کتاب قرآن درمانی روحی و جسمی

 قرآن درمانی روحی و جسمی

پديدآورنده:
محسن آشتیانی، سید محسن موسوی آملی
ناشر: مهر سجاد
نوبت چاپ: 1
سال چاپ:1393
قطع کتاب:وزیری
نوع جلد:سلفون
تعداد صفحات:400 ص.
شمارگان (تیراژ):2000نسخه
زبان اثر: فارسی
شابک
9789648076301
9789648076301

 امروزه شفاجویی از قرآن کریم چیزی از پیش خود ساخته یا سنت مرسوم در فرهنگ عامیانه نیست بلکه حقیقتی است که خداوند رحمان در متن قرآن بدان اشاره کرده است. در سه جای از آیات قرآن کریم به مساله شفابودن قرآن، برای دردهای جسم و جان انسان ،اشاره شده است.

اهل بيت پيامبر اكرم صلي الله عليه و آله كه مفسران حقيقي قرآن كريم هستند در تفسير آيات مربوط به شفادهندگي قرآن فرمايشات ارزشمندي را بيان داشتند كه بخشي از آن، در پي مي آيد:
ابن بابويه در كتاب فقه الرضا عليه السلام از قول امام رضا عليه السلام آورده است. در قرآن شفاي همه دردها وجود دارد و در كلامي زيبا از پيامبر اكرم صلي الله عليه و آله نقل شدكه قرآن موجب شفا از همه دردها است. امام علي عليه السلام پيروانش را از شفاجويي از غير قرآن پرهيز داده و مي فرمايد: بدانيد كه از غير قرآن، شفا مجوئيد، زيرا قرآن موجب شفا از همه دردهاست.
كتاب قرآن درماني روحي و جسمي به بررسي درمان دردهاي روحي و جسمي به وسيله قرآن در منابع روايي مي پردازد.

 

قیمت کتاب همراه هزینه پست سفارشی 34000 هزار تومان می باشد که جهت خرید آنلاین با یکی از کارت های شتاب از قسمت پایین اقدام کنید.

در صورت عدم امکان پرداخت آنلاین از طریق کارت به کارت به شماره کارت 6037997189230015 (به نام هادی فلاح) مبلغ را واریز و کدپیگیری همراه مشخصات ذکر شده را به این شماره پیامک کنید:09191539059

آموزش پرداخت آنلاین :بسیار ساده است. ابتدا نام و مشخصات رو کامل بنویسید بعد روی پرداخت کلیک کنید تا وارد صفحه جدید پرداخت با زرین پال شوید.روی تصویر بانک مورد نظر کلیک و پرداخت صورت حساب را بزنید تا وارد صفحه پرداخت بانک شوید و بعد از وارد کردن مشخصات پرداخت را بزنید نهایی می شود.

 تذکر مهم: لطفا قبل از زدن تیک پرداخت حتما مشخصات را پر نمایید.

 

 

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما

وبگــــــــــردی طلبۀ پاسخگو

دانــــــلود های مفیـــــــــــــــــــد

حمایت از سایت

برای حمایت از سایت لوگوی زیر را در سایت خود درج نمایید.

بیشترین دانلود ها

جدیدترین مطالب سایت