آیا شهوت در خواب نشانه بیماری است؟

پرسش:

جواني هيجده ساله هستم و در هنگام خواب دچار نعوظ و شهوت مي شوم , آيا اين يك نوع بيماري است و هم چنين هنگام بلند شدن از زمين چشم هايم سياهي مي رود و دچار سرگيجه مي شوم و كم حوصله شده ام و هنوز به پزشك مراجعه نكرده ام. درمان آن چگونه است ؟

پاسخ:

با سلام و احترام

دوست عزيز! از نشانه هاي سالم بودن يك جوان از نظر روحي و جسمي اين است كه در دوران جواني , چه در خواب و چه در بيداري نعوظ پيدا كند كه اين حركت يا مولود خواب هاي مهيج و يا تجسم سيماي جنس مخالف و يا انديشيدن در مسائل جنسي است و ممكن است بر اثر خواب ديدن جنابت هم حاصل شود كه در اين صورت غسل واجب مي شود و خلاصه دوره جواني , دوران هيجانات فكري و احساسي است و يكي از نشانه هاي سلامت روحي و جسمي همين است جاي هيچ گونه نگراني نيست .
البته در مورد اين كه هنگام بلند شدن , حالت سرگيجه به شما دست مي دهد و يا كم حوصله هستيد, شايدبه خاطر كم خوني يا سوء تغذيه و كمبود ويتامين هاي بدن , كمبود ويتامين ها و مواردي از اين قبيل باشد به پزشك متخصص مراجعه كنيد.
لازم است براي مطالعات خود, برنامه اي تنظيم كنيد; زيرا مطالعات پيش از 45دقيقه اولاً كم فايده خواهدبود, ثانياً آدمي دچار امراض روحي و جسمي مي شود, از قبيل سردرد و غيره . شما بايد بين مطالعات خود كمي استراحت نموده , سپس به مطالعهء مجدّد بپردازيد و همان طور كه جسم بايد تقويت شود و از مواد قندي چربي و پروتئيني و ويتامين ها به ميزان كافي استفاده كند, از نظر روحي نيز بايد خود را تقويت كنند مثلاً در هفته چندساعتي را به ورزش اختصاص دهيد و حس اعتماد به نفس را در خود بپرورانيد.
براي شما آرزوي موفقيت داريم .

واحد پاسخ به سؤالات دفتر تبليغات اسلامي

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما

وبگــــــــــردی طلبۀ پاسخگو

دانــــــلود های مفیـــــــــــــــــــد

حمایت از سایت

برای حمایت از سایت لوگوی زیر را در سایت خود درج نمایید.

بیشترین دانلود ها

جدیدترین مطالب سایت