کتاب علوم غریبه و دعا نویسی و سحر و طلسم

پرسش:

سلام. کتاب خوب معتبر در مورد باطل کردن سحر و جادو سراغ دارید؟

پاسخ:

با سلام

برای حل این مشکل من راه حل هایی عرض میکنم که در منابع هم نام کتاب ها رو عرض میکنم:

1. پناه بردن به خداوند ( و زیاد گفتن اعوذ بالله من الشیطان الرجیم) و خواندن سوره‌های فلق و ناس؛

2. خواندن آیه51 و 52 سوره قلم (یعنی از :" و إن یکادالّذین0000) و هم چنین خواندن " آیة الکرسی ".

3. حاج شیخ عباس قمی در کتاب مفاتیح الجنان از امیر المؤمنین (ع) نقل نموده است که جهت باطل کردن سحر این جملات را بنویسید و همراه خود داشته باشید:
« بسم الله و بالله، بسم الله و ما شاء الله، بسم الله و لا حول و لا قوّه إلاّ بالله. قال موسی ما جئتم به السحر إنّ الله سیبطله إنّ الله لا یصلح عمل المفسدین فوقع الحقّ و بطل ما کانوا یعملون فغلبوا هنالک و انقلبوا صاغرین » . (1)

4. همچنین از حضرت روایت شده است: جهت محفوظ ماندن از سحر و جادو، شب ها پس از نماز و روزها پیش از نماز هفت مرتبه بخوانید: «بسم الله و بالله سنشدّ عضدک بأخیک و نجعل لکما سلطاناً فلا یصلون إلیکما بآیاتنا أنتما و مَن اتّبعکما الغالبون ». (2)
محمد بن مسلم از امام صادق (ع) نقل کرده: "جهت بطلان سحر، این دعا را بنویسید و همراه خود نگه دارید:" قال موسی ما جئتم به السحر إنّ الله سیبطله إنّ الله لا یصلح عمل المفسدین و یحقّ الله الحقّ بکلماته و لو کره المجرمون اَ أنتم أشدّ خلقاً أم السماء بناها رفع سمکها فسوّاها" تا آخر آیات سوره نازعات. در ادامه: "فوقع الحقّ و بطل ما کانوا یعملون فغلبوا هنالک و انقلبوا صاغرین و ألقی السحرة ساجدین، قالوا آمنّا بربّ العالمین ربّ موسی وهارون". (3)

5. خواندن این آیه نیز جهت خنثی کردن اثر سحر وارد شده است: «إنَّ ربّکم الله الذی خلق السموات و الأرض فی ستة أیّام ثمّ استوی علی العرش یغشی اللیل النهار یطلبه حثیثاً و الشمس و القمر و النجوم مسخّرات بأمره ألاَ له الخلق و الأمر تبارک الله ربّ العالمین".ادْعُوا رَبَّكُمْ تَضَرُّعاً وَ خُفْيَةً إِنَّهُ لا يُحِبُّ الْمُعْتَدِينَ وَ لا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلاحِها وَ ادْعُوهُ خَوْفاً وَ طَمَعاً إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِيبٌ مِنَ الْمُحْسِنِين» . (4) ْ

6. در صحیفه الرضا از امام رضا (ع) نقل شده است: به جهت دفع ضرر سحر و بطلان آن دستت را مقابل صورت قرار بده و بخوان: «بِسمِ اللِه العظیم رَبِّ العَرشِ العَظیم إلاّ ذَهَبْتَ وَ انْقَرَضْتَ » (5)

7. علامه کفعمی دعایی به عنوان حدیث قدسی نقل کرده است که خداوند به حضرت محمد(ص) فرمود: کسی که دوست دارد از سحر در امان باشد، بگوید:

ْ "اللَّهُمَّ رَبَّ مُوسَی وَ خَاصَّهُ بِکَلَامِهِ وَ هَازِمَ مَنْ کَادَهُ بِسِحْرِهِ بِعَصَاهُ وَ مُعِیدَهَا بَعْدَ الْعَوْدِ ثُعْبَاناً وَ مُلَقِّفَهَا إِفْکَ أَهْلِ الْإِفْکِ وَ مُفْسِدَ عَمَلِ السَّاحِرِینَ وَ مُبْطِلَ کَیْدِ أَهْلِ الْفَسَادِ مَنْ کَادَنِی بِسِحْرٍ أَوْ بِضُرٍّ عَامِداً أَوْ غَیْرَ عَامِدٍ أَعْلَمُهُ أَوْ لَا أَعْلَمُهُ وَ أَخَافُهُ أَوْ لَا أَخَافُهُ فَاقْطَعْ مِنْ أَسْبَابِ السَّمَاوَاتِ عَمَلَهُ حَتَّی تُرْجِعَهُ عَنِّی غَیْرَ نَافِذٍ وَ لَا ضَارٍّ لِی وَ لَا شَامِتٍ بِی إِنِّی أَدْرَأُ بِعَظَمَتِکَ فِی نُحُورِ الْأَعْدَاءِ فَکُنْ لِی مِنْهُمْ مُدَافِعاً أَحْسَنَ مُدَافَعَةٍ وَ أَتَمَّهَا یَا کَرِیم‏" . (6)

امیداوریم که دغدغه شما هرچه زودتر برطرف گردد ؛ اما قوی ترین ابزار مؤمن برای جلوگیری از افتادن در دام سحر و جادو و بسته شدن بخت و اقبال و ... ایمان و اعتقاد و توکل به خداوند متعال می باشد.اگر باور کنید که خداوند متعال خالق همه عالم است و حتی تاثیری که در سحر و جادو وجود دارد، بدون اراده و اذن او تاثیر نخواهد گذاشت و اگر باور کنید که خداوند خیرخواه ترین فرد نسبت به انسان می باشد و همه امور خود را قلبا به او واگذار کنید و به سعی و تلاش عادی خود در زندگی ادامه دهید و به خداوند اعتماد داشته باشید، اگر هم سحر و جادوئی در کار باشد،در مورد شما نمی تواند اثر کند،چون خداوند هرگز کسی را که به او اعتماد نمود، تنها نمی گذارد.

1. حاج شیخ عباس قمی، مفاتیح الجنان، باقیات صالحات، باب سوم،نشر بلاغت، قم، بی تا .
2. علامه محمد باقر مجلسي، بحار الانوار، ج92، ص129، مؤسسه الوفاء، بيروت، 1404 ه.ق.
3. همان.
4. مفاتیح الجنان، باقیات صالحات، باب سوم.
5. همان.
6. کفعمی، مصباح الزایر، ص 228، انتشارات الاعمی للمطبوعات،بیروت، 1403ق.

نظرات (49)

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام.ایابازو بند امیرالمومنین(ع) که عین العلی نام دارد را میتوان روی کاغذ هم نوشت یا فقط روی فلز برنج اثر دارد

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
باید طبق دستوری که در روایت یا سفارش علما اومده عمل کنید. اگر گفته شده برنج باید همین باشه.

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام حاج اقا من عاشق پسری هستم دوسال پسره هم منو میخواد اما خانواده پسره راضی نیستن تورا خدا دعای هستش که بشه خانواده پسره را راضی کرد

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
دعای خاصی سراغ ندارم و توکل کنید و متوسل شوید و البته واسطه ای قرار بدید ان شالله راضی شوند.

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام خسته نباشید. در مورد رجآل الغیب توضیح میدید؟

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
«رجال الغیب» اصطلاحی عرفانی است که در چهار معنا به کار رفته:
1. به انسان هایی اطلاق می شود که از چشمان مردمان پنهان هستند،
2. مردانی از جنیان مؤمن و صالح،
3. گروهی که علم و رزق خود را از طریق محسوس و عادی کسب نمی کنند بلکه روزی و علم را...

با سلام
«رجال الغیب» اصطلاحی عرفانی است که در چهار معنا به کار رفته:
1. به انسان هایی اطلاق می شود که از چشمان مردمان پنهان هستند،
2. مردانی از جنیان مؤمن و صالح،
3. گروهی که علم و رزق خود را از طریق محسوس و عادی کسب نمی کنند بلکه روزی و علم را از غیب می گیرند،
4. کسانی که زیر مجموعه انبیا و اولیای الهی، و در زمان ما زیر مجموعة حضرت ولی الله الاعظم، امام زمان(ع) هستند و به دستور ایشان رفتار می کنند.
«ابن عربی» تأکید دارد که آنها در هر دوره، ده نفر هستند.
ویژگی های رجال الغیب

برخی از صفات آنها بدین شرح است:
1. اهل خشوع اند و آهسته سخن می گویند، زیرا در همه حالات تجلی رحمان بر آنها غلبه دارد:
صداها در مقابل خدای رحمان خاشع می گردد و جز صدایی آهسته نمی شنوی.1
2. از چشم مردمان پنهان هستند و تنها حضرت حق است که آنها را می شناسد. او شاهد آنهاست و زیر زمین و آسمان از نگاه و شناخت دیگران نهانند.
3. فقط خدای سبحان را می خوانند.
4. مصداق این آیة شریفه هستند که می فرماید: «بندگان خدای رحمان کسانی اند که روی زمین به نرمی گام برمی دارند و چون نادانان ایشان را طرف خطاب قرار دهند با ملایمت پاسخ می دهند».2
5. روش آنها حیاء است، به حدی که از کسی که در هنگام سخن، صدایش بلند می شود و رگ گردنش از غضب باد می کند، تعجب می کنند. دلیل این تعجب این است که حال جذبه چنان بر آنها غلبه دارد که تصور می کنند که این تجلی که موجب خشوع و حیا می شود برای همگان حاصل است.
آنها وقتی می بینند که قرآن دستور صریح داده است که صدای خود را نزد پیامبر اکرم(ص) بالا نبرید و فرموده: « ای مؤمنان، صدایتان را بلندتر از صدای پیامبر مکنید و همچنان که گروهی از شما با گروهی دیگر بلند سخن می گویید، با او با صدای بلند سخن مگویید، مبادا بی آنکه بدانید کرده هایتان تباه شود».3
وقتی چنین است که ما از بالا بردن صدای خود بر صدای پیامبر اکرم(ص) نهی شده ایم و این موجب تباهی کردار ما می شود، در حالی که آن حضرت پیامبر خدا و مبلغ دستورات الهی است، پایین آوردن صدا در هنگام شنیدن قرآن و خواندن دعا از تأکید بیشتری برخوردار است. این مقام رجال الغیب است که عالم را محضر خداوند می دانند و همواره صدایشان آهسته است و ادب و خشوع را محضر الهی رعایت می کنند. زیرا آنها به این آیة قرآن ایمان دارند که «مگر ندانسته که خدا می بیند».4
آن کس که می داند که همواره در منظر و مأوای الهی است جز حیاء و خشوع و سخن بر اساس آداب چه رفتاری دارد؟ و رجال الغیب در نهایت حیاء و خشوع و رعایت آداب و سخن گفتن بسنده هستند.
6. رجال الغیب در مقابل رجال الظاهر قرار دارند. رجال الظاهر، مردان الهی هستند که کمر به امر الهی بسته اند و در ظاهر و باطن به خدا دعوت می کنند. رجال الغیب نیز دو ظهور دارند:
الف) مردان الهی که در عالم ارواح سیر می کنند و فقط برای خداوند متعال ظاهرند و فقط خداوند متعال و امام کامل آنها را می شناسند. آنها از دیدگان مخلوقات پنهان هستند.
ب) مردان الهی که در عالم شهادت جولان می دهند و در عالم اعلی ظاهرند. پس در مجموع رجال غیب ظهور دارند، اما از عامه مردم پنهانند.
7. رجال الغیب به دلیل اینکه مستقیماً حقایق را شهود می کنند، بدون اینکه دچار اشتباه شوند، معانی و حقیقت آن را ادراک می کنند. آنها صاحب کشف هستند و هر صاحب کشفی نیز از آنها استفاده می کند و رجال الغیب هستند که اخبار اصحاب کشف و مؤمنان خالص را در جهان منتشر می کنند و احوال آنها را به جماعتی که اهلیتش را دارند می شناسانند.
به این دلیل آنها به منزله وزرا و مأموران امام زمان(ع) هستند که به رفع حوائج معنوی و الهی مردم قیام می کنند، اما نه به گونه ای که شناخته شوند و دیگران آنها را بشناسند.5
سیر آنها در جهان نیز به همین منظور است تا چه دستوری رسد و چه مأموریتی بر دوش داشته باشند. آنها خود را دربست در اختیار فرامین الهی قرار داده اند تا چه دستور داده شود و چه سیری برای آنها معین شود.
روشن است که این افراد و روش زندگانی و سیر زمانی آنها برای ما مکشوف نیست و بلکه در نهایت پوشیدگی است و آنها هیچ گاه ادعا نمی کنند که رجال الغیب هستند بلکه هیچ ادعایی ندارند که در حدیث قدسی آمده است:
دوستان من زیر جبة من هستند و به جز من کسی آنها را نمی شناسد.6
و اگر کسی ادعا داشته باشد که جزء رجال الغیب است همین ادعا نشانة دروغ بودن مدّعای اوست.
پی نوشت ها:
1. سورة طه(20)؛ آیة 108.
2. سورة فرقان (25)؛ آیة 63.
3. سورة حجرات (49)، آیة 2.
4. سورة علق(96)، آیة 14
5. برای پاسخ به این پرسش از فتوحات المکیه ابن عربی، ج 2، صص 11ـ 12 و ج 3، صص 331 ـ 328 استفاده شده است.
6. حاجی سبزواری، ملاهادی، حدیث قدسی، شرح الاسماء الحسنی، ج 3، ص 4.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام.باتشکرکه جوابمو دادین
کتاب جواهرالمکنونه چطور و بحرالغرایب و گوهرشب چراغ.
نویسنده این کتب مرحوم ایت الله نیستانکی نایینی هستن از علمای شیعه.
درضمن اگرممکن است کتابی پیرامون اداب دعانویسی اوقات مکانها و نحوه دعانویسی بفرمایید که از فتنه رمالی...

سلام.باتشکرکه جوابمو دادین
کتاب جواهرالمکنونه چطور و بحرالغرایب و گوهرشب چراغ.
نویسنده این کتب مرحوم ایت الله نیستانکی نایینی هستن از علمای شیعه.
درضمن اگرممکن است کتابی پیرامون اداب دعانویسی اوقات مکانها و نحوه دعانویسی بفرمایید که از فتنه رمالی و .... درامان باشیم.
بنده بسیارمشتاقم این علم رابیاموزم.
راستی یک سوال چراطلاب امروزی از این چیزها سردر نمیاورند درحالیکه علامه مجلسی چندجلد بحار را فقط به اذکار و ادعیه اختصاص داده ند

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
خواهش میکنم.
مشکلی ندارند . من خیلی اطلاعی از این مباحث و کتب آموزشی اون ندارم و توصیه هم میکنم وارد این حیطه نشید و همین مفاتیح کتب دعای معتبر در روایات استفاده کنید.
علامه طباطبایی فقط ذکر کردند و مهمتر از این ها علم قرآن و روایات هست.

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام استفاده از کتابهای مهج الدعوات وجمال الاسبوع و بحار الانوار و مجمع الدعوات راوندی و دعاهای اصول کافی اشکالی ندارد.من خیلی تحقیق میکنم راجع به دعاهای منابع شیعی. لطفا راهنمایی نمایید.
درضمن اگرممکن بود به سایت هما طب دکتر عقیقی هما هم یک سر...

سلام استفاده از کتابهای مهج الدعوات وجمال الاسبوع و بحار الانوار و مجمع الدعوات راوندی و دعاهای اصول کافی اشکالی ندارد.من خیلی تحقیق میکنم راجع به دعاهای منابع شیعی. لطفا راهنمایی نمایید.
درضمن اگرممکن بود به سایت هما طب دکتر عقیقی هما هم یک سر بزنید. لوحهای دعا نوشته روی عقیق و نقره میسازد ایا قابل اعتماد است یا خیر .ممنون از راهنماییاتون

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
خیر ایرادی نداره. مخصوصا کافی و بحار خوبند.
من شناختی در مورد سایت و شخصشون ندارم و نه تایید و نه رد میکنم.

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام من ی مشکل دارم و اون اینکه همه راجبم بد فکرمیکنن شوهرم سرد شده نسبت ب من هرجا قران رو باز میکنم میگن جادو شده ای و باید باطل شه ازم پول زیادی میطلبن و من مترسم کلاه بردار باشن ممنون میشم جواب رو ب ایمیلم بدین اسم شوهرم امین هست واقعا از...

سلام من ی مشکل دارم و اون اینکه همه راجبم بد فکرمیکنن شوهرم سرد شده نسبت ب من هرجا قران رو باز میکنم میگن جادو شده ای و باید باطل شه ازم پول زیادی میطلبن و من مترسم کلاه بردار باشن ممنون میشم جواب رو ب ایمیلم بدین اسم شوهرم امین هست واقعا از نگاه مردم و حرفاشون خسته شدم پول زیادی ماه ب ماه میاد خونه ولی برکت نداره واقعا خسته شدم ممنون میشم کمکم کنید بحق صاحب این ماه

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام و ادب
خیر هیچ ربطی به سحر و جادو نداره و به نظرم با چند جلسه مشاوره مشکلتون به راحتی قابل حل هست.

This comment was minimized by the moderator on the site

باسلام دوتاسوال داشتم
۱ میشه نحوه طلسم در آتش دفن نمودن را به طور کامل شرح دهید؟
۲ ساعت شمس که یک ساعت قبل از طلوع آفتاب شروع میشه تا چه زمانی میشه طلسم نوشت و زمان طلسم نویسی تمام میشود
آگه لطف کنین جواب رو به ایملم بفرستید ممنون میشم

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
هیچ کدوم رو بلد نیستم.

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام ببخشید پدر من اصلا سرکار نمیره و سنشم بالا رفته وضع مالی هم اصلا خوب نیست یعنی اگه هم بخواد کار پیدا نمیکنه خودشم دیگه ناامید شده نمیشه دعایی خوند که پدرم سرکار بره

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
هر کسی که بیکار باشد و معطل باشد و هیچ کار از دست او بر نیاید روز پنجشنبه اول ماه روزه بدارد(اولین روز پنج شنبه ماه قمری) هنگام افطاری قبل از افطار کردن ,همچنین بعد از نماز خفتن(نماز عشا) , و همچنین در جامه خواب وقت خواب رفتن این هفت آیه از...

سلام
هر کسی که بیکار باشد و معطل باشد و هیچ کار از دست او بر نیاید روز پنجشنبه اول ماه روزه بدارد(اولین روز پنج شنبه ماه قمری) هنگام افطاری قبل از افطار کردن ,همچنین بعد از نماز خفتن(نماز عشا) , و همچنین در جامه خواب وقت خواب رفتن این هفت آیه از سوره یوسف را بخواند:

(آیات۵۰ تا ۵۶ )
بِسْمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحيم
وَقَالَ الْمَلِکُ ائْتُونِی بِهِ فَلَمَّا جَاءهُ الرَّسُولُ قَالَ ارْجِعْ إِلَى رَبِّکَ فَاسْأَلْهُ مَا بَالُ النِّسْوَةِ اللاَّتِی قَطَّعْنَ أَیْدِیَهُنَّ إِنَّ رَبِّی بِکَیْدِهِنَّ عَلِیمٌ (۵۰)
قَالَ مَا خَطْبُکُنَّ إِذْ رَاوَدتُّنَّ یُوسُفَ عَن نَّفْسِهِ قُلْنَ حَاشَ لِلّهِ ماعَلِمْنَا عَلَیْهِ مِن سُوءٍ قَالَتِ امْرَأَةُ الْعَزِیزِ الآنَ حَصْحَصَ الْحَقُّ أَنَاْ رَاوَدتُّهُ عَن نَّفْسِهِ وَإِنَّهُ لَمِنَ الصَّادِقِینَ (۵۱)
ذَلِکَ لِیَعْلَمَ أَنِّی لَمْ أَخُنْهُ بِالْغَیْبِ وَأَنَّ اللّهَ لاَ یَهْدِی کَیْدَ الْخَائِنِینَ (۵۲)‏
وَمَا أُبَرِّئُ نَفْسِی إِنَّ النَّفْسَ لأَمَّارَةٌ بِالسُّوءِ إِلاَّ مَا رَحِمَ رَبِّیَ إِنَّ رَبِّی غَفُورٌ رَّحِیمٌ (۵۳)
وَقَالَ الْمَلِکُ ائْتُونِی بِهِ أَسْتَخْلِصْهُ لِنَفْسِی فَلَمَّا کَلَّمَهُ قَالَ إِنَّکَ الْیَوْمَ لَدَیْنَا مِکِینٌ أَمِینٌ (۵۴)
قَالَ اجْعَلْنِی عَلَى خَزَآئِنِ الأَرْضِ إِنِّی حَفِیظٌ عَلِیمٌ (۵۵)
وَکَذَلِکَ مَکَّنِّا لِیُوسُفَ فِی الأَرْضِ یَتَبَوَّأُ مِنْهَا حَیْثُ یَشَاءُ نُصِیبُ بِرَحْمَتِنَا مَن نَّشَاء وَلاَ نُضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِینَ (۵۶)
سپس هنگام خواب صد مرتبه ذکر (لا اله الا الله )و صد مرتبه ذکر ( الله اکبر) و صد مرتبه ذکر ( سبحان الله) و صد مرتبه ذکر( استغفرالله) و صد مرتبه (صلوات) فرستد. و بخواب رود...

در روز جمعه بعد از نماز صبح بنویسد این هفت آیه سوره یوسف را در کاغذی سفید یا زرد با مرکب یا جوهر مشکی یا آب زعفران و نیت کند بر هیچ کسی ظلم نکند و آنچه راستی و حق باشد را بیان کند و سپس این آیه نوشته شده را در بیرون سرای , بالای در ورودی منزل بیاویزد .در همان هفته مقصودش حاصل شود.
در هنگام روزه و در هنگام نوشتن و خواندن آیه سعی کن دائم الوضو باشی.عطر به خود بزن و جامه پاک بپوش.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام . لطفا اداب نوشتن دعا را بنویسد و راهنمایی کنید چگونه دعا را بنویسم تا اثر بخش باشد به اذن خداوند یکتا

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
با وضو بودن و اعتقاد به اثر دعا از جمله ادب دعا نویسی هست.

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام وتبريك سال نو
حدود يك سال هست كه ازدواج كردم.دراين مدت چند دعا كه به يه قفل متصل شده بود توي خونه پيدا كردم و در شب مراسمم هم تعدادي دعا و ريختن يه سري مواد مشاهده شد.نميدونم چيه اما حسابي عصبي كرده منو؟واقعا اخر اين قضايا چيه؟و راه حلش؟

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
صدقه بدید و همه رو در آب جاری بندازید یا در بیابان دفن کنید ان شالله مشکلی نخواهد بود.

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام و خسته نباشید من پسری بیست و شش ساله هستم مدت پنج سال سرکار میرفتم اما خانمی تو محل کار من بود زیراب منو زد و من به ناحق اخراج شدم من عاشق کارم بودم خواهشمندنم منو راهنمایی کنید ایا با دعا میتونم به کارم برگردم ؟ هرچند خیلی از خدا خواستم...

با سلام و خسته نباشید من پسری بیست و شش ساله هستم مدت پنج سال سرکار میرفتم اما خانمی تو محل کار من بود زیراب منو زد و من به ناحق اخراج شدم من عاشق کارم بودم خواهشمندنم منو راهنمایی کنید ایا با دعا میتونم به کارم برگردم ؟ هرچند خیلی از خدا خواستم این ناحقی و رسوا کنه تا حدودی هم ریسم فهمید اما نمیدونم چرا هیچ عکس العملی انجام نمیده انگار طلسم شده ممنون میشم راهنماییم کنید

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
شما باید با مدیر صحبت و یا شخص معتمدی رو تو جریان بزارید و توضیح بدید تا با مدیر صحبت کنند و توجیه شوند .

This comment was minimized by the moderator on the site

ایا من نمیتونم از حرز شرف شمس پرینت بگیرم و بعد بر روی نوشته پرینت حرز با گلاب و زعفران دوباره بنویسم؟؟؟؟ لطفا بگین قلم برای نوشتن حرز چه ویژگی داشته باشه

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
ایرادی نداره اما بهتره خودتون بنویسید.
نمیدونم. ویزگی خاصی به نظرم لازم نیست.

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام و خسته نباشید
مدتی هست دچار دلشوره شدیدی شده ام و فکر میکنم دچار سحر و جادو شده ام از طرف کسی ، دلیل این فکر من اینست که طرف من یک دعا نویس هست ایا راهی وجود دارد که راحت بشوم
با تشکر از شما

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
اینها دلیل نمی شود که شما سحر و جادو شده باشید. اما بر فرض اطمینان این لینک توضیه هایی کردم بخونید:

http://forum.t-pasokhgoo.ir/index.php?/topic/239-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B3%D8%AD%D8%B1-%D9%88-%D8%AC%D8%A7%D8%AF%D9%88-%D9%88-%...

با سلام
اینها دلیل نمی شود که شما سحر و جادو شده باشید. اما بر فرض اطمینان این لینک توضیه هایی کردم بخونید:

http://forum.t-pasokhgoo.ir/index.php?/topic/239-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B3%D8%AD%D8%B1-%D9%88-%D8%AC%D8%A7%D8%AF%D9%88-%D9%88-%D8%B7%D9%84%D8%B3%D9%85-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%D8%B7%D9%84-%DA%A9%D9%86%D9%85%D8%9F/

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام .کتاب اسرار جالویی حضرت موسی در سحر و جادو چیه ؟ آیا واقعیت داره آخه به گوشم رسید برام جالبه بدونم

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
چنین کتابی ندیده و نشنیدم.
اما هر چه هست قابل اعتماد نیست.

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام خسته نباشین من ی سوال مهم داشتم در خدمتتون اونم اینکه آفتاب در نظر تسدیس باشدبر لوحی از نطفه نقش کنی و غسل پاک کرده آنگاه خاتم را در انگشت کند. این یعنی چی؟تو یکی از دعا ها نوشته بود.
اینجا لوح دیگه چیه؟ یعنی چی خاتم را در انگشت کنی؟ میشه...

سلام خسته نباشین من ی سوال مهم داشتم در خدمتتون اونم اینکه آفتاب در نظر تسدیس باشدبر لوحی از نطفه نقش کنی و غسل پاک کرده آنگاه خاتم را در انگشت کند. این یعنی چی؟تو یکی از دعا ها نوشته بود.
اینجا لوح دیگه چیه؟ یعنی چی خاتم را در انگشت کنی؟ میشه یکم توضیح بدین در این مورد.
و در باره تسدیس در مشتری باشد هم یکم تو ضیح بدین ممنون میشم
منتظر جوابتون هستم فقط زود ج بدین ممنون

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
متاسفانه نمیدونم و اطلاعاتی در این زمینه ندارم.

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
مرسی از سایت خوبتون
ما مدتیه از کار بیکار شدیم ویه ملکی داریم که اگهذفروش بره دوباره میتونید کارمون رو شروع کنیم
راستش خیلی ختم انجام دادین ذکر یونسیه وذکر الهی الهی انتقطع رجای ویا نماز کبریت احمر ویا ختم ایته الکرسی خواندن سه شب سوره لیل...

سلام
مرسی از سایت خوبتون
ما مدتیه از کار بیکار شدیم ویه ملکی داریم که اگهذفروش بره دوباره میتونید کارمون رو شروع کنیم
راستش خیلی ختم انجام دادین ذکر یونسیه وذکر الهی الهی انتقطع رجای ویا نماز کبریت احمر ویا ختم ایته الکرسی خواندن سه شب سوره لیل و شمس
یه نمازیم جمعه خوندم از ایه الله لواسانی که گفته بودن اگه صلاح خدا به حاجتون نباشه توفیق خوندن نمی ده که ۷۰حمد و۱۰۰صلوات و۱۰۰۱توحید و۷حمدو۱۰۰صلوات
راستش خیلی ترسیدم چه ختمی بهم پیشنهاد میدین
خیلی گیریم به خدا خیلی مشتری برا خونه میاد اما به معامله نمی رسه وهمه میرن

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

این نماز هم بخوانید که نماز استغفار است
دو رکعت است، به این صورت که نمازگزار بعد از حمد و توحید ۱۵ مرتبه استغفرالله بگوید
و در رکوع ۱۰ مرتبه استغفرالله بگوید
و بعد از رکوع ۱۰ مرتبه استغفرالله بگوید
و در سجده ۱۰ مرتبه استغفرالله بگوید
و بعد از...

این نماز هم بخوانید که نماز استغفار است
دو رکعت است، به این صورت که نمازگزار بعد از حمد و توحید ۱۵ مرتبه استغفرالله بگوید
و در رکوع ۱۰ مرتبه استغفرالله بگوید
و بعد از رکوع ۱۰ مرتبه استغفرالله بگوید
و در سجده ۱۰ مرتبه استغفرالله بگوید
و بعد از سجده ۱۰مرتبه استغفرالله بگوید
و در رکعت دوم هم به همین صورت عمل کند .
و در پایان ذکر استغفار در هیچ وقت و مکانی فراموش نکنید و ان را زیاد تکرار کنید
خدا شما رو مورد لطف و خیر خود قرار دهد
انشالله

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
منبع دوست عزیز؟
بهتر هست هیچ دستوری رو بدون منبع به دیگران توصیه نکنیم.

This comment was minimized by the moderator on the site

شما تا جای که میتوانید استغفار کنید واز گفتن ان خسته نشوید و ان را زیاد تکرار کنید (البته با خلوص نیت)

موفق باشید

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
پدر من با من به جوری رفتار میکنه انگار بچه ام و هیچ کاری نمزاره انحام بدم میخواستم دعای هست که پدرو کاری کنه از این حالت در بیاد

This comment was minimized by the moderator on the site

باسلام
نه خیر باید از راه صحبت و اعتماد سازی مشکل رو حل کنید.

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام من مدتی است نمی توانم سر کاربروم هرچه تلاش می کنم بطرف سر کارم نمی تونم برم انگار چیزی مانع رفتن من می شود سرکارم هم پشت سرم خیلی بدگویی می کنند نماز ودعا هم بسیارسرد شدم ودیگر نمیخانم از زندگی سرد کاملا بریدم اگه راه حلی نشانم بدید ممنون می...

سلام من مدتی است نمی توانم سر کاربروم هرچه تلاش می کنم بطرف سر کارم نمی تونم برم انگار چیزی مانع رفتن من می شود سرکارم هم پشت سرم خیلی بدگویی می کنند نماز ودعا هم بسیارسرد شدم ودیگر نمیخانم از زندگی سرد کاملا بریدم اگه راه حلی نشانم بدید ممنون می شمالتماس دعا

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام ، شما تا جایی که میتوانی ذکر "لا حول و لا قوه الا بالله" را تاجایی که میتوانی تکرار کن و از گفتن ان خسته نشوید (البته با خلوص نیت)

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
این مشکل باید بررسی شود و ممکن است به کوتاهی ها و نداشتن انگیزه خودتون برگردد.
یک بار مشاوره برید بعد نتیجه رو اعلام کنید.

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام من و پسری همو خیلی دوست دازیم ولی هانواده ها مخالفن واقعا بدونه هم نمیتونیم زندگی کنیم چه دعایی بخونم کمکم کنید

This comment was minimized by the moderator on the site

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
مشکل شما با دعای تنها حل نمی شود.
باید مشاوره برید.

This comment was minimized by the moderator on the site

سی دی یا دی وی دی کتاب علوم غریبه و دعا نویسی و سحر و طلسم قیمت ان چند است و تعداد ان چند
سی دی یا دی وی دی است و چطور میشود با شما تماس گرفت (تلفن)

This comment was minimized by the moderator on the site

کدوم سی دی ؟؟!!

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام استاد
من اکثر اینها رو تو اینترنت دیدم
خودم چند تاش رو دارم البته PDF
ولی یکی از این ها رو دیده بودم دست یکی از کتاب فروشای شهرمون البته دست فروش بود
ولی خیلی دوست دارم کار باهاش رو یاد بگیرم چون به تنهایی داشتن این کتب کفاف نمی کنه نیاز به...

سلام استاد
من اکثر اینها رو تو اینترنت دیدم
خودم چند تاش رو دارم البته PDF
ولی یکی از این ها رو دیده بودم دست یکی از کتاب فروشای شهرمون البته دست فروش بود
ولی خیلی دوست دارم کار باهاش رو یاد بگیرم چون به تنهایی داشتن این کتب کفاف نمی کنه نیاز به یک استاد داره
اگر میشه من رو راهنمایی فرمایید

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام علیکم
بنده توصییه نمیکنم به طور کل سمت این علوم برید.

This comment was minimized by the moderator on the site

شرمنده مگه سحر و جادو و طلسم حرام نیست؟
حالا حرام هم نباشه، آخه مگه این همه نمیگن سراغِ دعانویس و اینجور چیزا نرید؟
عجب....

This comment was minimized by the moderator on the site

بله همینطوره

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما

وبگــــــــــردی طلبۀ پاسخگو

دانــــــلود های مفیـــــــــــــــــــد

حمایت از سایت

برای حمایت از سایت لوگوی زیر را در سایت خود درج نمایید.

بیشترین دانلود ها

جدیدترین مطالب سایت