میل جنسی زیادی دارم و به شدت داره منو عذاب می ده

میل جنسی و عذاب

پرسش:
سلام من یک دختر 23 ساله دانشجو هستم که در شهر ستان دور از خانواده و تنها ی تنها زندگی می کنم سوالات زیادی دارم که ممنون می شوم اگر وقت داشتید و براتون میسر بود به همه جواب بدهید

 من متاسفانه میل جنسی زیادی دارم و این موضوع به شدت داره من عذاب می ده خیلی زیاد. من ادم خیلی زیاد معتقدی هم هستم و دلم راضی به خیلی چیزها نمیشه ولی واقعا موندم چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و این تنها زندگی کردن من هم داره به این موضوع دامن می زنه لحظه ای نمی تونم از فکر مسائل جنسی بیرون بیایم خیلی خیلی خیلی زیاد زود تحریک میشوم خیلی زود دست خودم هم نیست از سنین قبل بلوغ هم دقیقا به همین شکل بودم بدون اینکه بدونم سکس چیه و نیاز جنسی چیه شدیا تحریک بودم باور کنید روزه و ورزش و.... ان قدر که شما ها فکر می کنید کار ساز نیست اخه این میل را نمیشه از بین برد روزگاری فکر می کردم که میشه ان از بین برد اما دیدم که فقط بدتر شد بعضی و قتها واقعا مجبور میشوم ان کاری که چندان هم جالب نیست را انجام بدهم اما خیلی کم و تو فاصله زمانی زیاد تا معتاد این کار نشوم و فقط یک کمی ارام بشوم دست خودم دیگه نیست ولی احساس گناهش من می کشه؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا نظر دین با نظر اکثر پزشکها فرق می کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من تو این زمینه نظرهای خیلی دکترها را تو سایتهای معتبر دیدم اکثرشون اتفاق نظر دارند که خود ارضایی در یک حد معمول طوری که ضرر برای بدن نداشته باشه و طرف معتاد نشه حتی برای بدن ضروری و جواب ندادن به غریزه طبیعی جنسی عواقب بدتری داره و...... ولی نظر علمائ را که می خونی فقط یک کلمه می گند حرام و بس خوب طرف چی کار کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو اکثر سایتهای پزشکی را که نگاه کنید این بزرگترین مشکل جوانها است که هیچ کس هم جواب درستی براش نداره باز هم وقتی به متن دین که رجوع می کنی میبینی برای مردها چه قدر راه باز و چه قدر تو این زمینه برای اونها اختیارات گداشته شده چه در زمینه ازدواج دائم و موقت و هم چنین عرف جامعه هم هماهنگی بیشتری با این مساله داره ولی زن و نیازهایش کاملا سر کوب شده وحتی به نظر من تو دین هم این مساله نا دیده گرفته شده و راه حلی براش نیست خوب دخترها چی کار کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کسی که تحت هیچ شرایطی نمی تونه ازدواج کنه و هیچ موقعیتی هم براش نیست و نیاز جنسی هم داره باید چی کار کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نمی دونم شاید شما هم نتونید جوابی به من بدهید شاید این فقط یک درد دل باشه به عنوان یک ادم نا شناس که نمی تونه هر جایی درد ش بگه و اصلا چی بگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ امشب بعد نماز به خودم قول دادم که هیچ وقت دیگر به مسائل جنسی فکر نکنم و تو فکرم هم لذت نبرم اما نمیشه دست خودم نیست واقعا نیست همین که می روم روی تختم می خوابم بی اراده شروع میشه و داغونم می کنه خیلی زیادخودم کنترل می کنم حتی دقیق ای فکر هم من کاملا تحریک می کنه نمی دونم ایا فکر کردن به این شکل هم واقعا واقعا گناه داره؟؟؟؟؟ اگر انجوری باشه من خیلی زیاد گناه کردم و هیچ وقت هم .................. بعضی وقتها فقط گریه می کنم اینقدر گریه کردم و از خدا خواستم که حد نداره اما دعا هممشکلم حل نکرده فشار زیاد را نمی تونم تحمل کنم هر چند که روزها روزه بگیرم و گاها تا صبح هم نماز شب بخونم ولی فشار جای خودش داره من چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدا این نیرو راداده که من ضجر بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا دعهای من مستجاب نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همیشه می گم کاش که من این میل اصلا نداشتم تا راحت تر زندگی می کردم اگر واقعا دختری تا اخر عمرش هم نتونه به هیچ شکلی ازدواج کنه باز هم خود ارضایی برای ان گناه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگر کم بکنه که مریض نشه چی؟؟؟؟؟؟؟ نگیید که بره ازدواج موقت بکنه خودتون هم خوب می دونید برای دختر ان هم تو شرایط کشور ما و ..... نشدنی و کار را خراب تر هم می کنه برای مردها همه چیز فرق می کنه و راحت می تونند این کار را بکنند اما دختر نه اصلا چی بگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگر تحریک کردن طوری باشه که اصلا باعث ارضا و ارگاسم نشه و کاری به ان ناحیه نداشته باشه باز هم گناه خود ارضایی را داره؟؟؟؟؟؟؟ فقط در یک حد کمش که ادم ارام بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ممنون میشوم اگر به تمام این سوالها اگر تونستید جواب بدهید .


پاسخ:
با سلام و عرض ادب

خدمت شما خواهر گرامی عرض کنم که متأسفانه یکی از مشکلاتی که امروز به صورت جدی در جامعه ما مطرح است، مشکل جوانان و غریزه جنسی و بالا رفتن سن ازدواج است. این مسئله اگر چه همیشه وجود داشته و تازگی ندارد، اما سخت شدن شرایط فرهنگی ازدواج و دیر انجام شدن آن و وجود عوامل تحریک کننده و آزاد بودن نسبی روابط در جامعه و آمیختگی دختران و پسران جوان و... به این مشکل دامن زده و آن را بسیار حاد و جدی نموده است. در ابتدا لازم می‌دانیم که به این مشکل اجتماعی (بالا رفتن سن ازدواج) اشاره کنیم که ریشه اغلب مشکلات جنسی است.

در نوشتة خود آورده‌اید که تحت هیچ شرایطی نمی‌توانید ازدواج کنید! چرا؟ آیا به سبب نداشتن خواستگاران یا شرایط تحصیل و...؟ آیا شرایط خانواده است یا شرایط خودتان؟ آیا فراهم آوردن شرایط در توان شما نیست؟ چقدر در مورد این مسئله و راهکارهای آن اندیشیده‌اید؟

می‌پذیریم که امروز شرایط ازدواج به دلایل متعدد سخت شده ،‌اما سخن ما این است که آیا نباید به خاطر نتایج بسیار ارزشمند آن (که اکمال دین و تقویت ایمان و نجات  و رهایی از عذاب دوزخ و گناه و... که بخشی از آن است) سختی‌ها را به جان خرید، یا از بسیاری خواسته‌ها که حتی شاید اهمیت نیز دارد صرف نظر نمود؟ مگر نه این است که برای رسیدن به هدف ارزشمند، سختی‌های آن را باید به جان خرید؟ مطلوب هر چه ارزشمندتر باشد، سختی‌های بیشتری را باید تحمل نمود.

بنابراین اولین و مهم ترین توصیة ما این است که هر چه زودتر و بیشتر به ازدواج و راهکارهای آن و برطرف نمودن موانع بیندیشید.

برای شما که دختر هستید، شاید در ابتدا ناممکن جلوه کند، مثلاً نمی‌توانید به خواستگاری بروید ، اما مگر باید حتماً مردان به خواستگاری بروند؟ شما نیز می‌توانید به طریق  غیر مستقیم به این کار اقدام کنید یا حداقل آمادگی خود را برای ازدواج به دوستان خود اعلام کنید، یا مثلاً در مجالس زنانه مانند مساجد و برنامه‌های عمومی شرکت کنید و از این طریق خود را در معرض دید دیگران قرار دهید. نقش واسطه ها بسیار مهم است.

تنهایی شما، عامل تحریک به حساب می‌آید. با بیرون آمدن از تنهایی، علاوه بر این که یکی از عوامل را تضعیف کرده‌اید، شرایط بهتری برای ازدواج فراهم آورده‌اید.
گفته‌اید که در هنگام رفتن به رختخواب این مسئله تشدید می‌شود و فکرهای شهوت انگیز به سراغتان می‌آید.

بهتر است هیچ گاه زود به رختخواب نروید و تا کاملاً خسته نشده‌اید، نخوابید. برای این منظور می‌توانید برخی از کتاب های اعتقادی یا مطالعات سخت و خسته کنندة درسی را آماده کنید و پیش از رفتن به رختخواب و دراز کشیدن آنها را مطالعه نمایید.

در مورد مشکل خود ارضایی سخن گفتید که آیا هیچ راهی برای توجیه دینی در شرایط بسیار سخت وجود دارد ، یا حد اقل بخشی از آن برای رسیدن به آرامش ، توجیه دینی دارد ؟
در پاسخ باید بگوییم : آنچه از فتوای فقها و مراجعه به کتاب های اخلاقی به دست آوردیم ، استثنایی را در مورد این عمل قائل نشدند و این عمل از گناهان کبیره محسوب شده است و در صورت مبتلا شدن به این عمل در هر حد و اندازه ، باید از این گناه توبه نمود ، اگر چه بارها اتفاق افتد .
در ادامه نوشته تان ، از تغایر یافته های علمی با آموزه های دینی سخن گفتید. باید در این باره خدمت شما خواهر گرامی ، چند نکته را یاد آور شویم.
اولا آنچه از یافته علمی بیان کردید ، به طور قاطع نیست ، بلکه احتمالا نظریه برخی از پزشکان باشد ، که باید در کنار آن نظریه روان شناسان را نیز مورد توجه قرار داد و در ضمن میزان اعتقاد و باور یک پزشک به اعتقاد و باور دینی نیز قابل توجه است.

ثانیا : آنچه یک پزشک می تواند طرح نماید ، صرفا با نگاه به آثار عمل کرد و رفتار انسان بر جسم و وجود طبیعی انسان ها است. بنابراین یک پزشک کاملا می تواند نظریه اش صحیح باشد که با فشار جنسی شدید ، می تواند برای جسم آسیب داشته باشد ، پس مس توان کمی آن را تخلیه نمود ، اما آنچه از طرف دین مورد توجه قرار می گیرد ، تنها جسم انسان نیست ، بلکه روح و روان انسان و آسیب های آن ، بیشتر مورد توجه دین قرار دارد.

پس می تواند در نتیجه این دو نظریه با هم متفاوت باشد.

مثلا ممکن است که این عمل ، حالتی در روان انسان ایجاد کند که موجب دوری از خدا گردد ، اگر چه حتی اندک باشدو به همین خاطر اصل عنمل با صرف نظر از میزان آن منفور دانسته شده است. مانند این که دین نوشیدن شراب حتی اگر قطره ای باشد ، حرام ونجس دانسته و فرموده است : انما الخمر و المیسر رجس من عمل الشیطان فاجتبوه . شراب و قمر پلید است. از ان پرهیز نمایید.

شاید عملی مانند خود ارضایی نیز چنین باشد.

شاید هم اجازه به کم ان علاوه بر تأیید ضمنی ، مقدمه ای برای آغاز راهی باشد که سرانجام آن بیماری های متعدد را بدنبال دارد که مورد تأیید پزشکان و روان شناسان نیز قرارگرفته است.

نیز ممکن است ممنوع بودن مطلق آن در دین برای دلایل دیگری باشد که از ما پنهان است ، مثلا با مشروعیت این کار حتیدر حد کم ، موجب شود که شخص از همین طریق به اقناع و آرامش دست یابد و از امر بسیار مهمی مانند ازدواج و تشکیل خانواده و بقا و تداوم نسل بشری و... بازماند ؛زیرا به طور طبیعی یکی از انگیز های و محرک های بسیار مهم برای ازدواج به خصوص در مردان ، محرک جنسی است و با پاسخ یافتن این نیاز به شکل دیگر ( در هر حد و اندازه ) این انگیزه تضعیف می گردد.
نیز سوال کردید که آیا افکار گناه نیز ، گناه است ، در پاسخ می گوییم : فکر گناه گناه نیست ولی خود نیز می دانید که خواه ناخواه اندیشیدن در مورد گناه ، شما را به گناه می کشاند. پس اگر بتوانید به عنوان مقدمه گناه از آن پرهیز کنید ، برای آرامش تان بهتر است.

به برخی از عوامل کاهش رفتارهای جنسی یا افکار شهوت انگیز اشاره کرده‌اید.

مواردی که ذکر کردید و برخی از مواردی که بیان خواهیم کرد، علت تمام و کمال و از بین برنده شهوات یا افکار تحریک کننده یا خود ارضایی نیست. این عوامل در کنار سایر عوامل تنها می‌تواند کاهش دهنده تحریکات شهوانی و موجب تقویت اراده گردد. در  عین حال که باید مهم ترین عامل را که ازدواج است، فراهم نمایید.

الف ) عواقب خودارضايى:
  در اينجا توجه شما را به عواقب خودارضايى جلب مي نماييم تا با آگاهى از آنها بهتر بتوان از اين گناه اجتناب ورزيد. البته عواقب سوء و پيامدهاى منفى و عملى اين گناه جداى از آن كه معصيت است،  فراتر از آن است كه بتوان آنها را برشمرد، بلكه فقط به چند مورد از آن اكتفا مى‏كنيم:
 1- پيامدهاى جسمانى: ضعف چشم و بينايى، تحليل رفتن قواى جسمانى، عقيم شدن و ناتوانى در توليد مثل، پيرى زودرس، ضعف مفاصل، لرزش دست، زشتى  چهره و از بين رفتن طراوت صورت.
 2- پيامدهاى روحى و روانى: ضعف حافظه و حواس‏پرتى، اضطراب، منزوى شدن و گوشه‏گيرى، افسردگى، بى‏نشاطى و لذت نبردن از زندگى، پرخاشگرى و  بداخلاقى و تندخويى، كسالت دائمى، ضعف اراده.
 3- عوارض اجتماعى: ناسازگارى خانوادگى، بى‏ميل شدن به همسر و ازدواج، ناتوانى در ارتباط با جنس مخالف و همسر، بى‏غيرت شدن، احساس طرد شدن، از بين  رفتن عزت، پاكى، شرافت و جايگاه اجتماعى، دير ازدواج كردن و لذت نبردن از زندگى مشترك.
 حال چنانچه فرد مبتلا به خودارضايي باشد رعايت دستورالعمل‏هاي زير در جهت درمان آن مفيد است:

ب) توصيه‏ هاى اوليه به منظور كنترل نيروى شهوت و فرار از گناه خودارضايى:
 1- سعى كنيد به هنگام خواب شكم شما بيش از حد معمول پر نباشد.
 2- از پوشيدن لباس‏هاى تنگ و چسبان اجتناب كنيد.
 3- از نگاه كردن به مناظر، فيلم‏ها و تصاوير تحريك كننده جدا خوددارى كنيد و به محض مواجه شدن با اين امور چشم خود را بسته و يا به زمين و يا آسمان نگاه  كنيد.
 4- از شنيدن و خواندن مباحث و مطالب جنسى و حتى شوخى‏هاى جنسى و تحريك‏كننده و فكر كردن در اين امور جدا پرهيز كنيد.
 5- از خوردن مواد غذايى كه محرك است مانند: خرما، پياز، فلفل، تخم‏مرغ، گوشت قرمز، غذاهاى پرچرب، حتى ‏المقدور اجتناب و به ميزان ضرورت اكتفا كنيد.
 6- قبل از خواب حتما مثانه خود را تخليه نماييد.
 7- از نوشيدن افراط‏گونه آب و مايعات پرهيز كنيد (به خصوص شب‏ها و قبل از خوابيدن).
 8- هيچ‏گاه بدن عريان خود را در آينه نگاه نكنيد.
 9- از دست‏ورزى اندام جنسى خود اجتناب كنيد و در هيچ شرايطى دست‏ورزى نكنيد.
 10- هرگز به رو نخوابيد.
 11- به منظور تخليه انرژى زايد بدن به طور منظم و زياد ورزش كنيد.
 12- هيچ‏گاه بيكار نباشيد، براى اوقات فراغت خود برنامه داشته باشيد و آن را با مطالعه، ورزش، زيادت عبادت و... پر كنيد.
 13- هرگز در مكانى خلوت و تنها و دور از نظر ديگران نباشيد.
 14- هرگاه مورد هجوم افكار جنسى واقع شديد، در مكان خلوت و دور از نظر ديگران بسر نبريد بلكه در مجالس عمومى وارد شويد و در آنجا به سر بريد.
 15- هفته‏اى يكى دو روز روزه مستحبى بگيريد و اگر توان آن را نداريد روزه اخلاقى بگيريد؛ يعنى، ميزان صرف غذا را كاهش و فاصله هر وعده غذا را افزايش و  تعداد دفعات غذا را كاهش دهيد و به حداقل خوراك اكتفا كنيد.
 16- با نامحرم رفتار متكبرانه داشته باشيد و از سخنان ملايمت‏آميز با آنها خوددارى كرده واز نرمى و لينت در كلام با آنها اجتناب ورزيد.
 17- هيچ‏گاه با نامحرم و جنس مخالف در مكان خلوت و دور از نگاه ديگران باقى نمانيد، حتى براى آموزش و...
 18- قرآن زياد بخوانيد و درباره معانى آيات آن فكر كنيد.

موفق و سربلند باشید.

نظرات (401)

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام همسرم به یک ماموریت کاری ۲۵ روزه به خارج از کشور رفته با شرایط محیطی و نوع پوشش خانمها در اون کشور مخصوصا در این فصل
و دوری از بنده ،مطمئنا خیلی طبیعیه که میل جنسی ایشون به اوج خودش برسه

چه راهنمایی برای اینطور مواقع دارید

بنده...

با سلام همسرم به یک ماموریت کاری ۲۵ روزه به خارج از کشور رفته با شرایط محیطی و نوع پوشش خانمها در اون کشور مخصوصا در این فصل
و دوری از بنده ،مطمئنا خیلی طبیعیه که میل جنسی ایشون به اوج خودش برسه

چه راهنمایی برای اینطور مواقع دارید

بنده از طریق تماس تصویری ایشون رو در ارضا شدن کمک میکنم آیا با من حتی از راه دور مشغول باشه بهتره یا این که خدای نا کرده با فکر و روح درگیر حتی نتونه کارایی که بهشون محول شده رو به نحو شایسته ای انجام بده ؟

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام علیکم
با مراقبت و مشغول بودن به کارها تحمل این 25 روز اصلا کار سختی نیست.
از طریق تصویر اگر ارضا شدن منجر به خود ارضایی نشه مشکل نداره.

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام مطلب بالا خیلی عالی بود ولی راه سختی است که ایمان قوی میخواهد

This comment was minimized by the moderator on the site

شماکه طلبه هستید و خدارو خوب میشناسید لطفا جواب منو بدین و خواهشا قانع کنید منو
مگه خدا توی قران نگفته بخوانید مرا تااجابت کنم شمارا؟؟؟؟؟مگه ازمون نخواسته ازدواج کنیم؟؟؟مگه خودش این نیاز لعنتی نذاشته توی وجودمون؟؟؟؟مگه نمیبینه که دارم عذاب میکشم...

شماکه طلبه هستید و خدارو خوب میشناسید لطفا جواب منو بدین و خواهشا قانع کنید منو
مگه خدا توی قران نگفته بخوانید مرا تااجابت کنم شمارا؟؟؟؟؟مگه ازمون نخواسته ازدواج کنیم؟؟؟مگه خودش این نیاز لعنتی نذاشته توی وجودمون؟؟؟؟مگه نمیبینه که دارم عذاب میکشم ؟؟؟مگه ازدواج من به ضرر منه؟؟؟پس چرا دعاهامو مستجاب نمیکنهههههه؟؟؟؟چرا نمیشنوه ؟؟؟چرا نمیبینهههههه؟؟اره خودارضایی ادم افسرده میکنه درسته ولی الان من به خاطر این نیاز کوفتی افسرده شدم چییییکارکنم چطوری این خدای ظالم دوس داشته باشم مگه من گفتم این نیاز بده به من خودش داده چرااااااااا داده ؟؟؟چرا نشسته اون بالا لذت میبره از نیاز من خسسسسسسته شدم دیگه کم اوردمممممم

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
کوتاهی های مسئولین و خودمون رو به گردن خدا نندازیم.
مشکل اقتاد کشوره که جوون ها نمیرند
سختگیری والدین و دختراست.به هر موردی ایراد می گیرند. حالا خدا چکار کنه؟
در ثانی دخترای زیادی هم هستند که مجردند و نیازشون بالاست اما سمت گناه نمیرند!!!

This comment was minimized by the moderator on the site

بنده 35 سال دارم و ازدواج کردم ولی جلویی شهوت خودم را نمیتونم بگیرم چه کنم

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام علیکم
باید مراقب شیطان باشید و از هر چیزی که باعث زیاد شدن شهوت میشه دوری کنید. اگر هم طبعتون بیش از حد گرم هست و با همسرتون هم رابطه متعادل دارید باید طبعتون رو متعادل کنید.

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
این مساله ای که خانم مطرح کردن، مبتلا به اکثر جوانان است. به هرجال شرایط ازدواج سخت شده، اما نکته ای که در تصور این خانم وجود دارد این است که کاش این غریزه جنسی را نداشتم یا اینکه آنرا از بین ببرم، بنظر من این غریزه جنسی چیزی نیس که از بین...

سلام
این مساله ای که خانم مطرح کردن، مبتلا به اکثر جوانان است. به هرجال شرایط ازدواج سخت شده، اما نکته ای که در تصور این خانم وجود دارد این است که کاش این غریزه جنسی را نداشتم یا اینکه آنرا از بین ببرم، بنظر من این غریزه جنسی چیزی نیس که از بین بره و مث یک نیازه ، مثل نیاز به خوابیدن، خوردن و ... یک نیازی که باید بهش پاسخ داده بشه. اتفاقا وقتی بهش پاسخ میدن به آرامش میرسن.قدیم ترها وسیله ازدواج جوانان فراهم بود و با کمترین ها ازدواج میکردند.اما الان متاسفانه این مساله به تاخیر افتاده و جوانان نمی توانند به نیاز جنسی شون پاسخ بدن. من خودم توصیه میکنم ایشون از خدا بخوان که وسیله ازدواج هرچه زودتر رو براشون فراهم کنه. و ایشون هم سر مسائلئ مثل مالی و تحصیلات و ... که حالت عارضی دارد سخت نگیرن. اینجوری دیگه از شر این افکار منفی و مزاحم راحت می شن و در بستر بسیار مناسب و پاکی می تونن به نیاز جنسیشون پاسخ بدن.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

خیلی خوب بود صحبتهای این خانم
طلبه عزیز
خودتم خوب میدونی که فقط اون دختر بنده خدارو داری به ریاضت دعوت میکنی.
ازش پرسیده بودی علت عدم ازدواجت چیه؟ خوب ادم عاقل چه فرقی میکنه اون کدوم یک از دلایل رو بیاره.چه فرقی برای تو میکنه؟ فرض کن یا خواستگار...

خیلی خوب بود صحبتهای این خانم
طلبه عزیز
خودتم خوب میدونی که فقط اون دختر بنده خدارو داری به ریاضت دعوت میکنی.
ازش پرسیده بودی علت عدم ازدواجت چیه؟ خوب ادم عاقل چه فرقی میکنه اون کدوم یک از دلایل رو بیاره.چه فرقی برای تو میکنه؟ فرض کن یا خواستگار نداره یا پول نداره یا چهره دلربایی نداره یا ... یا و یا هزاران دلیل موجه دیگه
الان چه فرقی کرد؟ هنوز بنده خدا درد میکشه و زجر و احساس گناه و احساس پوچی.کدوم یک از دلایل رو باید می آورد تا تو اروم بشی؟ چند تا سوال ازش پرسیدی که میخواستی دلیل عدم ازدواجش رو بدونی. چه فرقی میکنه آخه؟
تو خودتم خوب میدونی که جوابی برای این حس نداری. خودتم خوب میدونی که شکم گرسنه با غذا سیر میشه و شاید بشه با روزه گشنگی رو تحمل کرد ولی در آخر شکم به غذا نیاز داره. شهوت به ارضا شدن نیازمنده و با نماز صبح وشب و قبل از ظهر و بعد از ظهر کسی ارضای جسمی و روحی نمیشه.
شما خودت پیشتر جواب اون خانم رو میدونی چیه ولی آموزهای بیمارگونه ات ؛ بهت یاد دادن یه جای یه چیز رو با چیز دیگه ای عوض کنی و با مرهم تقوا به جنگ خیلی از نیازهای طبیعی بدنت بری
اون بنده خدا هم فقط درد و دل کرده وگرنه اونهم میدونه که از دست تو و امثال تو غیر از توصیه های دینی پوچ کاری بر نمیاد
حرفهای این خانم عالی بود. به زیبایی چه کنم رو به رخ شما کشیده بود . به رخ شمایی که حتی برای دردهای خودت هم درمانی نداری چه برسه به دردهای دیگران
حرف بسیار است و مجال اندک
فقط میخواستم بگم دم این خانم گرم که به بهترین صورت دردش رو توضیح داد.
قوه شهوت توی آدمهای مختلف فرق میکنه. کسانی که دم از کنترل و خوداری میزنن ؛ فقط کافیه چند ساعت حد و مرز قوه شهوت این خانم رو در خودشون حس کنن تا روزی 4 دفعه خودارضایی کنن
کسانی که دم از کنترل میزنن قظعا به اندازه این خانم میل جنسی ندارند و داشتن میل جنسی بیش از حد این خانم دست خودش نیست و مربوط میشه به ژنتیک و خوی و خصلتشون
کنار گود نشستن و گفتن لنگش کن ؛ کار آسونیه ولی کیه که بتونه خودش.......
موفق باشید و برای شما ای آخوند مغرور ؛ از خداوند عقل بیشتری رو درخواست میکنم

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
دوست عزیز تند نرو. اگر راهکار بهتری دارید بسم الله...
این موارد که عرض شد اگر عمل بشه قابل کنتروله کما اینکه خیلی ها انجام دادند و موفق شدند.

This comment was minimized by the moderator on the site

قربان ما که 17سالمونه نمیتونیم ازواج کنیم چی من یه زمانی قهرمان ورزش بودم خود ارضایی پدرمو در اوورده چول شدم همه. شرایط ازدوج ندارن..... من بای چیکار کنم 3ساله, اسیرم بخدا به. چی. متوسل شم؟؟؟؟؟ من نیاز دارم

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام علیکم
درک میکنم دوست عزیز اما قابل کنترول است و تا ازدواج با توصیه هایی که کردیم می تونید مانع اینکار بشید. مهم همت و اراده است که باید داشته باشید.

This comment was minimized by the moderator on the site

عالی بود خیلی ممنون

This comment was minimized by the moderator on the site

پاستوریزه :/

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام من عطش زیادی دارم .هیچی فایده نداره .دوس دخترمم عطش زیادی داره .باید این عطشو رفعش کنم .یه پسر 21 ساله تحمل هیچیو نداره.

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
پس عطشتون به خدا و بندگی و آینده خوب چی میشه؟
عطش شیطانی چرا؟؟!!!

This comment was minimized by the moderator on the site

من به این جمله که میگن خدا هر چیزو بگیره یه چیزی جاش میده ایمان دارم.خداوند به دختران تحمل و طاقت بیشتری در کنترل نیاز جنسی داده این حرف توسط خیلی منابع اثبات شده و چند حدیث هم در موردش هست پس به کار خدا ایراد نگیریم

This comment was minimized by the moderator on the site

چقدر اخه تحمل؟ تا کی تحمل؟ اره من میتونم تحمل کنم اما به زووووور سرگرم کردن خودم به کار خونه و کتاب و هرچی که هست. اما یه وقتایی ادم کم میاره. مخصوصا دختر. که انقدر نیاز داره به محبت واقعی. حالا نیاز جنسی نه...حداقل حداقل یه اغوش گرم که بهت آرامش...

چقدر اخه تحمل؟ تا کی تحمل؟ اره من میتونم تحمل کنم اما به زووووور سرگرم کردن خودم به کار خونه و کتاب و هرچی که هست. اما یه وقتایی ادم کم میاره. مخصوصا دختر. که انقدر نیاز داره به محبت واقعی. حالا نیاز جنسی نه...حداقل حداقل یه اغوش گرم که بهت آرامش بده. بخدا واسه خدا هییییچ کاری نداره. چشم بر هم زدی هم طول نمیکشه اگه بخواد به هممون کمک کنه اروم بشیم. من خدارو شکر میکنم که سالمم ک وضعیت خونوادگیم خوبه و دغدغه اون چیزارو ندارم. اما وااااقعا این رو هم میخوام و از ته دلم هم میخوام. دلم نمیخواد انقدر با این فکره درگیر بشم تا آخر یا تموم احساسمو از دست بدم و وقتش بگذره یا ب گناه بیفتم. دلم میخواد خیر و صلاحم زود اتفاق بیفته انشالله خیر و صلاح الهی همه خیلی زپد اتفاق بیفته و تا اون موقع خدا به ما قدرت صبر بده

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

خدا پسرا رو جوری آفریده که حداقل ماهی یکبار توی خواب ارضا میشن و جنب میشن اما ما دخترا همین تووی خواب رو هم نداریم... برعکس اونها ما ماهی یکبار که عادت ماهانه میشیم قبل از عادت به شدت میل جنسیمون بالا میره. من که خودم شبا بلند میشم بدون صدا زار...

خدا پسرا رو جوری آفریده که حداقل ماهی یکبار توی خواب ارضا میشن و جنب میشن اما ما دخترا همین تووی خواب رو هم نداریم... برعکس اونها ما ماهی یکبار که عادت ماهانه میشیم قبل از عادت به شدت میل جنسیمون بالا میره. من که خودم شبا بلند میشم بدون صدا زار میزنم با خدا حرف میزنم که بذار راحت زندگیمو بکنم این چه حسیه که قبل از پریودی به من میدی. اخه چجوری دلش میاد زجر و عذاب کسی رو ببینه که حتی یک مفر رو نداره که بغلش کنه و آغوشش بهش ارامش بده. حتی مادرمم حوصله نداره اونقدری ک من میخوام بغلم کنه.من خودارضایی نمیکنم و بهش فکرم نمیکنم اما به شدت الان نیاز دارم به حتی یک بغل ساده. و اینکه پسری که باهاش دوست هستم و قصد ازدواج داریم هم ازم دوره و نمیتونیم همدیگه رو ببینیم. همین تازگی بهم گفت که سه شب پشت سر هم جنب شده و بخاطر همین باید خودش رو با خود ارضایی تخلیه کنه. من که دیگه بزور بتونم جلوی خودمو بگیرم . بعضی وقتا دلم میخواد بمیرم. شما میگید خودارضایی افسردگی و مشکل روحی و گوشه گیری میاره . اما منی که خودارضایی نمیکنم هم انقدر از این موضوع ناراحتم که دیگه به بی حسی رسیدم نه با خونواده م حرف میزنم ن دوستام و نه نامزدم. شما که خوبین شما که دلتون پاکه واسه ما دعا کن شرایط ازدواحمون جور شه. من که راضی ام همینجوری بیاد اما خودش میگه باید قدرتمند بیام. دعا کنید شرایط اون و شرایط همه جور بشه و بتونیم با همسر الهیمون ازدواج کنیم و ارامش بگیریم و خوشبخت بشیم

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

چه مسکنی موقتیه؟؟؟

This comment was minimized by the moderator on the site

چرا درست نیست؟ روی چه حسابی دارید میگید درست نیست؟ همون جمله ای که بقیه میخونن و به عقد هم در میان ماه هم خوندیم. کشکلش دقیقا کجاست؟؟؟؟؟؟

This comment was minimized by the moderator on the site

چون اذن پدر واجب است و الا باطله عقد.

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام حاج اقا من پسری ۱۷ ساله هستم و واقعا میل جنسیم به شدت زیاده و ۱ سال بود خود ارضایی میکردم و خداروشکر ۱ ماه هست تونستم ترک کنم واقعا دیگه نمیتونم جلو خودمو بگیرم چیکار کنم اخه شما بگو

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
غالبا علت شهوت عوامل بیرونی مثل فیلم و عکس و حرفای خاص است که اگر دوری کنید تاثیر زیادی دارد. در این لینک توضیحاتی دادم که عمل کنید حتما موثر خواهد بود:

http://www.t-pasokhgoo.ir/%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%88-%D8%AE%D8%A7%D9%86%...

سلام
غالبا علت شهوت عوامل بیرونی مثل فیلم و عکس و حرفای خاص است که اگر دوری کنید تاثیر زیادی دارد. در این لینک توضیحاتی دادم که عمل کنید حتما موثر خواهد بود:

http://www.t-pasokhgoo.ir/%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%88-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87/%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C-%D9%88-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C/239-%D8%B9%D9%85%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%A1-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%85-%D8%B1%D9%88-%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D9%87-%DA%86%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D9%86%D9%85%D8%9F.html

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام حاج اقا همسرم تمایل جنسی بالایی داره منم هم بصورت عادی هردفعه که خواسته نیازهاشو برطرف کردم اما ی وقتایی واقعا خسته میشم موندم چکارکنم انقدر هم دوسشدارم که نمیتونم به خواسته هاش نه بگم:(

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
کمی طبع خود رو گرمتر کنید و همسرتون هم توجیح شوند که افراط در این کار نباید داشته باشند چون ممکنه مضرر باشد.

This comment was minimized by the moderator on the site

:زن اصلا به مرد تمایل نداره میل جنسیشم خیلی کمه

This comment was minimized by the moderator on the site

ممنون خوب بود

This comment was minimized by the moderator on the site

باسلام.با پسری برای ازدواج هستم ..ولی فعلا امادگی ندارن ..از طرفی فشار جنسی روشونه ..و من نمیخوام الان رابطه داشته باشم چیکار کنم؟

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
باید مانع بشید چون پسرا به اسم ازدواج نیازهاشون رو بر طرف می کنند و در آخر کنار میکشند و میگن به درد هم نمیخوریم و ...

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام من یه پسر بیست ساله هستم و شهوتم فوقالعاده زیاده از همان سن بلوغ یکسره بدون اینکه کم بشه واقعا منو داغون کرده هرکاری برای ترک خودارضایی میکنم فاییده نداره اعتماد بنفس خود رو از دست دادم کلا داغون شدم بنظرتون راه چاره چیست؟ممنون میشم جواب بدین

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
غالبا علت شهوت عوامل بیرونی مثل فیلم و عکس و حرفای خاص است که اگر دوری کنید تاثیر زیادی دارد. در این لینک توضیحاتی دادم که عمل کنید حتما موثر خواهد بود:

http://www.t-pasokhgoo.ir/%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%88-%D8%AE%D8%A7%D9%86%...

سلام
غالبا علت شهوت عوامل بیرونی مثل فیلم و عکس و حرفای خاص است که اگر دوری کنید تاثیر زیادی دارد. در این لینک توضیحاتی دادم که عمل کنید حتما موثر خواهد بود:

http://www.t-pasokhgoo.ir/%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%88-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87/%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C-%D9%88-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C/239-%D8%B9%D9%85%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%A1-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%85-%D8%B1%D9%88-%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D9%87-%DA%86%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D9%86%D9%85%D8%9F.html

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

آقا شما نفست از جای گرم بلند میشه. میگه نمیتونم ازدواج کنم میگی چرا نمیتونی؟ بکن بکن! :| نمیتونه حاج اقا به من و شما هم ربط نداره چرا. تا کی سرکه بخوریم؟ تا کی گرمی نخوریم؟ تا کی ورزش کنیم؟ اه!

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام. 33 سال دارم و از سن 14 سالگی دچار خودارضایی شدم و تا الان نتونسم ترک کنم. تا بحال خواستگار نداشتم با اینکه به قول شما همه جا علنی مطرح کردم که شرایط ازدواج رو دارم و اگر موردی باشه حتماً بررسی می کنم. به خیلی ها سپردم بهم معرفی کنن اما...

سلام. 33 سال دارم و از سن 14 سالگی دچار خودارضایی شدم و تا الان نتونسم ترک کنم. تا بحال خواستگار نداشتم با اینکه به قول شما همه جا علنی مطرح کردم که شرایط ازدواج رو دارم و اگر موردی باشه حتماً بررسی می کنم. به خیلی ها سپردم بهم معرفی کنن اما هیچکدوم منجر به ازدواج نشده چون اکثراً ظاهر خیلی زیبا می خوان و من معمولی هستم.
فکر میکردم وقتی توی خونه بیکار هستم از تنهایی میرم سراغش ولی چند سالی هست که سرکار می رم و فوق العاده استرسم زیاد شده و حتی مجبورم اضافه کار وایسم و این باعث شده بیشتر از گذشته خودارضایی داشته باشم.
خودارضاییم به این صورته که بیشترش فکری هست و اصلاً دستورزی نمی کنم فقط خودمو منقبض می کنم و پاهامو به هم نزدیک می کنم.
هزار بار تصمیم به ترک گرفتم اما روز از نو روزی از نو! میترسم آخرش بعد از عمری که خدا ازدواج قسمتم کنه میترسم یهو متوجه بشم که هیچ میلی به برقراری ارتباط جنسی با همسرم ندارم و به این خودارضاییم عادت کرده باشم!!

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام و ادب
شما که از ضررها و آسیب اینکار اطلاع دارید باید همت کنید به ترک و هیچ چیزی بیشتر از همت و اراده قوی تاثیر در ترک ندارد.
به دستورات و نکات بالا که اشاره کردیم اگر عمل کنید حتما ترک خواهید کرد.

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام و عرض ادب خدمت شما
من و خانمم 1 ساله ازدواج کردیم منو همسرم خیلی هم دیگرودوست داریم و تو مسائل زناشویی مون هم مشکلی نداریم فقط یه سوال دارم که میخواستم بدونم تازگیا زمانی که خانمم تحریک میشه به شدت احساس تشنگی میکنه انگار که کلی راه رفته و...

سلام و عرض ادب خدمت شما
من و خانمم 1 ساله ازدواج کردیم منو همسرم خیلی هم دیگرودوست داریم و تو مسائل زناشویی مون هم مشکلی نداریم فقط یه سوال دارم که میخواستم بدونم تازگیا زمانی که خانمم تحریک میشه به شدت احساس تشنگی میکنه انگار که کلی راه رفته و بدنش فقط مایعات میخواد خوشحال میشم راهنمایی کنین

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
با پزشک مشورت کنید.مشکل خاصی نیست.

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام ...من نظراتم ارسال نمیشه

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام حاجی اقا.از میل شدید جنسی دارم دیوونه میشم.دارم ازدواج میکنم اما 1سال دیگه طول میکشه.ولی این تحریک شدن های من ازلحاظ جسمی مشکل پیشم میاره؟؟چندبار خواستم خودارضایی رو ترک کنم اما نتونستم بااینکه حافظ قرانم.عذاب وجدان شدید دارم.دارم روانی...

سلام حاجی اقا.از میل شدید جنسی دارم دیوونه میشم.دارم ازدواج میکنم اما 1سال دیگه طول میکشه.ولی این تحریک شدن های من ازلحاظ جسمی مشکل پیشم میاره؟؟چندبار خواستم خودارضایی رو ترک کنم اما نتونستم بااینکه حافظ قرانم.عذاب وجدان شدید دارم.دارم روانی میشم.همش فکرمیکنم این مایعی که از من میاد باعث نازاشدنم میشه..نمیدونم چکارکنم

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
شما تو دوران عقد هم می تونید با همسرتون رابطه و همدیگه رو ارضا کنید.
علت شهوت عوامل بیرونی هست که شما باید اونها رو کنار بزارید و با خدا و قرآن بیشتر مانوس بشید.
کنترول شهوت سخته اما شدنی هست.

This comment was minimized by the moderator on the site

حاجی نفست از جای گرم بلند میشه من یه زنم تازه متاهلم هستم هر کاری بگید. کردم شوهرم فقط پا فیلم سوپر و هیچ منو نمیبینه اشوه ناز هر کاری کردم نشد جداشم ابروم میره خیانت کنم میگن خراب فیلم ببینم میگن گناه بمیرم میگن خود کشی ای خدا این مرامه تو خودت...

حاجی نفست از جای گرم بلند میشه من یه زنم تازه متاهلم هستم هر کاری بگید. کردم شوهرم فقط پا فیلم سوپر و هیچ منو نمیبینه اشوه ناز هر کاری کردم نشد جداشم ابروم میره خیانت کنم میگن خراب فیلم ببینم میگن گناه بمیرم میگن خود کشی ای خدا این مرامه تو خودت این حسو بزاری خودتم همه درارو ببندی

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
مشکل شما اینه که قبل ازدواج تو انتخاب همسر دقت نکردید. اینکه ملاک برای تعیین همسر مشخص شده و گفته شده با ایمان باشه و تحقیق کنید و ... برای همینه که به این مشکلات نخورید.

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام من هم دقیقا شرایط شهوتیم مثل همین خانوم 23 سالست و 23 سالمم هست و مشکلی که دارم مشکل معلولیت جسمی حرکتی دارم به خاطر این موضوع خواستگار ندارم باید چه کنم؟

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
باید بسپارید کسی که شرایط مثل شما رو داره بیان خواستگاری و یا خانواده تان باید توجیه باشند که اگر دائم نمی توانید حداقل موقت ازدواج کنید.

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام حاج آقا من موفق به ترک کردن شدم و خیلی هم آسون بود و راحت
هرکی خیلی سخته براش روزی 200 آیه قرآن بخونه و تمام نماز هاش رو سروقت بخونه و همیشه در هر فرستی صلوات بفرسته و سنگین ورزش بکنه.پیشنهاد می کنم ماهی یه بار قرآن رو دور بکنه که صد در صد...

سلام حاج آقا من موفق به ترک کردن شدم و خیلی هم آسون بود و راحت
هرکی خیلی سخته براش روزی 200 آیه قرآن بخونه و تمام نماز هاش رو سروقت بخونه و همیشه در هر فرستی صلوات بفرسته و سنگین ورزش بکنه.پیشنهاد می کنم ماهی یه بار قرآن رو دور بکنه که صد در صد در هزار می تونه ترک بکنه بی هیچ سختی
واقعا ممنونم حاج آقا خدا خیرتون بده

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

یعنی میفرمایید زندگیمونو تعطیل کنیم واسه ترک خود ارضایی؟
دست بردار دوست من
این که خودش ضررش بیشتر

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
خدا رو شکر

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام من متاهل هستم برای تحصیل به شهر دیگه ای رفتم و نمی تونم همسرم بیارم باید چکار کنم

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
باید زود به زود به شهرتون برگردید و خویشتن دار باشید و وسوسه شیطان رو نخورید.

This comment was minimized by the moderator on the site

حاج آقا هیچ کودوم از این راه هایی که شما نوشتید فایده نداره . نه اینکه حرف شما باشه پیشنهاد خیلی هاس ولی بی فایدس . من از شدت میل جنسی دل درد میگیرم و هیچ راهی نیست یا تخلیه که گناه داره یا درد
ازدواج هم که باید هفت خوان رستم رو گذروند . این...

حاج آقا هیچ کودوم از این راه هایی که شما نوشتید فایده نداره . نه اینکه حرف شما باشه پیشنهاد خیلی هاس ولی بی فایدس . من از شدت میل جنسی دل درد میگیرم و هیچ راهی نیست یا تخلیه که گناه داره یا درد
ازدواج هم که باید هفت خوان رستم رو گذروند . این آقایی که گفت داروی کاهش میل جنسی هست بگه کجا هست بریم بگیریم والا دکتر که نمیده هر چی بهش میگم

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
مطمئن باشید درست عمل کنید فایده داره. چون دوستانی تلاش کردند و موفق شدند

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام، من الان این مطلبو خوندم، ولی منم این مشکلو دارم، دوساله ازدواج کردم . سال اول ک عقد بودیم همسرم از لحاظ جنسی بسیار خوب بود و شایدم گاهی خسته میشدم از دستش اما الان دیگه اینجور نیس،هفته ای یکبار و شاید دوهفته یکبار،اما من میل جنسیم زیاده و...

سلام، من الان این مطلبو خوندم، ولی منم این مشکلو دارم، دوساله ازدواج کردم . سال اول ک عقد بودیم همسرم از لحاظ جنسی بسیار خوب بود و شایدم گاهی خسته میشدم از دستش اما الان دیگه اینجور نیس،هفته ای یکبار و شاید دوهفته یکبار،اما من میل جنسیم زیاده و نمیتونم تحمل کنم،بیشتر اوقات گریه میکنمو عصبی هستم، باهاش صحبت کردم ولی هردفه ماراحت میشه میگه نگو اینحرفو،ازلحاظ عاطفی خیلی بهم‌نزدیکیم،خیلی همو دوس داریم ولی کم کم دارم نسبت بهش سرد میشم، دوبار خودارضایی کردم، گاهی فکرای بدی ب ذهنم میرسه، ازینکه هی بهش التماس کنم بدم میاد برای همین ازش فاصله میگیرم تا خودم کمتر اذیت بشم، نمیدونم چیکار کنم... میدونم راهی نیس ولی حداقلش اینه ک اینجا مینویسمو دردل میکنم..

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
باید دید علتش چیه و شاید نوع رابطه باعث سردی ایشون شده.
غذا و میوه و ... گرمی بدید بخورند.

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام حاج اقا من ی خانم متاهل هستم خودم خیلی به مسائل جنسی علاقه دارم ولی همسر اصلادتوجه ندارههمه کار کردم تا راضی باشه ولی هربار با توهین به من وعملم .منو دچار عذاب وجدان کرده همش فک میکنم ادم بدی هستم .لطفا کمکم کنید

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
مطمئنا حق با شماست و آدم بدی هم نیستید و همسرتون دارند اشتباه می کنند. این نیاز در زن و شوهر به نحو احسن باید پاسخ داده شود.
باید بیشتر توضیح دهید که در چه حد توجه نداره و خواسته های شما چیه؟
بهتره راضیشون کنید به مشاوره حضوری در شهر خودتون .

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
تاجایی که من میدونم اسلام با رهبانیت مخالفه. تنها راه خودارضایی نکردن ازدواجه و نه رهبانیت پیشه کردن. متاسفانه در سایتها دیده میشه داروهای کاهش میل جنسی جوانان از طرفی خیلی جاها دیده میشه داروهای افزایش میل جنسی سالمندان!!! درست بر خلاف...

با سلام
تاجایی که من میدونم اسلام با رهبانیت مخالفه. تنها راه خودارضایی نکردن ازدواجه و نه رهبانیت پیشه کردن. متاسفانه در سایتها دیده میشه داروهای کاهش میل جنسی جوانان از طرفی خیلی جاها دیده میشه داروهای افزایش میل جنسی سالمندان!!! درست بر خلاف طبیعت خداوند، بر خلاف فطرت مثل قوم لوط. یعنی اگر اینطوری پیش بره میشه مثل قوم لوط. پیچیده سازی زندگی توسط سیستم شیطانی حاکم بر جهان، ترویچ آرزوگرایی در جامعه توسط حکومت با تاسیس مقدار بسیار زیادی دانشگاه در کشور باعث شده که جوانان دچار بیکاری کاذب شوند و کار نکنند و یا شراکت کاری نداشته باشند. لذا مجرد می مونند و فوقش خودارضایی نمی کنند و بعد احساس می کنن قدیس هستن!!!! من خودم همه همکلاسای دانشگام بجای همکاری برای تاسیس کارگاه و با کار گروهی برای امرار معاش به دنبال آرزوهای خود به خارج از کشور رفته اند!!! و مجرد و تنها زندگی می کنند. کی این ها رواج داده!!! گی گفته محرد آرزوگرا اگر خودارضایی پیشه نکند پاک است!!! دلیل مشخصی برای عدم ازدواج نیست. اگر گرانی هست دلیلش خودمونیم چون سیستم امرار معاشمان سرمایه داری آنهم از نوع ربوی است. بعد دلمون خوشه مثلا یکماه خود ارضایی نکردیم!!!! دختران مجرد دور از خانواده خود در شهر ها و کشورهای مختلف جهان پخش اند آخه این زندگی فطریه!!!!

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

داروش کجاس برادر بریم بگیریم

This comment was minimized by the moderator on the site

من میخوام برای همیشه از دست شهوت بشم. میخوام خودمو عقیم کنم

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
راه های بهتر و راحتری هم هست.

This comment was minimized by the moderator on the site

من بعد از سه هفته كه به دليل توبه خود ارضايي نكردم امروز خيلي بهم فشار جنسي وارد شد خواستم بپرسم خودارضايي در حال حاضر كه خيلي فشار روم هست اشكال ندارد يا گناه است

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
بله گناه هست و این فشار رو با دو رکعت نماز مستحبی و زیارت عاشورا و صد صلوات از بین ببرید.

This comment was minimized by the moderator on the site

سلامی دوباره حاج آقا.می شه بگید چی رو توضیح بدم؟
حاج آقا من همیشه اراده به ترک کردن ردم و یه بار 11 روز ترک کردم اما زمانی فعال شده باشه کاری نمی شه کرد من هم شدیدا اراده و اعتماد به نفسم ضعیفه.نمتونم به مادر پدر م بگم هرگز.برنامه ورزشی برای...

سلامی دوباره حاج آقا.می شه بگید چی رو توضیح بدم؟
حاج آقا من همیشه اراده به ترک کردن ردم و یه بار 11 روز ترک کردم اما زمانی فعال شده باشه کاری نمی شه کرد من هم شدیدا اراده و اعتماد به نفسم ضعیفه.نمتونم به مادر پدر م بگم هرگز.برنامه ورزشی برای خودم چیدم و قراره برم باشگاه دعا کنید حل بشه.
درباره دوستم چی رو توضیح بدم؟دوستم مجازیه و نمی دونم کیه و حتی صداشو نشنیدم و شماره اشم ندارم.چند بار استخاره کردم و جواب این بود که خوبه بمونم.اما به خحودم برای استخاره اعتماد ندارم من دوست دارم یه اغدم پاک مثل شما کمکم بکنه.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
ان شالله که تلاش کنید موفق خواهید شد و با نزدیک شدن به خدا اراده و همت خودتون رو بالا ببرید.
استخاره اینجا اصلا درست و جاش نیست.

This comment was minimized by the moderator on the site

متشکرم حاج آقا

This comment was minimized by the moderator on the site

بسیار جالب و مفید بود
موفق باشید

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام حاجاقا بابت راهنماییتون ممنون من تا همین دو روز پیش خودارﺽایی میکردم و یه مشکلی شده بود ولی امشب تصمیم گرفتم تسلط روی نفسم داشته باشم،یه دنیا ممنون،انشاالله هرچی خواستین خدا بتون بده

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
خواهش میکنم. ان شالله که می تونید موفق بشید و بر شیطان مسلط شوید.

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام 15 سالمه حاج آقا .من حدود دو ساله این کاری می کنم منظورم استمناع هستش .بارها به ترک اون اقدام کردم .اما نیازم فعال شده و غیر کنترل می باشد.لطفا راهنمایی درست و حسابی بکنید من همه راه هارو رفتم .مطمعنم اگه از قبل این جوری شدنم اگه دوست دختر...

سلام 15 سالمه حاج آقا .من حدود دو ساله این کاری می کنم منظورم استمناع هستش .بارها به ترک اون اقدام کردم .اما نیازم فعال شده و غیر کنترل می باشد.لطفا راهنمایی درست و حسابی بکنید من همه راه هارو رفتم .مطمعنم اگه از قبل این جوری شدنم اگه دوست دختر داشتم هیچ وقت بفکر شهوت نمی افتادم هیچ وقت.من ب این مشکل دچار شدم ولی مطمنا از نسل من به بعد همه بدون هیچ مشکلی با دخترا د وست می شن و.... . حالا منو راهنمایی کنین.یه دوست دارم به اسم آرشام اگه می شه استخاره کنید ببینم در صلاحه که ترکش کنم یا نع؟اینکار رو حتما بکنید ممنون حاج آقا به امید روزی که من بتوانم و ترک کنم و حاجی بشم البته باز نمی رم اونجا:( بوخداااااا ممنون
آرشام=پسری15ساله که اختلاف طبقاتی خونوادگی زیادی باهام داره-دینش اسلام و مسیحیت یجا-همیشه پشتمه و عاشقشم

اگ بی ربط بود ببخشید حتما استخارو رو بکنید

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
برای ترک این گناه لینک پایین رو بخونید و همت و تلاش و اراده داشته باشید ترک می کنید.
ربطی هم به دوست دختر داشتن نداره و داشتید هم این مشکل می تونست باشه مثل خیلی ها که دارند.
استخاره اینجا درست نیست. توضیح بدید تا راهنمایی کنم.

This comment was minimized by the moderator on the site

با عرض سام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم سایت و دوستانی که تلاش میکنن تا خیلیا رو از گمراهی نجات بدن..
من 32 سالم هست مجردم شرایط ازدواج ندارم فعلا انشا الله سال بعد میخوام ازدواج کنم.. درگیر این بیماری شدم هفته ای این کار انجام میدم زود تحریک...

با عرض سام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم سایت و دوستانی که تلاش میکنن تا خیلیا رو از گمراهی نجات بدن..
من 32 سالم هست مجردم شرایط ازدواج ندارم فعلا انشا الله سال بعد میخوام ازدواج کنم.. درگیر این بیماری شدم هفته ای این کار انجام میدم زود تحریک میشم زمان انزالم کم شده این مسعله تو ازدواجمم مشکل ایجاد میکنه لطفا بگید که چطوری این عمل ترک کنم بعدش اگه ترک کنم مدت زمان نزدیکیم مث سابق میشه یا خیر یعنی به حالت طبیعی برمیگرده؟ایا دارویی هست که تو این راه کمکم کنه؟؟چون مسایل جنسی تو زندگی زناشویی خیلی تاثیر....لطفا منو راهنمایی کنید با سپاس;)

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
در این لینک توضیحات کاملی دادم بخونید ان شالله با همت و تلاشتون کنترول می کنید. اگر ترک کنید مشکلات حتما حل می شود:


http://t-pasokhgoo.ir/index.php?option=com_content&;view=article&id=239:%D8%B9%D9%85%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%85%D9%...

با سلام
در این لینک توضیحات کاملی دادم بخونید ان شالله با همت و تلاشتون کنترول می کنید. اگر ترک کنید مشکلات حتما حل می شود:


http://t-pasokhgoo.ir/index.php?option=com_content&;view=article&id=239:%D8%B9%D9%85%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%A1-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%85-%D8%B1%D9%88-%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D9%87-%DA%86%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D9%86%D9%85%D8%9F&catid=319:%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C-%D9%88-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C&Itemid=857

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام نوجوانی هستم 15 ساله حدودا 3 سال هست خود ارضایی می کنم وقتی عوارضو خوندم واقعا ترسیدم چون بعضی عوارض مثل سرطان پروستات منو نگران می کرد می خواستم بدونم اگه ترک کنم دیگه سرطان پروستات نمیگیرم یا اینکه دیر شده؟ترو خدا جواب بدید خیلی نگرانم

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
ترک کنید و ان شالله هیچ خطری گریبانگیر شما نخواهد شد.

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام و خسته نباشید خدمت طلبه محترم.
فرض کنید دانش اموزی به نزد من مشاور می آید و میگوید میخواهم رتبه یک کنکور شوم.من برنامه حدود 18 ساعت در روز برای او تنظیم میکنم و میگویم با عمل به ان قطعا سعادتمند میشوی و رتبه ای که میخواهی حاصل میشود.دانش...

سلام و خسته نباشید خدمت طلبه محترم.
فرض کنید دانش اموزی به نزد من مشاور می آید و میگوید میخواهم رتبه یک کنکور شوم.من برنامه حدود 18 ساعت در روز برای او تنظیم میکنم و میگویم با عمل به ان قطعا سعادتمند میشوی و رتبه ای که میخواهی حاصل میشود.دانش اموز میرود و از عهده انجام این برنامه عاجز میماند(از قبل هم معلوم بود چنین میشود)و نتیجه ای بسیار بدتر (با وجود عمل به حدود دو سوم برنامه مثلا ... )از کسی که برنامه معقول تری دارد میگیرید.
حقیقت دین ما نیز همین است.متاسفانه دین ما سرشار از ضعف و کاستی هایی است که هیچکس حاضر نیست بپذیرد.برنامه ای عجیب که قطعا میانگین مردم قادر به انجام ان نیستند و قطعا در این دنیا و ان دنیا شکست خورده و مغموم خواهند بود.
هرچند در مورد کشور داری-نظام مالی و ... نیز وضع مشابه است اما به طور خاص در مورد مسائل جنسی که واقعا در شادابی و پویایی کاری و اخلاق جامعه(اگر قبول داشته باشید) نقش دارد،در قرآن ایات بسیار کم (و ناکارآمدی) در مورد آن بیان شده بنابراین بهتر است به نظر کارشناسان جامعه شناس و پزشکان محترم مراجعه شود و به جای دادن این راهکار های عجیب و غریب اشاره شده در بالا(که قطعا بیشتر افراد در ان شکست خواهند خورد) به دنبال راهکارهای معقول تری برویم تا ازین عقب افتادگی فرهنگی-علمی-اجتماعی که دچار هستیم رها شویم و الکی برای مردم گناه تراشی نکنیم.
مشاهده میکنید نتیجه ایدئولوژی جنسی اسلام(البته چیزی که شما دوستان محترم مبلغ ان هستید) این جامعه است.ایا این جامعه مطلوب شماست؟
پ.ن.1:به نظر من قرآن کتابی بدون تحریف و توحیدی است که نباید این جور مسائل را در ان جست و جو کرد.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
دوست عزیز
اولا مثالتون اولا غلط و نتیجه اون هم اشتباه هست که بخاطر وضوح آن توضیح نمی دهم.
ثانیا این نکاتی که بالا عرض شد ربطی به اسلام و مبلغ بودن ما ندارد بلکه همون توصیه هایی است که پزشکان و متخصصان مشاوره ارائه می دهند.
ثالثا در غرب...

با سلام
دوست عزیز
اولا مثالتون اولا غلط و نتیجه اون هم اشتباه هست که بخاطر وضوح آن توضیح نمی دهم.
ثانیا این نکاتی که بالا عرض شد ربطی به اسلام و مبلغ بودن ما ندارد بلکه همون توصیه هایی است که پزشکان و متخصصان مشاوره ارائه می دهند.
ثالثا در غرب مشکلات به مراتب خیلی بیشتر از ایران هست و کمی منطقی به قضایا نگاه کنید.
این جامعه ایدولوژی غرب هست متاسفانه و آنچه عمل نمی شود گفته قرآن و اهل بیت اسا الا شاذ و ندر.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام خسته نباشید اینکه میگید با شکم پر نخوابید یا ورزش کنید چیزی که در هر سایتی هست و کاری کلیشه ای هست اگه میشه معجونی گیاهی یا مخلوطی برای ریختن اطراف ناحیه تناسلی معرفی کنید تا باعث کاهش شهوت شود من خودم پسر 21ساله هستم و نمیتوانم ترک کنم واز...

سلام خسته نباشید اینکه میگید با شکم پر نخوابید یا ورزش کنید چیزی که در هر سایتی هست و کاری کلیشه ای هست اگه میشه معجونی گیاهی یا مخلوطی برای ریختن اطراف ناحیه تناسلی معرفی کنید تا باعث کاهش شهوت شود من خودم پسر 21ساله هستم و نمیتوانم ترک کنم واز بس از این حرفا شنیدم خسته شدم نمیدونم چکار کنم ؟ خسته شدم از این زندگی. منتظر جوابم با تشکر

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
دوست عزیز کلیشه ای نیستند و اگر کامل عمل کنیم مشکل تا حد زیادی حل می شود.
چنین معجونی نداریم اما می توانید از خورد و خوراک سرد استفاده کنید.

This comment was minimized by the moderator on the site

دوستانی که میخوان شهوت رو کنترل کنن باید مواظب ورودی ها باشن. از جمله چشم و شکم بخصوص!
پر کردن شکم به نظر من یکی از اصلی ترین عوامل تحریک سریع شهوات هست.
هچنین موقع خواب تا حد امکان رو به بالا بخوابیم.
کنترل فکر . تا فکرمون خواست در این موارد به...

دوستانی که میخوان شهوت رو کنترل کنن باید مواظب ورودی ها باشن. از جمله چشم و شکم بخصوص!
پر کردن شکم به نظر من یکی از اصلی ترین عوامل تحریک سریع شهوات هست.
هچنین موقع خواب تا حد امکان رو به بالا بخوابیم.
کنترل فکر . تا فکرمون خواست در این موارد به کنکاش و تخیل پردازی بره فکر رو به یک چیزه دیگه منحرف کنیم.
متاسفانه ما الان تو دورانی زندگی میکنیم که انجام کار گناه از انجام کار خیر راحتتر شده !

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

به نظر من اعتیاد جنسی و شهوت یه بیماری فکری است که با ارتباط جنسی و ازدواج مهار نمیشه
تجربه من اینو میگه

This comment was minimized by the moderator on the site

اگه از من میشنوی به کسی که اعتیاد جنسی داره پیشنهاد ازدواج را نده چون دختر مردم را بیچاره میکنه اول باید با این بیماری مبارزه کنه و هوشیاریش به دست بیاد بعد بره سمت ازدواج

This comment was minimized by the moderator on the site

من مخالفم چون هرکاری کردم بازم نمیتونم خودموکنترل کنم وخودارضایی میکنم

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
مطمئن باشید نخواستید و الا می تونستید.اراده خودتون رو قوی کنید.

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام. من هم مثل این دختری که پرسش را مطرح کرده بود میل جنسی بالایی دارم و اگرچه خیلی مقید هستم اما متاسفانه خیلی بیشتر از ایشون مرتکب گناه میشم با این فرق که بنده 19سالم هست. با پسری قصد ازدواج داریم هر دو ما مقیدیم و از حدود شش ماه پیش قصد داریم...

سلام. من هم مثل این دختری که پرسش را مطرح کرده بود میل جنسی بالایی دارم و اگرچه خیلی مقید هستم اما متاسفانه خیلی بیشتر از ایشون مرتکب گناه میشم با این فرق که بنده 19سالم هست. با پسری قصد ازدواج داریم هر دو ما مقیدیم و از حدود شش ماه پیش قصد داریم ازدواج کنیم اما مادر پسر پا پیش نمیزارن بخاطر اینکه پسرشون همسن من هست و مشکلاتی مثل شغل و سربازی! از طرفی این نیاز و به گناه افتادن داره دیوونم میکنه و از طرف دیگه اصلا نمیخوام با کسی غیر از ایشون ازدواج کنم و مجبورم صبر کنم تا مادرش راضی بشه....واقعا نمیدونم چه کار کنم!؟

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
این رابطه شما به جهات متعدد درست نیست و نباید خودتون رو وابسته به این آقا کنید. طبیعتا دوستی با او و حرف زدن ها و موارد دیگه باعث تحریک بیشتر شما میشه که توصیه میکنم ازش دور بشید تا زمان ازدواج.

This comment was minimized by the moderator on the site

آیا انجام ایت کارها اجباری نیست و چقدر زمان در شبانه روز می طلبد و اصلا در بلند مدت امکان پذیر است . بنظرم اینها نسخه های کلیشه ای و تکراری است و بایستی راهکارهای ازدواج را برای قشر جوان ایجاد نمود تا آنها سریعتر و راحت تر ازدواج نمایند تا از...

آیا انجام ایت کارها اجباری نیست و چقدر زمان در شبانه روز می طلبد و اصلا در بلند مدت امکان پذیر است . بنظرم اینها نسخه های کلیشه ای و تکراری است و بایستی راهکارهای ازدواج را برای قشر جوان ایجاد نمود تا آنها سریعتر و راحت تر ازدواج نمایند تا از بروز اینگونه مفاسد جنسی جلوگیری شود . جوان وقتی شغلی ندادرد و فاقد درامد هست و امکان ازدواجش وجود ندارد پس از راه دیگری تامین نیاز جنسی مینماید و پس واقع بین باشیم و ریشه های هرز و سرطانی را قطع کنیم تا بهار جوانی به خوشی سپری شود و لاغیر . ثانیا عواقب گناهان احتمالی از فساد جنسی بر عهده کیست ؟؟؟...

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
بله بهترین راهکار ازدواج هست که ما هم ذکر کردیم اما متاسفانه بزرگترین مانع در ازدواج بعد از شغل و درآمد خود خانواده ها هستند با سختگیری های شدید و توقعات بالا که کمر پسر رو خم میکنه.
راه کنترول همین هاست و کلیشه ای نیست چون غیر اینها نمی...

با سلام
بله بهترین راهکار ازدواج هست که ما هم ذکر کردیم اما متاسفانه بزرگترین مانع در ازدواج بعد از شغل و درآمد خود خانواده ها هستند با سختگیری های شدید و توقعات بالا که کمر پسر رو خم میکنه.
راه کنترول همین هاست و کلیشه ای نیست چون غیر اینها نمی شود کنترول کرد.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

من 12 ساامه و شهوت اذیتم میکنه چیکار کنم؟؟

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
در این لینک توضیحات کاملی دادم بخونید ان شالله با همت و تلاشتون کنترول می کنید:

http://t-pasokhgoo.ir/index.php?option=com_content&;view=article&id=239:%D8%B9%D9%85%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%A1-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%...

با سلام
در این لینک توضیحات کاملی دادم بخونید ان شالله با همت و تلاشتون کنترول می کنید:

http://t-pasokhgoo.ir/index.php?option=com_content&;view=article&id=239:%D8%B9%D9%85%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%A1-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%85-%D8%B1%D9%88-%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D9%87-%DA%86%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D9%86%D9%85%D8%9F&catid=319:%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C-%D9%88-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C&Itemid=857

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام من پسر هستم 27 سالمه.4 ساله با یه زن متاهل رابطه دارم ...الان به خاطر مسائل کاری ازش دورم کلافه شدم نمیدونم چکار کنم.دوس دارم با یه دختر دوست شم ولی هر کی سر راهم قرار میگیره زن متاهله .این قضیه منو کلافه کرده دیگه نمیخوام همچین رابطه ای...

سلام من پسر هستم 27 سالمه.4 ساله با یه زن متاهل رابطه دارم ...الان به خاطر مسائل کاری ازش دورم کلافه شدم نمیدونم چکار کنم.دوس دارم با یه دختر دوست شم ولی هر کی سر راهم قرار میگیره زن متاهله .این قضیه منو کلافه کرده دیگه نمیخوام همچین رابطه ای داشته باشم.از زنهای صیغه ای هم میترسم اونا اکثرا مریض هستن.خودمم به خاطر یه سری مشکلات نمیتونم ازدواج کنم.موندم باید چکار کنم.راهی هست از این وضعیت خلاص بشم.منو راهنمایی کنید.خواهش میکنم توهین نکنید ممکنه واسه هرکسی پیش بیاد بنابر این قضاوت نکنید.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

امام صادق ـ علیه السلام ـ فرمود:
«در زمان حضرت موسی ـ علیه السلام ـ مردی با زنی زنا کرد وقتی به خانه خویش آمد، مردی را با زن خود دید، آن مرد را نزد حضرت موسی آورد و از او شکایت کرد. در آن لحظه جبرئیل بر آن حضرت نازل شد و گفت: هر کس به ناموس...

امام صادق ـ علیه السلام ـ فرمود:
«در زمان حضرت موسی ـ علیه السلام ـ مردی با زنی زنا کرد وقتی به خانه خویش آمد، مردی را با زن خود دید، آن مرد را نزد حضرت موسی آورد و از او شکایت کرد. در آن لحظه جبرئیل بر آن حضرت نازل شد و گفت: هر کس به ناموس دیگران تجاوز کند به ناموسش تجاوز کنند. حضرت موسی به آن دو فرمود: با عفت باشید تا ناموستان محفوظ بماند.» فروع كافی،‌ج 5، ص 553.

لَا تَزْنُوا فَتَزْنِيَ نِسَاؤُكُمْ وَ مَنْ وَطِئَ فِرَاشَ امْرِئٍ مُسْلِمٍ وُطِئَ فِرَاشُهُ كَمَا تَدِينُ تُدَانُ يعني زنا نكنيد، تا ديگران با زنان و همسران تان زنا نكنند. هر كس پاى در رختخواب مسلمانى نهد،( كنايه از اين كه هر كسي از ناموس ديگران لذت جويي كند) پاى در بسترش نهاده مى‏شود. هر گونه (با دختر و ناموس مردم ) رفتار كنى، همان گونه با تو رفتار مى‏شود.
شيخ كليني، الكافي، دار الكتب الاسلاميه، تهران، ش 1365، ج 5 ، ص 553.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام به طلبه بزرگوار
میخواستم بگم من نقض همین مورد رو بسیار دیدم.
دلیلش چیه؟
اگه میشه در مورد مجازات زناکار در آخرت هم روایتی دارید بزارید.

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
نقض یعنی دقیقا چطور؟ خیلی مواقع چنین خیانت هایی هست و شما بی اطلاعید و ندانشتن شما دلیل بر نقض نمی شود.
در این لینک روایات مجازات این عمل رو نوشتم بخونید:

http://www.t-pasokhgoo.ir/%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D9%82%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%B9%D8...

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام و خسته نباشید خدمت شما
من جوانی هستم 20 ساله مجرد از دبیرستان تا کنون مبتلا به خودارضایی بودم اوایل خیلی خفیف و معمولی ولی هر چی که جلوتر رفت بدتر شد تا اینکه اعتیاد به فیلمهای مستهجن هم این اواخر به اون اضافه شده.ماه رمضون رو هم نتونستم...

سلام و خسته نباشید خدمت شما
من جوانی هستم 20 ساله مجرد از دبیرستان تا کنون مبتلا به خودارضایی بودم اوایل خیلی خفیف و معمولی ولی هر چی که جلوتر رفت بدتر شد تا اینکه اعتیاد به فیلمهای مستهجن هم این اواخر به اون اضافه شده.ماه رمضون رو هم نتونستم طاقت بیارم ولی بازم رفتم سمت این عمل.از یک طرف نگرانم چون همش منتظر بودم ماه رمضون بیاد تا جبران گذشته کنم ولی از یه طرف این ماهو از دست دادم.خیلی اعصابم خرده با خانوادم که صحبت کردم مثه اینکه قراره 10 یا 15 سال دیگه ازدواجو مطرح کنن.
به من رفتن پیش روانپزشکو پیشنهاد دادن اما میترسم چون ممکنه داروهایی که میدن عوارض داشته باشه
خیلی داغونم این فقط بخشی از زندگی نکبت باره منه
در ضمن من کمی هم مذهبی هستم
ممنون میشم راهنماییم کنین (اجرتون با سیدالشهدا)

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
دوست عزیز شما فقط خودت باید به خودت کمک کنی و بدونی که اگر اراده و همت کنید حتما می تونید کما اینکه خیلی ها تونستند و موفق شدند ترک کنند.
شما باید موانع تحریک شدن رو بردارید و خودتون رو تو راه خودارضایی نندازید که بعد نشه کنترول کنید.
در...

با سلام
دوست عزیز شما فقط خودت باید به خودت کمک کنی و بدونی که اگر اراده و همت کنید حتما می تونید کما اینکه خیلی ها تونستند و موفق شدند ترک کنند.
شما باید موانع تحریک شدن رو بردارید و خودتون رو تو راه خودارضایی نندازید که بعد نشه کنترول کنید.
در این لینک توضیحات کاملی دادم بخونید ان شالله با همت و تلاشتون ترک می کنید:

http://t-pasokhgoo.ir/index.php?option=com_content&;view=article&id=239:%D8%B9%D9%85%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%A1-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%85-%D8%B1%D9%88-%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D9%87-%DA%86%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D9%86%D9%85%D8%9F&catid=319:%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C-%D9%88-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C&Itemid=857

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

منم خودارضایی میکردم...اما دیگه اینکارو ترک کردم....چون هرشب قبل خواب فقط به این جمله فک میکنم که اگه امشب بمیرم باچه رویی با خدا رو به رو بشم...
دنیا خیلی کوتاهه
نمیذارم باز از خدا دور بیافتم به خاطر چیزای مسخره

This comment was minimized by the moderator on the site

اینهایی که گفتید
همه ما بار ها خوانده و دیده ایم
دریغ از یک جواب درست به جوان ها!!!!!
سرفا تکرار مکررات
یعنی معصومین که اینقدر در مذمت این عمل حدیث دارن یک راهکار برای کسی که نمیتونه ازدواج کنه ارایه ندادن؟؟؟
میگسد تنها نمونید ؟
چجوری ؟یه بچه...

اینهایی که گفتید
همه ما بار ها خوانده و دیده ایم
دریغ از یک جواب درست به جوان ها!!!!!
سرفا تکرار مکررات
یعنی معصومین که اینقدر در مذمت این عمل حدیث دارن یک راهکار برای کسی که نمیتونه ازدواج کنه ارایه ندادن؟؟؟
میگسد تنها نمونید ؟
چجوری ؟یه بچه محصل با کلی گرفتاری تحصیلی میتونه هی اینور اونور بچرخه؟
یا میتونه ازدواج کنه ؟

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
مشکل ما همینه که اون چیزی رو که میدونیم عمل نمی کنیم.
معصومین فرمودند و ما هم عرض کردیم. هنر به عمل کردن هست. وقتی عمل نکنید هر راه حلی بی فایده است.
انسانی که بدونه تو لیوان سم هست می خوره؟ مشکل ما اینجاست که یقین به ضرر دادشتن و بد بودن...

سلام
مشکل ما همینه که اون چیزی رو که میدونیم عمل نمی کنیم.
معصومین فرمودند و ما هم عرض کردیم. هنر به عمل کردن هست. وقتی عمل نکنید هر راه حلی بی فایده است.
انسانی که بدونه تو لیوان سم هست می خوره؟ مشکل ما اینجاست که یقین به ضرر دادشتن و بد بودن این اعمال نداریم.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

پسری هستم 23ساله که میل جنسی خیلی زیادی دارم این ک میگم خیلی خیلییییییه.چکار کنم ک این میله کمتر بشه .خواهشا اگه راهی هس ک اینو کمش کنم به من بگین.ممنون

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام طلبه عزیز:
آیا خواندن داستانهای سکسی در اینترنت گناه دارد؟( برای انسانهای که آن مطالب رامطالعه می کنند.و برایشان جذاب و زیباست)
په حکمی داد خواندن آنها؟آیا حرام است یا خیلی کراهت دارد یا مکروه است؟
اگر خواندن این مطالب باعث تحریک شهوات...

با سلام طلبه عزیز:
آیا خواندن داستانهای سکسی در اینترنت گناه دارد؟( برای انسانهای که آن مطالب رامطالعه می کنند.و برایشان جذاب و زیباست)
په حکمی داد خواندن آنها؟آیا حرام است یا خیلی کراهت دارد یا مکروه است؟
اگر خواندن این مطالب باعث تحریک شهوات و بر انگیخته شدن آن شود چه حکمی دارد؟
با تشکر

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
خواندن داستان سکس اگر موجب تحريک شهوت (که حتما هم می شود) شود، حرام است.
سؤال تلفني از دفتر آيت الله خامنه اي( 7743232 ـ 0251 ) .

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
اقای طلبه فک کردی یه دختری که الان 40 سالشه و نه ازدواج کرده و نه لذتی برده از میل طبیعی خدادی جنسی و به حرف شما گوش داده و فقط خودشو نشته کنترل کرده !!!
چه جوابی داری ؟؟؟؟؟؟؟؟
پخش نکنی اون دنیا یقتو میگیرم

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
متوجه منظورتون نشدم. خب حرفتون چیه؟

This comment was minimized by the moderator on the site

من پسري هجده ساله ام شبها به علت شهوت و فكرهاي از اين قبيل خواب ندارم ميخواستم بدونم بايد چي كار كنم.

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
آقا ابوالفضل نباید فکرتون رو سمت این چیزا ببرید. سعی کنید تو روز کمتر بخوابید و خسته بودید روی تخت برید.
فکرتون رو مدیریت کنید مشکلی پیش نمیاد.

This comment was minimized by the moderator on the site

ضایع ها

This comment was minimized by the moderator on the site

متاسفم برای خودم که در این کشور زندگی میکنم...
محدودیت ها به طوری هست که کاملا افراد به بن بست میخورند.
خداوند برای هر حسی راه درستی جهت ارضا قرار داده ، برای گرسنگی غذا خوردن ، برای تشنگی آب خوردن و برای حس جنسی رابطه با همسر از راه درست...
اما...

متاسفم برای خودم که در این کشور زندگی میکنم...
محدودیت ها به طوری هست که کاملا افراد به بن بست میخورند.
خداوند برای هر حسی راه درستی جهت ارضا قرار داده ، برای گرسنگی غذا خوردن ، برای تشنگی آب خوردن و برای حس جنسی رابطه با همسر از راه درست...
اما وای برا اون کسانی که جامعه ما رو به جایی کشوندن که یک جوان نه میتونه حس جنسی خودش رو ارضا کنه و نه میتونه ازدواج کنه تا از راه حلال به این حس پاسخ بده.
اگر ازدواج در این مملکت به اون راحتی بود که شما طلاب میفرمایین ، الان هیچ فسادی بوجود نمی آمد.
میدونم قرار نیست این نظر تایید بشه ولی یک نفر هم این کامنت رو بخونه کافیه...

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام بدون مقدمه میخوام نظرمو بگم
از نظر من خود ارضایی هیچ مشکلی نداره اگر ب حد خودش باشه و اون عوارضی هم ک گفتید بعضیاشون درسته ولی اگ این کار از حد بگذره
بله آب خوردن زیاد هم عوارض داره
و اون چیزای روانی ای ک گفتید هم بیشتر برای محدودیت های...

سلام بدون مقدمه میخوام نظرمو بگم
از نظر من خود ارضایی هیچ مشکلی نداره اگر ب حد خودش باشه و اون عوارضی هم ک گفتید بعضیاشون درسته ولی اگ این کار از حد بگذره
بله آب خوردن زیاد هم عوارض داره
و اون چیزای روانی ای ک گفتید هم بیشتر برای محدودیت های ما بوجود میاد تا خود ارضایی
از لحاظ فکر و هوش ک من و یکی از دوستام خودمونو ارضا میکنیم ولی ب حد معقول ک فقط نیاز رفع بشه و تعریف از خود نباشه من توی تست آی کیو بالا تر از صد و چهل شدم و دوستم هم توی آزمون آی ام سی ریاضی امسال نیمه نهایی قبول شد و هنوز مرحله آخر نرسیده ک ببینیم چندم میشه و نشون ب این نشون ک اسم کوچیک دوستم امیر حسین عه
و از نظر افسردگی گرفتن هم اتفاقا خود ارضایی شادی آوره, اینو علم پزشکی هم ثابت کرده و تنها دلیل افسردگی گرفتن هم حس گناهیه ک ب کسایی ک مسلمونن دست میده, همین

اگر مسؤلین و علما هم خیلی ب اسلام اهمیت میدن تا زمانی ک شرایط ازدواج و... جوونارو فراهم نکردن میتونن ساکت باشن و دم از گناه نزنن ک اگر گناهی داشته باشه اول گناه اوناس ک شرایط ازدواج رو از جوونا گرفتن

امیر ۱۶ ساله از تهران

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام
دوست عزیز اولا حرام بودن این کار فقط بخاطر ضرر هاش نیست.
ثانیا درسته فکر می کنید متعادل اینکار رو می کنید اما به مرور اعتیاد پیدا می کنید که باعث میشه بسیار افراط کنید و دست به اینکار بزنید که خوبه تجربه دیگران رو هم بخونید. مثل اعتیاد به...

با سلام
دوست عزیز اولا حرام بودن این کار فقط بخاطر ضرر هاش نیست.
ثانیا درسته فکر می کنید متعادل اینکار رو می کنید اما به مرور اعتیاد پیدا می کنید که باعث میشه بسیار افراط کنید و دست به اینکار بزنید که خوبه تجربه دیگران رو هم بخونید. مثل اعتیاد به مواد مخدره که اولش کم هست و بعد زیاد میشه.
ثالثا بسیاری از زنان گله از مشکلات همسرشون دارند بخاطر همین عمل که مشکلاتی رو به بار اورده ولو اینکه کم مرتکبش میشدند.
رابعا شرایط ازدواج در جامعه ربطی به علما نداره و حرام بودن اینکار حکم خداست در قرآن و روایات.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

کافور به میزان کم توصیه میشه

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
بارگذاری بیشتر ...

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما

وبگــــــــــردی طلبۀ پاسخگو

دانــــــلود های مفیـــــــــــــــــــد

حمایت از سایت

برای حمایت از سایت لوگوی زیر را در سایت خود درج نمایید.

بیشترین دانلود ها

جدیدترین مطالب سایت