توصیه آیت الله بهجت برای مقابله با فتنه آخر الزمان

پرسش های شما پاسخ های آیت الله بهجت

در کتاب «پرسش های شما پاسخ های آیت الله بهجت» آمده است: خدا کند ولو با تقیه کردن ، از طریقه اهل حق و اهل بیت (ع) مخذول نشویم . گرفته شدن ایمان از اهل ایمان کشته شدن آنها بدتر است در روایت است که فتنه هایی بر اهل ایمان می آید (فتن کقطع اللیل المظلم) فتنه هایی همانند پاره های شب تاریک! ما این همه ابتلائات را می بینیم و می گویید آیا(فتن کقطع اللیل المظلم) است یا نه؟! و آیا _نعوذبالله_ طریقه حقه اهل بیت (ع) حق است یا باطل ؟!با این همه رخدادها که می بینیم و برای ما پیش بینی و پیشگویی کرده اند، باز شک و تردید داریم!

این ابتائات و گرفتاری ها تا چه اندازه است لطفا بیشتر توضیح دهید؟

ائمه ما (ع) هزار سال پیش خبر داده اند که گرفتاری و ابتلائات برای اهل ایمان به حدی خواهد بود که عده کثیری از آنان از ایمان خارج می گردند!

در عصر غیبت مسلمانان با گرفتاری ها و بلاهای زیادی دست و پنجه نرم می کنند شما فکر می کنید که باید چه کار کنند و چه چاره ای بیندیشند؟

خدا می داند که چه بلاهایی بدتر از این در زمان غیبت آن حضرت برسر مسلمانان آمد و می آید ! آلمان در مدت کوتاه،چهارده کشور اروپایی را شکست داد که بزرگترین آن ها یونان بود و سقوط آن بیست و پنج روز طول کشید ! بنابراین ممالک اسلامیه در نزد آنها ، هر کدام یک لقمه است! ولی پیشرفت به سرعت ، لازمه اش غفلت از دشمن پشت سر است که خداوند هر کدام تز قدرت های شرق و غرب را معذب و رقیب دشمن مقابل خود قرار داده است و ظاهر این است که تا قیام حضرت حجت(عج) اسم اسلام باقی است. (لایبقی من الاسلام الا اسمه) از اسلام بجز نام آن باقی نمی ماند .

اگر دو گروه در برابر هم قرار گرفته و با یکدیگر در حال جنگ باشند و یک فرد از این دو گروه را پیدا می کرد و رئیس گروه دیگر را می ربود گروه بی رئیس یکی از دو راه را دارند:یا باید تسلیم شوند و یا بدون رهبر با دشمن مخالف بجنگند. حال ما مسلمانان با کفار تقریبا همین طور است... آیا نباید مواظب و محافظت کنیم؟....از جمله راههای محافظت و مراقبت این است که اولا فریب کفار را نخوریم ، ثانیا : آن چه را که به ما هدیه می دهند،تا مجذوب آنها شویم و از این راهبر ما مسلمانان و منلفع ما مسلط شوند و برما ظلم و ستم کنند،قبول نکنیم....

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما

وبگــــــــــردی طلبۀ پاسخگو

دانــــــلود های مفیـــــــــــــــــــد

حمایت از سایت

برای حمایت از سایت لوگوی زیر را در سایت خود درج نمایید.

بیشترین دانلود ها

جدیدترین مطالب سایت