعت نماز رفت بهشت.

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
آقا سعید اسلام همون انسانیت هست و این دو فرقی با هم ندارند که یکی مهمتر باشد.
مشکل ما و داعش ها اینه که اسلام رو اونطور که هست نفهمیدیم و دوست داریم باب میل خودمون تفسیر کنیم. دقیقا همون چیزی که الان داعش میکنه.
ما هیچ وقت با امام زمان عج...

با سلام
آقا سعید اسلام همون انسانیت هست و این دو فرقی با هم ندارند که یکی مهمتر باشد.
مشکل ما و داعش ها اینه که اسلام رو اونطور که هست نفهمیدیم و دوست داریم باب میل خودمون تفسیر کنیم. دقیقا همون چیزی که الان داعش میکنه.
ما هیچ وقت با امام زمان عج به مشکل بر نخواهیم خورد چون سرباز او هستیم . میگند در آخر الزمان فقط ظاهر اسلام میمونه که علتش همین تحریفات عده ای از بی سواد هاست.
حر با توبه و برگشت به مسیر اهل بیت و راه درست بهشتی شد نه صرف نماز.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سایتشو فیلتر کردن اونوقت شما راست می گییی..!!!!!!!!! خدا هدایتتون کنه ...!

This comment was minimized by the moderator on the site

آقا تو رو خدا قسم اینطور ایشون رو قضاوت نکنید. خانم من بد حجاب بود، نماز نموخوند اما با دیدن کلیپ های ایشون بسیار متحول شده مومن شده طوری که الحمدلله به دیانت در بین دوستان و آشنایان معروف شده و من همیشه دعا گوی ایشون هستم. در سفری که بعد از...

آقا تو رو خدا قسم اینطور ایشون رو قضاوت نکنید. خانم من بد حجاب بود، نماز نموخوند اما با دیدن کلیپ های ایشون بسیار متحول شده مومن شده طوری که الحمدلله به دیانت در بین دوستان و آشنایان معروف شده و من همیشه دعا گوی ایشون هستم. در سفری که بعد از تاثیر کلیپهای ایشون به مکه داشتیم به نیابت از ایشون طواف کردیم و بسیار نماز خوندیم.
من اکثر کلیپهای ایشون رو دیدم و برای هر کسی که پخش کردم حداقل به فکر فرو رفته.
التماس دعا - رئوف

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

خدای ما خدای داعش نیس.
شما میری بهشت؟!
حر با چند رکت رفت بهشت!؟
چهار رکت نماز خوندی جلو چشتو گرفته؟!
نه؟
این اقا که شما کم مونده بهش عنگ ضد ولایت فقیه بزنی تونسته دو نفرو تو به بده.شما تونستی

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
اینکه من تونستم توبه بدم یا نه دلیل نمیشه کار ایشون درست باشه.
صرف اینکه کسی رو توبه بدی دلیل حق بودن نمیشه دوست عزیز.
من حرف ها رو در بالا و نظرات زدم ان شالله تامل کنید و راه درست رو پیش بگیرید.به شخصیت ها نگاه نکنید بلکه به حرفی که منطبق...

سلام
اینکه من تونستم توبه بدم یا نه دلیل نمیشه کار ایشون درست باشه.
صرف اینکه کسی رو توبه بدی دلیل حق بودن نمیشه دوست عزیز.
من حرف ها رو در بالا و نظرات زدم ان شالله تامل کنید و راه درست رو پیش بگیرید.به شخصیت ها نگاه نکنید بلکه به حرفی که منطبق با قرآن و حدیث هست بنگرید.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام بله من از حرفای طلاب پاسخگو فهمیدم کلا دلیل نمیشه خخخخ فقط ما خوبیم بقیه حرفاشون دلیل نمیشه بسیار نقد ساده لوحانه ای بود چون شما به حرف های ایشان درست فکر نکردین وگرنه در مورد حجاب حرفش درسته ایشونم منکر این نشده که کسی که از قصد و با اینکه...

سلام بله من از حرفای طلاب پاسخگو فهمیدم کلا دلیل نمیشه خخخخ فقط ما خوبیم بقیه حرفاشون دلیل نمیشه بسیار نقد ساده لوحانه ای بود چون شما به حرف های ایشان درست فکر نکردین وگرنه در مورد حجاب حرفش درسته ایشونم منکر این نشده که کسی که از قصد و با اینکه حقیقتو میدونه حجاب نکنه عذاب نبینه ..حالا یه چیز جالب تفسیر شما از عذاب چیه ؟ چون من طی تحقیاتی که داشتم متوجه شدم منظور از اتش و عذاب درد فراق و دوری از خداوند است و درد روحی است نه جسمی ....البته اینا دلیل نمیشه حرفای ساده لوحانه شما دلیل میشه فقط

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

باسلام
از شما خواهشمندم تا همه ی سخنرانی های ایشونو گوش نکردید به ایشون تهمت نزنید وچیزی به ایشون نچسبانید. ایشون حرف های بسیار خوب و تاثیر گذاری میزند اون شبهاتی که هست اگر همه ی کلیپ های ایشونو گوش بدید و برداشت درستی داشته باشید از بین...

باسلام
از شما خواهشمندم تا همه ی سخنرانی های ایشونو گوش نکردید به ایشون تهمت نزنید وچیزی به ایشون نچسبانید. ایشون حرف های بسیار خوب و تاثیر گذاری میزند اون شبهاتی که هست اگر همه ی کلیپ های ایشونو گوش بدید و برداشت درستی داشته باشید از بین میرود.من حرفم این نیست که هرچی ایشون گفتند درسته و یا وحی منزله من میگم انسان باید حرف همه را بشنود ولی آن هایی را که با عقل و فرمان خدا جور در میاد را عمل کند .ایشونم تو سخنرانی هایشان سخنان بسیار زیبایی گفته است که هیچ مغایرتی با دین وخدا ندارد و آن شبهاتم با این چند پادکست آخر که بیرون دادند رفع شده .یاعلی

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
ایشان متاسفانه عقاید غلط زیاد دارد و هیچ جای توجیهی نیست و بارها به خودشون حضورا طلبه ها تذکر دادند.
اگر این اواخر اصلاح کردند هم به همین خاطر بوده که فهمیده اشتباه می کردند.
هیچ کس مطلق حرف اشتباه و شبه دار نمی زند. حرف های خوب زیاد...

با سلام
ایشان متاسفانه عقاید غلط زیاد دارد و هیچ جای توجیهی نیست و بارها به خودشون حضورا طلبه ها تذکر دادند.
اگر این اواخر اصلاح کردند هم به همین خاطر بوده که فهمیده اشتباه می کردند.
هیچ کس مطلق حرف اشتباه و شبه دار نمی زند. حرف های خوب زیاد میزنند و لا به لا شبه و حرف اشتباه هم میزنند.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

بعضی از شما طلبه های محترم میگویید خدا برای بیرون گذاشتن چند تار مو عذاب هایی را به شرحی که قرآن گفته در نظر گرفته است
من با این که حرف های آقامیری رو ناقص میدونم و معتقدم ناقص حرف زدن موجب میشه تا عده ای(مانند شما طلبه عزیز) برداشت اشتباه از این...

بعضی از شما طلبه های محترم میگویید خدا برای بیرون گذاشتن چند تار مو عذاب هایی را به شرحی که قرآن گفته در نظر گرفته است
من با این که حرف های آقامیری رو ناقص میدونم و معتقدم ناقص حرف زدن موجب میشه تا عده ای(مانند شما طلبه عزیز) برداشت اشتباه از این حرف ها داشته باشن(که البته حقم دارند) ولی حرف ناقص آقامیری از نظر من کمتر انحراف ایجاد میکند تا حرف اشتباهی که بسیار زیاد از بالا منبر ها شنیده ام و در اول نظرم برایتان نوشتم
این جمله که (خدا برای بیرون گذاشتن چند تار مو این عذاب ها را بر روی انسان ها اعمال میکند) بسیار زیاد از بالا منبر ها به گوش میرسد اشتباه است به این دلیل که
اولا عذاب گفته شده در قرآن تفسیر دارد تفسیرش این است :کسی که حجابش را رعایت نمیکند و زیبایی خود را در معرض نمایش دیگران قرار میدهد را فرض کنیم روزانه (حداقل)بیست پسر ببینند و ده پسر از زیبایی این دختر خوششان آید و این تصویر را در ذهنشان ثبت کنند و یکی از این پسر ها مرتکب گناهی شود و هنگام ارتکاب گناه این تصویر و تصاویر دیگری که در ذهنش ثبت شده را در ذهنش بیاورد همه آن دختران در گناه این پسر شریک هستند و این گناه تازه آغاز بسیاری از گناهان دیگریست که خیلی از آن ها بعدا گریبان گیر آن دختران هم میشود که شرح آن در این جا نمیگنجد(این تازه برای یک روز است) با یک حساب سرانگشتی میبینید که یک دختر میتواند سرنوشت یک امت را عوض کند پس این عذاب چه بسا کم هم میباشد
دوما این عذاب باطن عمل خود فرد است چرا آن را گردن خدا می اندازید
این دلیل ها روی خیلی از منبر ها گفته نمیشود و فقط تنفر از دین ایجاد میکند چون انصافا کسی که این دلیل ها رو ندونه هیچ تناسبی بین گناه و عذاب پیدا نمیکنه
البته این حرف ها توجیحی برای حرف های آقامیری و ناقص بودن آن ها نمیشود
دلیل این هم که حرف های آقامیری رو ناقص میدونم این است که از نظر من ایشان حرف های قرآنو نقد نمیکنه بلکه حرف های اشتباه یک عده از منبری ها رو نقد میکنه

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

این بیچاره بی سواد حرفهاش ترویج مکتب مسیحیت است اساس دستورات الهی چه امر وچه نهی بر محبت و سعادت است ودر صورت عدم رعایت اثر آن را یا در این دنیا یا آخرت میبیند همانطور که کسی غذای مسموم مصرف کند دچار مریضی میشود .
طبق اخبار موثق ایشان پایه 3 حوزه...

این بیچاره بی سواد حرفهاش ترویج مکتب مسیحیت است اساس دستورات الهی چه امر وچه نهی بر محبت و سعادت است ودر صورت عدم رعایت اثر آن را یا در این دنیا یا آخرت میبیند همانطور که کسی غذای مسموم مصرف کند دچار مریضی میشود .
طبق اخبار موثق ایشان پایه 3 حوزه رو گرفته و اخراج می شوند از مدرسه و آزاد میخونند که خدا میدونه اصلا خونده دیگه یا نه و چطور خونده و به همین خاطر دیگه خیلی بی سواد تشریف دارند.
من موندم چرا حوزه وقتی میبینه طلبه ای از روی جهل و بی سوادی چیزی رو میگه اجازه میدند راحت جوون ها رو گمراه و تشویق به گناه کند!!!

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

باعرض سلام مجدد
روايت قوت کافي نداره
ميدونيد قدرت کافي کجاس
من بهتون ميگم
اول بذاريد يه جمله بگم که موضع خودمو روشن کنم . من طرف آقاي آقا ميري نيستم و جملاتي که ميخوام بگم به ايشون بر نميگرده بلکه نقدي ست بر نوع تبليغ شيعه
نکته قدرت در عمل است...

باعرض سلام مجدد
روايت قوت کافي نداره
ميدونيد قدرت کافي کجاس
من بهتون ميگم
اول بذاريد يه جمله بگم که موضع خودمو روشن کنم . من طرف آقاي آقا ميري نيستم و جملاتي که ميخوام بگم به ايشون بر نميگرده بلکه نقدي ست بر نوع تبليغ شيعه
نکته قدرت در عمل است نه روايت
آقاي راءفي پور گفته بود تار مويي که دونه دونه از زير روسري اومد بيرون بايد دونه دونه برگرده زير روسري مانتويي که سانت سانت کوتاه شد بايد سانت سانت بلند بشه
من دقيقا اين حرف رو قبول دارم اما شما هرچقدر هم روايت بيارين قرار نيست درست بشه چون قوي نيست روايت فقط سنده
الان من نوعي از تلويزيون زده شدم چون
1-بهيچ وجه انصاف نداره
2-هدفش اصلا جذب جوان نيست چه برسه به اينکه بخواد توجيه براي وسيله باشه
?- من با چشمام ميبينم جامعه اي رو که روحانيت ميخواد بار تبليغش رو به دوش بکشه در صورتي که اصلا همچيني چيزي نميشه و با شکست روبروست و دليلش هم اينست که روحانيت فقط صحبت ميکنه و جامعه عمل .صحبت روحانيت تبليغ شيعه است، مسير جامعه بدست سرمايه داري و داره همين جامعه تيشه ميزنه به ريشه جوان.دلیلم هم اینه ،من جوان از شما میشنوم باید راهم درست باشه ولی وقتی میرم تو جامعه همه جامعه دارن منو میچاپن از دانشگاه گرفته تا بازار و با این درآمد قرار نیست من سالم باشم (بازدهی دانشگاه آزاد تقریبا صفر و پولی که میگیره خانواده هارو ورشکست میکنه-کلاسهای کنکوری و ... هم بماند)
من دارم کار میکنم در بازار، تا قبل از اینکه وارد بازار بشم (بدون هزار تومن سرمایه) میشنیدم سود حلال 10 تا 15 درصد وارد بازار که شدم دیدم اکثر کاسبا( بالای 95 درصد) دروغ میگفتن اینو مثلا با هزار تومن سود میفروشن به خدا قسم یادم نمیاد کاسبی که تو بازار برای فروش دروغ نگه (من بارها و بارها راست گفتم و ضرر کردم،حتی امکان سود هم نداره راست گفتن ،اگه بازاری باشین)
الان غالب جمعیت جوان هست و معادله اینه -سود بیشتر بازاری = کلاهی که باید سر جوانان رفته شود
حالا روحانیت میاد تو تلویزیون عوض اینکه اینو بگه مدام رو مسئله حجاب تاکید میکنه من هم بهیچ وجه این برنامه هارو نگاه نمیکنم چون یادم نمیاد نگاه کنم و به مسئله حجاب گیر ندن(حاج آقا حسینی که سید هم هستن گاهی به مسئله مال حرامی که تو جامعه هست اشاره میکنن البته بقیه هم خیلی کمتر اشاره میکنن)

روبه پایان : شما گفتید هدف وسیله رو توجیه نمیکنه درست هم گفتید ولی ولی ولی
من میگم برای اصلاح جامعه جوانان رو اصلاح کنید و جوانانی که قرار آینده رو درست کنند بدانند چطور درست کنن
شما قوی باشید نه به روایت بلکه به عمل(مثلا کمیته امداد حضرت امام فکر میکنم نمونه عالی عمل باشه)
جوانان هم اصلاح میشن انشاءالله

گاندی برای بیرون کردن بریتانیایی ها از مملکتش زحمت زیادی کشید و این برام خیلی جالب بود وقتی مردم برای بیرون کردن انگلیسی ها پاسگاه رو به آتیش کشیدن و دو سه تا از انگلیسی هارو کشتن و خیلی نزدیک بودن به انقلاب گاندی گفت اعلام کنید من این انقلاب رو نمیخوام و برای گرفتن جلوی مردمی که اسفند روی آتیش بودن اعتصاب غذا کرد و تا نزدیکی مرگ رفت تا مردم دست از کار کشیدن .
در پایان ببخشید اگه خوندید و وقتتون گرفته شد.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
ممنون از حضور شما و نظر مودبانه تان.
بنده با شما از نظر وجود مشکلاتی در جامعه و حتی قشر روحانیت و کمبودها موافقم. و ان شالله که هر چه زودتر این نواقص از بین برود و بحمدالله قشر جوان روحانیت امیدی برای حل این مشکلات می باشند.
مشکل ما اصلا...

با سلام
ممنون از حضور شما و نظر مودبانه تان.
بنده با شما از نظر وجود مشکلاتی در جامعه و حتی قشر روحانیت و کمبودها موافقم. و ان شالله که هر چه زودتر این نواقص از بین برود و بحمدالله قشر جوان روحانیت امیدی برای حل این مشکلات می باشند.
مشکل ما اصلا بحث یک تار مو و حجاب ایشان نیست. این بنده خدا مبنای فکری خطرناکی دارد که به اسلام و دین ضربه می زند.
کلیپ شهید مطهری رو حتما گوش بدید که واقعیت ها رو نشان می دهد.
موفق باشید

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

اگر چنتا تار مو شمارو به انحراف میکشونه شما باید مشکل داشته باشین البته ما هم ازافراط ضربه میخوریم هم از تفریط حرفی که ایشان زدند رو جواب حسابی بهش بدین اگر دوست دارید جوونا جذبتون بشن انصافا عذاب ذکر شده برای گناه مذکور دور از انصافهمگر با علم...

اگر چنتا تار مو شمارو به انحراف میکشونه شما باید مشکل داشته باشین البته ما هم ازافراط ضربه میخوریم هم از تفریط حرفی که ایشان زدند رو جواب حسابی بهش بدین اگر دوست دارید جوونا جذبتون بشن انصافا عذاب ذکر شده برای گناه مذکور دور از انصافهمگر با علم قویتری بتونین بهش جواب بدین من هم تشنه راه راست هستم

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
بحث انحراف نیست دوست عزیز. وقتی شرع میگه حرامه دیگه تمومه لازم نیست به انراف کشیده بشه کسی. در ثانی اگه کمی منصف بودید متوجه می شدید که ما بحثمون یک تار مو نیست.
ما قرار نیست به هر قیمتی جوان جذب کنیم.هدف وسیله رو توجیه نمی کند.
جواب ما...

با سلام
بحث انحراف نیست دوست عزیز. وقتی شرع میگه حرامه دیگه تمومه لازم نیست به انراف کشیده بشه کسی. در ثانی اگه کمی منصف بودید متوجه می شدید که ما بحثمون یک تار مو نیست.
ما قرار نیست به هر قیمتی جوان جذب کنیم.هدف وسیله رو توجیه نمی کند.
جواب ما روایات هست که قویتر از این نمیدونم چی هست.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
من تمام پادکست های آقای آقامیری را گوش کرده ام ایشان در برخی از پادکست ها زیاده روی میکنند و سلیقه شخی خود را بیان می کنند، نباید سلیقه شخی را در دین خدا تحمیل کرد - البته براساس یکی از پادکست های آقای آقامیری که ایشان گفته اند الان همه...

با سلام
من تمام پادکست های آقای آقامیری را گوش کرده ام ایشان در برخی از پادکست ها زیاده روی میکنند و سلیقه شخی خود را بیان می کنند، نباید سلیقه شخی را در دین خدا تحمیل کرد - البته براساس یکی از پادکست های آقای آقامیری که ایشان گفته اند الان همه چیز رانت شده، شاید هم همین پادکست ها هم رانت باشه و خط و مشی میگیره چون صحبت های جوان پسندی میزنند.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
سید بزرگوار اگر حرف میزند حداقل اینه که تونسته خیلی از جوانان رو عاشق خدا کنه کسانی که حتی خدارو نمشناختن وفکر کنم اون تونسته رسالتشو خیلی بهتر از شماها انجام بده در ضمن ایشون برای همه ی حرفاشون آیه ی مستند دارن

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
صرف عاشق کردن جوون ها به خدا مهم نیست مهم اینه معارف درست به اونها منتقل بشه و خدا رو درست بشناسند.
رسالت ایشون و همه ماها اینه پیرو اهل بیت و علما باشیم نه خلاف قرآن و اهل بیت و علما از خودمون به اسم اسلام حرف در بیاریم و جوون ها رو...

با سلام
صرف عاشق کردن جوون ها به خدا مهم نیست مهم اینه معارف درست به اونها منتقل بشه و خدا رو درست بشناسند.
رسالت ایشون و همه ماها اینه پیرو اهل بیت و علما باشیم نه خلاف قرآن و اهل بیت و علما از خودمون به اسم اسلام حرف در بیاریم و جوون ها رو تشویق به گناه کنیم.
ایشون بسیاری از حرف های مشکل دارشون مستند قرآنی نیست برادر.
خدا رو شکر جدیدا قدم های مثبتی در نقد ایشون توسط فضلا برداشته شده و خودشون هم کمی تو صحبت ها دیگه مثل سابق نیستند و این یعنی تایید نقد ما.

ادامه مطلب
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
بارگذاری بیشتر ...

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما

وبگــــــــــردی طلبۀ پاسخگو

دانــــــلود های مفیـــــــــــــــــــد

حمایت از سایت

برای حمایت از سایت لوگوی زیر را در سایت خود درج نمایید.

بیشترین دانلود ها

جدیدترین مطالب سایت